Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2016, 12:16   #681
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
U misbruikt het feminism voor uw agenda. In het feminism is dit even goed een punt van onenigheid.

http://www.studentpulse.com/articles...-benefit-women

http://jezebel.com/5978052/some-femi...st-sex-workers
Ik trek de links eens na. Jezebel geeft geen cijfermateriaal noch enig vergelijkingspunt, juist een bewering.

Ik heb de stellige indruk dat de meerderheid frontaal tegen prostitutie is. Als dat niet zo mocht zijn, zal ik moeten bijstellen. Niet dat ik veel zin heb om me veel verder in het onprettige onderwerp te verdiepen.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:31.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 12:18   #682
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Een belangrijk deel van de feministische beweging is voorstander van legalisering. Just saying. Heb het gevoel tegen een autist te praten.
Wil je beweren dat ze majoritair zijn en hoe staaf je dat?
En ja het onderwerp is hoogst divisief doorheen alle rangen en geledingen. Net als de legalisering van drugs.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:22.
Oud 21 april 2016, 12:21   #683
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Als ik zeg "kinderen nog" dan bedoel ik: net uit de adolescentie. Je moet van steen zijn om niet geraakt te worden door de rechtstreekse jerimiades in real time van getraffikeerde en uitgebuite hopelijk achtienjarigen die hun ID papieren en paspoort afgepakt zijn door de maffia en gesekwestreerd in de gedwongen prostitutie. Die zitten daarbij dan radeloos te huilen...
Bovenstaande kan natuurlijk alleen in landen waar prostitutie niet toegelaten is. Wie in een club in DE of NL wil werken moet haar papieren kunnen voorleggen, en de overheid controleert die op regelmatige basis.
Oud 21 april 2016, 12:23   #684
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Bovenstaande kan natuurlijk alleen in landen waar prostitutie niet toegelaten is. Wie in een club in DE of NL wil werken moet haar papieren kunnen voorleggen, en de overheid controleert die op regelmatige basis.
Mooie theorie, de praktijk is anders. De onderwereld slaat overal zijn klauwen in.

Ik sprak wel van Gent. Is dat België niet? Is daar de prostitutie niet toegelaten?

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:25.
Oud 21 april 2016, 12:26   #685
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wil je beweren dat ze majoritair zijn en hoe staaf je dat?
En ja het onderwerp is hoogst divisief doorheen alle rangen en geledingen. Net als de legalisering van drugs.
Het onderwerp is inderdaad divisief. Feminisme gelijkstellen met het pleidooi voor een verbod, zoals jij doet, is derhalve intellectueel oneerlijk.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 12:27   #686
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mooie theorie, de praktijk is anders. De onderwereld slaat overal zijn klauwen in.

Ik sprak wel van Gent. Is dat België niet? Is daar de prostitutie niet toegelaten?
Van de jaren 60 van de vorige eeuw wellicht ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 12:33   #687
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Van de jaren 60 van de vorige eeuw wellicht ...

.
Negentig

Tenerife: tweeduizend

Is prostitutie nu verboden in België soms?

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 12:37.
Oud 21 april 2016, 12:35   #688
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Het onderwerp is inderdaad divisief. Feminisme gelijkstellen met het pleidooi voor een verbod, zoals jij doet, is derhalve intellectueel oneerlijk.
Ik ging voort op hier geciteerde getuigenis van een feministe en een essay in Liberales van een filosoof. Wat majoritair binnen het feminisme over deze issue, is met je kritiek nog niet vastgelegd.
Oud 21 april 2016, 12:40   #689
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ging voort op hier geciteerde getuigenis van een feministe en een essay in Liberales van een filosoof. Wat majoritair binnen het feminisme over deze issue, is met je kritiek nog niet vastgelegd.
Eerst stoer zeggen dat het feminisme met je is. En als dat niet zo blijkt te zijn, zich terugtrekken achter de majoritair/minoritaire- verdedigingslinie. Simpel feit is dat de samenleving, inbegrepen vrouwen zelf, hierover verdeeld zijn.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 14:19   #690
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik trek de links eens na. Jezebel geeft geen cijfermateriaal noch enig vergelijkingspunt, juist een bewering.

Ik heb de stellige indruk dat de meerderheid frontaal tegen prostitutie is. Als dat niet zo mocht zijn, zal ik moeten bijstellen. Niet dat ik veel zin heb om me veel verder in het onprettige onderwerp te verdiepen.
Wat is de geloofwaardigheid van die bewering ?
Jij start het draadje zelf op, profileert je als een fatsoensrakker en verdedigt het alsof je een religieuze missie hebt.
Anderzijds schrijf je zelf dat je familie als pooier hebt, professionele relaties met hoeren en pooiers hebt gehad, als taxichauffeur jarenlang dergelijke mensen vervoerde, dat je een pooier in tenerife kent... Je zat er blijkbaar zo tot over je oren in dat volgens je eigen bewering Paul Jambers er een programma over wou maken.
En nu ga je doodserieus beweren dat je geen zin meer hebt om je verder in ht onprettige onderwerp te verdiepen ???
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 17:22   #691
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zat er blijkbaar zo tot over je oren in dat volgens je eigen bewering Paul Jambers er een programma over wou maken.
De gewone toeschrijverij.....
Oud 21 april 2016, 17:54   #692
eno2
Banneling

Standaard

Er zijn toch 4 hoeren actief op dit eiland, waarvan twee "chiquitas". Maar geen hoerenkoten. Een buurman maakt er bij hem thuis gebruik van, hoor ik nu. Mijn huisbaas zou er geen bezwaar tegen hebben en ik kan het betalen.

Boetes voor hoerenlopers zijn zwaar, maar schijnen niet geïnd te worden.
Oud 21 april 2016, 17:59   #693
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerst stoer zeggen dat het feminisme met je is. En als dat niet zo blijkt te zijn, zich terugtrekken achter de majoritair/minoritaire- verdedigingslinie. Simpel feit is dat de samenleving, inbegrepen vrouwen zelf, hierover verdeeld zijn.
Bijstellen is des wijzen in the face of evidence or changing situations. .

Dat wil ik gerust aanvaarden zodra dat gebleken is. Dwz als dat de duidelijk bewezen werkelijkheid is. Voorlopig blijft het tussen haakjes staan. Verwijs mij eens naar een paar feministische studies.

In tegenstelling tot veel forummers met een totaal schaamteloze intellectuele hygiëne, inclusief zij die niet zelfs niet eens weten wat dat is, intellectuele hygiëne, tracht ik de mijne proper te houden.

Laatst gewijzigd door eno2 : 21 april 2016 om 18:09.
Oud 21 april 2016, 19:09   #694
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat wil ik gerust aanvaarden zodra dat gebleken is. Dwz als dat de duidelijk bewezen werkelijkheid is. Voorlopig blijft het tussen haakjes staan. Verwijs mij eens naar een paar feministische studies.

In tegenstelling tot veel forummers met een totaal schaamteloze intellectuele hygiëne, inclusief zij die niet zelfs niet eens weten wat dat is, intellectuele hygiëne, tracht ik de mijne proper te houden.
Nochtans een dirty mind is a joy forever. Ik houd de mijne trouwens ook proper. Elke morgen als ik een bad neem trek ik het velletje achteruit en met het washandje was ik grondig

Laatst gewijzigd door Gipsy : 21 april 2016 om 19:17.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 22:24   #695
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De gewone toeschrijverij.....
gewoon een herhaling van het gesnoef dat hier te lezen viel...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2016, 22:49   #696
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
gewoon een herhaling van het gesnoef dat hier te lezen viel...
Dat wordt weer een nieuw woordje: snoefschrijverij
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2016, 02:05   #697
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat noemt U intellectuele hygiëne. Het woord hygiëne toegepast op politiek vlak doet aan bepaalde perioden denken, net als de woorden grote kuis of rattenverdelging.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2016, 02:14   #698
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat noemt U intellectuele hygiëne. Het woord hygiëne toegepast op politiek vlak doet aan bepaalde perioden denken, net als de woorden grote kuis of rattenverdelging.
Inderdaad. De Holomodor. Je kent je geschiedenis.
Oud 22 april 2016, 09:35   #699
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Intellectuele hygiëne is VOORNAMELIJK zich onthouden van willens en wetens valse beweringen en redeneringen in een als ernstig bedoelde discussie. Zich onthouden van stropop en toeschrijvingen. Maar ook van laster, smaad, leugens, persoonlijke aanvallen, gescheld, beledigingen, innuendo, gepest en getrol. Allemaal standaardwerktuigen van wie onscrupuleus de vijand wil fileren aan de hand van opzettelijk kwaadaardig en minderwaardig geleuter..
Dikwijls in naam van "de waarheid kwetst".

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 09:47.
Oud 22 april 2016, 09:50   #700
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben wel zo eerlijk om terug te krabbelen, en mijn conclusie terug on hold te zetten, in afwachting van een gedocumenteerde discussie daarover, maar dat verwijt je me ook.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 09:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be