![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
Bekijk resultaten enquête: Moet de Europese coalitie zich terugtrekken uit het MO? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 66,67% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 33,33% |
Ik weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pas als de grondoorzaak wordt aangepakt/verwijdert, zullen economische/monetaire crisissen en oorlogen ook verdwijnen. Al de rest is zever in pakskes en kernafleidend gebabbel. Zie wat Khadaffi overkomen is en waarom dat gebeurde en wie daar belang bij had. Trek nu die bevinding door naar heel het M-O en heel die kalifaatshit/vluchtelingenstroom en wordt dan iets duidelijker.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mail hem zelf eens en vraag of hij voorstander was voor het gebruik van het Amerikaans leger voor hun strijd in het MO.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filip De Winter steunt in Syrië Assad. Assad krijgt steun van de Russen en wordt geboycot door de USA en haar meelopers.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden dat Filip De Winter sympathie heeft voor Assad is omdat hij een democraat is ! Assad heeft de verkiezingen keer op keer gewonnen. Filip De Winter is géén voorstander voor militair ingrepen in Syrië maar wel om de Westerse boycot tegen het Syrië van Assad te stoppen. Het stopzetten van de Westerse boycot kan aanzien worden als hulp aan het leger van Assad. Dat is echter niet hetzelfde als actief militair ingrijpen zoals de Russen, Amerikanen en hun meelopers doen in het Midden Oosten. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150324_01596517
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 april 2016 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen pas weten wat we hadden als het weg is. Panta rhei? |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat hij Assad steunt. En hij heeft nog sterke argumenten ook. Maar dat neemt niet weg dat hij Amerika's buitenlands beleid ondersteunde toen Amerika naar Irak vertrok. En waar is het kalifaat ontstaan? Had die "dictators" op hun troon gelaten en we hadden nooit sprake van een kalifaat gehad. Toch niet het eerste halve eeuw. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ook nooit voor dat boycot geweest, en ik heb al van in het begin gezegd dat Assad op zijn troon moest blijven. Hij is democratisch verkozen en naast de wetten van Geneve hebben ze de wapens tegen hem opgenomen. Het verbaast mij dat Dewinter niets zei over die gifgasaanval ? Ik heb beelden gezien waar de "slachtoffers" na het filmen opstaan uit de "dood". Dat er nooit een gifgasaanval was dus... Maar dat kan evengoed propaganda van de andere kant zijn geweest. Wat the bleep do we know he? |
|
![]() |
![]() |
#49 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 april 2016 om 16:16. |
|||
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Dat beweer ik toch niet? Je legt me woorden in de mond vuile muile.
Dewinter heeft zijn steunbetuiging voor Amerika haar buitenlands getuigd en dat is al wat ik daarover te zeggen had. |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.actieflinks.be/2015/02/12...-solidariteit/ Geef toe, een website die zich vroeger "blockbuster" noemde is geen goede referentie voor uitspraken van Filip De Winter. Filip De Winter zelf zegt dat hij een "koele minaar" om deel te nemen in de strijd tegen de IS in Irak en buurlanden. http://www.filipdewinter.be/tussenko...gen-is-in-irak
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een schande. Ik zie een splinter en ram hem onder muilekoek zen nagel. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 april 2016 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() kom kom
|
![]() |