![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De anderen iets minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ja Xeno, gij zijt de beste Vlaming.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#144 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met extreem rechts bedoel ik de extreem rechtse forummers op dit forum. En bij uitbreiding Fox news; tea party, etc |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt het over een vormelijk aspect; ik over een inhoudelijk. U begrijpt schijnbaar dus niet waar het over gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als men zich afvraagt waar die "politieke correctheid" vandaan komt...................Vandaag was het weeral prijs tijdens "De Afspraak op Vrijdag", waar ene Chokri Ben Chikha samen met Bart Eeckhaut van "De Morgen" jan Jambon met alle zonden Israël's wilden opzadelen.
Die meneer Ben Chikha had het over het missen van integratieplannen vd regering. Djiezes, na VIJFTIG JAAR islamitische migratie lullen ze nog steeds over missende globale "integratieplannen" vd regering. ![]() Waar is de wil tot integratie ??? Als je elders gaat wonen, pas je je aan aan de nieuwe omgeving, en verwacht je niet dat de autoriteiten je kont komen afvegen. ![]() Fortuinen aan straathoekwerkers, cursussen en allerhande integratieplannen werden er gespendeerd, allemaal voor de kloten van de paus. DIE LUI WILLEN GEWOON NIET INTEGREREN ![]()
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Is een Katholieke cultuur evenwaardig met een atheïstische cultuur? Het is 'ja' of 'nee'. Zo moeilijk is dat toch niet? En gij zijt leraar geweest ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Kritiek hebben op een fundamentalistische beleving van een godsdienst , en zelf op een fundamentalistische manier geloofsovertuigingen verdedigen van een ander geloof, dat is hypocriet. Daar zijt ge het toch mee eens? En dat de islam cultuur minderwaardig is (en nergens betwist ik dat), wordt dan ook met veel aplomb verkondigd door bepaalde gelovigen hier , maar ik heb een zeer sterk vermoeden dat zij een atheïstische cultuur NOG minderwaardiger vinden. Maar daar durven ze dan niet voor uitkomen, want ze willen niet de atheïstische populisten van dit forum op hun dak hebben. Dus ik stel u opnieuw (en opnieuw en opnieuw) de vraag: Vindt u een atheïstische cultuur minderwaardig aan de Katholieke cultuur? Laatst gewijzigd door geertvdb : 23 april 2016 om 07:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Afspraak is gewoonweg een spreekbuis voor de politieke correctheid in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit iemand zo horen stoefen over zijn crimineel verleden als gij. En wat is uw standpunt over drugs? Fris nog eens mijn geheugen op? Moeten die niet gelegaliseerd worden? Ook een 'zeer Christelijk' standpunt me dunkt! ![]() Dezen draad is wel echt de meest hilarische van de laatste maanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stelde u niet. Wel dat dat gelovigen anderen een verwijt zouden sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||