![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gebruik uw resterende hersencellen eens jongen: Tot nader order is feesten, zingen en lol trappen op straat niet verboden bij wet. Moet de politie zich daarmee gaan bezighouden misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan iemand die op pv's zit te wachten om er aandacht aan te geven heeft niemand iets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://m.knack.be/nieuws/belgie/de-o...=2721532006146
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets toejuichen is niet bij wet verboden. Ik zie niet in waarom daar een pv over moet opgesteld worden. Maar het kan wel betekenisvol zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie kunnen toch wel significant zeveren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge ook significante argumenten geven?
Ik vind juist de commentaren op ee n uitspraak gezever. Laatst gewijzigd door Bobke : 20 april 2016 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
|
![]() Daar komt nog bij dat gejuich op straat na aanslagen een periode is waar de politie echt wel andere prioriteiten heeft: de daders opsporen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel me ineens heel belangrijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. jij je zin .. als ik die luttele cellen gebruik dan beweer jij dat het niet verboden is dat moslims zou dansen op straat naar aanleiding van de recente terreurdaden .. waar maakt jan velpon zich dan druk over ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
|
![]() Citaat:
En Jambon blijft kalm, ook deze middag in de praatbarak alwaar hij de verzamelde kommaneukers op briljante wijze een significant poepje heeft laten ruiken. Het is geen operatie Galant 2.0 geworden ![]() Laatst gewijzigd door Wapper : 20 april 2016 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er al uit dat het significant is dat allen moslims naar Syrië gaan strijden. arders ook radicaal waren in tijde Ik ben er ook al uit, dat het debat ober een semantische betekenis van een woordje gevoerd wordt door mensen die niet signifant wegen op het beleid. En dus zoals een onderzoek signifant heeft aangetoond word tekstverklaring gedaan door klootzakjes. Waarbij je op significant wijze uw label verdiend heb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Europees Commissaris
|
![]() Laachraoui heeft 5 jaar gewerkt op de luchthaven van Zaventem, waar je alvorens er te kunnen werken "streng" gescreend wordt.
Nu blijkt dat ze net voor de aanslagen een clandestiene gebeds-en vergaderruimte hebben opgedoekt waar radicalen in het diepste geheim samen kwamen. Er was nochtans een gebedsruimte voor moslims in de luchthaven. Op dit moment staan 50 (vijftig!) personeelsleden van de luchthaven op een lijst van geradicaliseerden. Enkel en alleen op die ene luchthaven bestaat de vijfde colonne binnen onze samenleving uit 50 man. Wie wil er dit nog ridiculiseren? Wie is nu nog zo naïef?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of het aan woordherkenning ligt van uw smartphone of iets anders, maar in hemelsnaam, doe daar eens iets aan man, het is storend!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het niet goed.
De terroristen die zich opbliezen, hebben geen enkel gebruik gemaakt van hun vermoede of hun zogenaamde kennis van de niet-publieke kant van de luchthaven. Wat heeft er dit dan allemaal mee te maken ? Het enige feit is: de bagage-afhandeling is een lastig fysiek werkje, waar vaak enkel migranten voor begerig zijn, bij gebrek aan andere mogelijkheden. Laat ons eerlijk zijn: vele autochtonen halen hun neus op voor dat soort van werk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Minister-President
|
![]() Heeft er dan iemand achter PV's gevraagd? Is het fotograferen of filmen van een significant deel dansende moslims, georganiseerde straatfeesten na de aanslagen dan verboden of gewoon een afleidingsmaneuver bij gebrek aan bewijzen van Jambon? Hoeveel hersencellen heeft een mens nodig om dit anno 2016 in het multimediale tijdperk, waar zowat iedereen over een smartphone beschikt, aan de straatstenen verkocht te krijgen, mijnheer Jambon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden ze? Als je daar een bom laat ontploffen, maak je toch niet eens een honderste van de slachtoffers die je kan treffen in een overvolle inkom- en vertrekhal?
|
![]() |
![]() |