![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() zaterdag , 22 april 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() zondag , 22 april 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24424 |
Banneling
|
![]() Ik heb zoveel koffie gezopen dat ik er niet meer van kan eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24425 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24426 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Pilleke spek"
Armemensen-eten uit het Waasland, toch smakelijk op kille dagen. - pureeaardappelen - 1 kropsla, fijngesnipperd - 250 gram gerookt spek, in reepjes - 1/2 bussel pijpajuin, gesnipperd. Aardappelen koken & grof pletten Spekreepjes aanbakken, blussen met een flinke scheut azijn Puree, sla, spekjes en pijpajuin goed mengen, naar smaak nog wat azijn en/of wat melk toevoegen voor de gewenste konsistentie. evt zout peper |
![]() |
![]() |
![]() |
#24427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaterdag bij de beenhouwer nog eens varkenshersentjes zien liggen, natuurlijk gekocht. Vroeger kocht ik ze regelmatig bij Carrefour maar daar liggen ze al lang niet meer.
Een uurtje in het koud water laten liggen met zout opdat ze hun bloed zouden verliezen. Laten uitlopen in een vergiet en dippen in keukenpapier. Draaien in de bloem en in de pan leggen met echte boter die net bruin wordt. Beide zijden krokant bakken. Op het einde wat kappertjes er over. Goedkoop en heerlijk. Kalfshersentjes zijn natuurlijk nog beter. Zelfde manier maar kan ze ook koken in het water, 4-5 tal minuten en laten koud worden in de frigo. Koud opeten met een zelfgemaakte tartaarsaus. Subliem. Laatst gewijzigd door Gipsy : 25 april 2016 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , ik ga hier de sjieke crème de la stront gelukkig maken ,
ik post mijn afval hier vanaf nu niet meer , want .... jullie zijn zo uiterlijk , witte raven in diarree gewenteld !!!! Ik kan best commentaar hebben , maar sommige willen alles perfekt , ik ben er zeker van dat zelfs een 1ste klas restaurant nog niet genoeg is !! Groenten komen uit de grond , is dat niet vies voor jullie ?? Vlees ligt tijdelijk te rotten in de slachterij & winkel , aheuhm , is dat niet vies voor jullie ?? Allerlei vliegen e.d. die aldaar rondvliegen .... Ze schijten op ons eten , jakkes , smakelijk .... In elk geval , bijna niemand die eigen werkelijk eten post , waarom ?? Is het misschien te sjiek voor het strontvolk ??
![]() |
![]() |
![]() |
#24429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , nog dit:
Degenen die zelfs beweren dat mijn kokkin moet afgemaakt worden , hopelijk komt het ooit zo ver dat zulke de vuilbak moeten leeg eten !! Ik begrijp echt niet wat er mis met mijn eten ??!! Als het werkelijk dodelijk zou zijn , dan kon ik ook niet posten alhier !! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=274 Ook dit gaat er verdomd TE ver over !!!!!!!! Maar goed , om te eindigen , vandaag in Parijs een krok van 220€ , exclusief btw , als drank , cola 25€/glas exclusief btw , hopelijk sjiek genoeg ???? Man man , om te kotsen was het zelfs !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#24432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die commentaarmakers met hun chichi & kaka liflafkes hebben wss nog nooit wat deftigs tussen hun tanden gehad, is meestal zo.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24433 |
Partijlid
|
![]() Cornflakes (ontbijt hé )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik het plezier ook aan mij ga laten voorbijgaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |