![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ah ja, zoals? |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Uw reacties op dit forum bijvoorbeeld.
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen dwang ?? Orthodoxe Jodinnen moeten een pruik dragen en orthodoxe joden mogen vrouwen geen hand geven noch aankijken, laat staan met hen praten.
#26 |
|
![]() Kerken, moskeeën, uitzendingen op tv op radio van gebedsdiensten.
IS moet ik ook aanzien op tv. Ik vind dat hoogst onprettig. Maar wat ik nooit heb aanzien is uw opperwezen zelf. Die verbergt zich namelijk en krijgen we nooit te zien. Het lijkt wel alsof dat uw God niet bestaat, zo goed is die verstopt. |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Zij zijn vrij om hun geloof te laten voor wat het is en 'modern' door het leven te gaan. Dat is één van de fundamentele verschillen met een totalitaire ideologie als de Islam waar de doodstraf staat op afvalligheid en het Christendom en het Jodendom.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alles goed en wel, maar de lafbekken die buigen voor de religie van de haat, lijden in mijn ogen aan Oikofobie.
Een nare en gevaarlijke geestelijke aandoening. Deze lafbekken begrijpen niet dat er voor onze verworven vrijheden gevocht is. Niet de moslims zijn het kwaad, maar zij die de macht bezitten en het laten gebeuren zijn de kwade genius. |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alles goed en wel, maar de lafbekken die buigen voor de religie van de haat, lijden in mijn ogen aan Oikofobie.
Een nare en gevaarlijke geestelijke aandoening. Deze lafbekken begrijpen niet dat er voor onze verworven vrijheden gevocht is. Niet de moslims zijn het kwaad, maar zij die de macht bezitten en het laten gebeuren zijn de kwade genius. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aborteren vooraleer het te laat is? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() In Vlaanderen volgen we juist niks.
Religie is een persoonlijke beleving waar je de rest van de samenleving niet mee moet lastig vallen. Van uw katholieke regeltjes hoef ik mij helemaal niks aan te trekken. Scheiding van kerk & staat is blijkbaar niet aan besteed.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is maar 1 weg rechtstreeks naar de hemel. Over vrijheid gesproken.... Alle andere wegen leiden naar de hel.
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik zeg daartegen dat ze mijn kloten kusten.... en met hun gedoe opkrassen
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar al die files, en al die zelfmoorden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap het wel religie is een troost in dit aardse tranendal.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 19 april 2016 om 19:09. |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baby's laten zich vrijwillig mutileren zeker?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 19 april 2016 om 19:10. |
![]() |