![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de stellige indruk dat de meerderheid frontaal tegen prostitutie is. Als dat niet zo mocht zijn, zal ik moeten bijstellen. Niet dat ik veel zin heb om me veel verder in het onprettige onderwerp te verdiepen. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja het onderwerp is hoogst divisief doorheen alle rangen en geledingen. Net als de legalisering van drugs. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#684 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik sprak wel van Gent. Is dat België niet? Is daar de prostitutie niet toegelaten? Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderwerp is inderdaad divisief. Feminisme gelijkstellen met het pleidooi voor een verbod, zoals jij doet, is derhalve intellectueel oneerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenerife: tweeduizend Is prostitutie nu verboden in België soms? Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Banneling
|
![]() Ik ging voort op hier geciteerde getuigenis van een feministe en een essay in Liberales van een filosoof. Wat majoritair binnen het feminisme over deze issue, is met je kritiek nog niet vastgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst stoer zeggen dat het feminisme met je is. En als dat niet zo blijkt te zijn, zich terugtrekken achter de majoritair/minoritaire- verdedigingslinie. Simpel feit is dat de samenleving, inbegrepen vrouwen zelf, hierover verdeeld zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij start het draadje zelf op, profileert je als een fatsoensrakker en verdedigt het alsof je een religieuze missie hebt. Anderzijds schrijf je zelf dat je familie als pooier hebt, professionele relaties met hoeren en pooiers hebt gehad, als taxichauffeur jarenlang dergelijke mensen vervoerde, dat je een pooier in tenerife kent... Je zat er blijkbaar zo tot over je oren in dat volgens je eigen bewering Paul Jambers er een programma over wou maken. En nu ga je doodserieus beweren dat je geen zin meer hebt om je verder in ht onprettige onderwerp te verdiepen ??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
Banneling
|
![]() Er zijn toch 4 hoeren actief op dit eiland, waarvan twee "chiquitas". Maar geen hoerenkoten. Een buurman maakt er bij hem thuis gebruik van, hoor ik nu. Mijn huisbaas zou er geen bezwaar tegen hebben en ik kan het betalen.
Boetes voor hoerenlopers zijn zwaar, maar schijnen niet geïnd te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat wil ik gerust aanvaarden zodra dat gebleken is. Dwz als dat de duidelijk bewezen werkelijkheid is. Voorlopig blijft het tussen haakjes staan. Verwijs mij eens naar een paar feministische studies. In tegenstelling tot veel forummers met een totaal schaamteloze intellectuele hygiëne, inclusief zij die niet zelfs niet eens weten wat dat is, intellectuele hygiëne, tracht ik de mijne proper te houden. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 21 april 2016 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon een herhaling van het gesnoef dat hier te lezen viel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. De Holomodor. Je kent je geschiedenis.
![]() |
#699 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dikwijls in naam van "de waarheid kwetst". Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Banneling
|
![]() Ik ben wel zo eerlijk om terug te krabbelen, en mijn conclusie terug on hold te zetten, in afwachting van een gedocumenteerde discussie daarover, maar dat verwijt je me ook.
Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |