![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, maar uw eigen regeltjes kan je misschien wel opleggen aan uw huisgenoten maar niet aan de rest van Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je nu eigenlijk moslims verwerpen "voor racistische redenen"? Zoekt eens het woord "racisme" op, verwant met "ras"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft de Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM een radiospot gelanceerd om vliegreizigers van Zaventem af te snoepen met een gratis treinreis naar Schiphol:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ofiteren.dhtml Uiteraard zijn de Belgicisten not amused maar zij vergeten de economische wetmatigheid "de één zijn dood is de ander zijn brood." KLM heeft niks onwettigs gedaan en het is volledig logisch dat reizigers niet meer willen opstijgen vanaf een luchthaven die vlak bij "de grootste jihadistische broeihaard ter wereld" ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En te weinig zoals jij zeker ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 april 2016 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal het zelf nog even verduidelijken.....het ging inderdaad over Nederlanders die Schoof niet te veel in zijn straat wou ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oud toestel, mijn zetel was totaal doorgezeten en kraakte. Oud onvriendelijk en boertig personeel (Nederlanders...) Na uren vertraging aangekomen Bejing waar mijn valies niet bleek op het vliegtuig te zitten. Terug geen communicatie, ben er uiteindelijk alleen moeten achterkomen welke de latere vervangingsvlucht naar Guangzhou was. In Guangzhou twee uur verloren om mijn valies op te sporen die nog bleek in Amsterdam te staan. Geen toiletgerief geen verse kleren en s'avonds zéér laat aangekomen terwijl ik daar al de middag moest geweest zijn. De morgen daarop ongeschoren met vuil ondergoed en hemd naar mijn afspraak. Mijn chauffeur is in de namiddag naar de luchthaven van Guangzhou gereden om mijn valies af te halen. Daar heeft hij 3 uur verloren omdat er geen info van KLM was. Uiteindelijk heeft hij de valies te pakken gekregen. Mijn valies was op verschillende plaatsen gebroken! In het terugkomen van Bali naar Amsterdam terug 2 uur vertraging en te laat in Schiphol aangekomen voor de connectie vlucht naar Brussel. Bleek dat ik de vlucht van de volgende dag moest nemen maar ik had al afspraken die dag. Weer compleet onvriendelijk personeel die me van de ene kant naar de andere kant van de luchthaven stuurde toen ik en treinticket in de plaats vroeg. Uiteindelijk met een vervangingsticket kom ik aan de counter van de hoge snelheidstrein waar bleek dat KLM te gierig was en dat ik de boemeltrein Schiphol Brussel moest nemen. Terug s'avonds laat thuis en plaats van relax op de middag. KLM = KLoteMaatschappij. Nooit of nooit meer Laatst gewijzigd door Gipsy : 23 april 2016 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu de buitenlandse toeristen ,
Brussel links laten liggen wegens te slecht imago en daardoor de reservaties en inkomsten van de Brusselse handelszaken gekelderd zijn , is de enige uitweg uit de miserie voor de Brusselse middenstand, het verwelkomen van 6,5 miljoen Vlamingen in hun eigen taal. Het zal Nederlands leren en spreken, of failliet gaan, worden voor onze verfranste Beulemansen. 't Kan verkeren zei Bredero . Spijtig dat Nols en Spaak dat niet meer kunnen meemaken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Minister-President
|
![]() Ik heb om diverse redenen altijd al een hekel gehad aan Bruxelles/Brussel/Brussels, maar tot dusver kon ik moeilijk anders dan er een paar keren per jaar enkele uren door te brengen (en dan zo snel mogelijk terug weg) want tja, als een vergadering daar plaats had, dan kon ik die niet steeds ontlopen.
Inmiddels heeft dat probleem zichzelf opgelost : iedereen blijkt Bruxelles te willen mijden als de pest, en ik ben er van overtuigd dat indien ik zelf zou voorstellen om aldaar te vergaderen (quod non) men zou denken dat ik gek geworden ben (en toegegeven, dat zou dan de enige logische conclusie zijn). U mag het leuk of misschien vervelend vinden, maar ik verzeker u dat de (voorheen al niet te beste) reputatie van Bruxelles/Brussel/Brussels volkomen om zeep is, en per uitbreiding evenzeer deze van Belgique/België/Belgium, vermits dat alles bij elkaar slechts één zakdoek groot is, en niet uit elkaar te houden. Eén en ander heeft vanzelfsprekend te maken met de recente terroristische moordpartijen, maar zo mogelijk nog meer met hetgeen daarna inzake Bruxelles/Brussel/Brussels (en Molenbeek etc....) aan het licht is gekomen (en nog komt) en zeer uitvoerig in de internationale media werd belicht. Ik denk dat men zich in België nu best kan voorbereiden op het stap voor stap vertrekken van diverse internationale instellingen uit uw aller hoofdstad en omgeving... en op het feit dat Bruxelles/Brussel/Brussels ten gevolge daarvan terug het doodgewoon provinciestadje zal worden dat het in wezen ondanks de torenhoge eigendunk altijd is geweest, zij het nu blijvend belast met de enorme problemen waarmee sommige oenen van de PS zoals bijvoorbeeld Philippe Moureaux en Yvan Mayeur het hebben opgezadeld. Laatst gewijzigd door Gwylan : 23 april 2016 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bruxelles zal het pronkstuk, het sluitstuk en het symbool zijn van de Walen, de belgicisten en de franskiljons. Hun borst zal zwellen van trots als ze door de verloederde straten paraderen. |
|
![]() |
![]() |