Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2016, 07:05   #781
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Natuurlijk moest barbertje hangen...

Assange zou jou goed kunnen gebruiken als rechter..

Iedereen is in zekere mate wel bi: als er NIETS is in een curriculum om dat te staven....dan blijft het bij een pure toeschrijving...
Alle vrouwen die ik ken hebben minstens al gefantaseerd over lesbische seks. Voor mannen ligt het gevoeliger om zoiets toe te geven, maar het feit dat in situaties waar geen contact met het andere geslacht mogelijk is, zoals gevangenissen, homoseksualiteit courant is, zegt genoeg.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 09:45   #782
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Seks is geen contract, er komt passie en overgave bij kijken.

Als ze niet akkoord was moest ze dat dan maar duidelijk maken.
En iemand beschuldigen van verkrachting nadat ze eerst nog gezellig met hem was gaan ontbijten, is niet ernstig of geloofwaardig.

Als seks hebben zonder impliciete toestemming verkrachting is, dan ben ik al veel verkracht. Zonder in genante details te vervallen, waarschijnlijk niet de enige van wie de ochtenderectie "misbruikt" werd door geile vrouwen...
In je eerste zin, die ik rood kleurde, mankeert het woordje respect.

In de rest van je quoot, bewijs je dat je er niets van kent, van dat respect, gecombineerd met lust en desgevallend nog wat ingrediënten.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 10:10   #783
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet zo een definitie eens gebruiken in een prostitutie context, dan blijft er van prostitutie niets over.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2016, 12:27   #784
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je moet zo een definitie eens gebruiken in een prostitutie context, dan blijft er van prostitutie niets over.
Er zijn veel soorten prostitutie, het is niet uitzonderlijk dat een klant verliefd wordt op een hoer, of omgekeerd.
Oud 26 april 2016, 12:29   #785
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

In de rest van je quoot, bewijs je dat je er niets van kent, van dat respect, gecombineerd met lust en desgevallend nog wat ingrediënten.

.
Dus respect betekent dat je alles expliciet moet vragen, is zowat het tegenovergestelde van passie.
Respect betekent dat "nee" "nee" is, en dat je je partner geen pijn doet (tenzij die dat wil). Respect betekent ook dat je eerlijk bent ten opzichte van elkaar. Respect betekent niet dat je eerst een gedetailleerd plan opstelt voor je eraan begint...

Laatst gewijzigd door tomm : 26 april 2016 om 12:31.
Oud 26 april 2016, 12:44   #786
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet eerst eens een definitie geven, of over die definitie akkoord gaan, wat seks is.

Als seks het biologische gegeven is van de handelingen rond de paring, dan kunnen we beginnen:
seks is één van de vele onderdelen van het liefdesspel in een liefdesrelatie;
seks is een van de minder talrijke onderdelen van de afspraak tot de daad van prostitutie.

Een masseuse die mij respectvol en (klant)vriendelijk masseert in een aangename omgeving, gedurende een tijdje, om te eindigen met een happy end handjob, dan wel een blowjob, dat is wel degelijk een contractueel gegeven.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 26 april 2016, 12:46   #787
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus respect betekent dat je alles expliciet moet vragen, is zowat het tegenovergestelde van passie.
Respect betekent dat "nee" "nee" is, en dat je je partner geen pijn doet (tenzij die dat wil). Respect betekent ook dat je eerlijk bent ten opzichte van elkaar. Respect betekent niet dat je eerst een gedetailleerd plan opstelt voor je eraan begint...
Gaat ge het in het belachelijke trekken ja ?

.

Oud 26 april 2016, 13:13   #788
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet eerst eens een definitie geven, of over die definitie akkoord gaan, wat seks is.

Als seks het biologische gegeven is van de handelingen rond de paring, dan kunnen we beginnen:
seks is één van de vele onderdelen van het liefdesspel in een liefdesrelatie;
seks is een van de minder talrijke onderdelen van de afspraak tot de daad van prostitutie.

Een masseuse die mij respectvol en (klant)vriendelijk masseert in een aangename omgeving, gedurende een tijdje, om te eindigen met een happy end handjob, dan wel een blowjob, dat is wel degelijk een contractueel gegeven.

.
Citaat:
Jawadde, ge leest hier toch van alles.
Citaat:
en masseuse die mij respectvol en (klant)vriendelijk masseert in een aangename omgeving, gedurende een tijdje, om te eindigen met een happy end handjob, dan wel een blowjob, dat is wel degelijk een contractueel gegeven.
Een mondelinge overeenkomst (never better said)

Ondertussen heeft mijn broer wel zijn huwelijkscontract opgezegd,omdat zijn vrouw, een getuige van Jehova notabene, een massagepraktijk begon thuis. Ze kan verder doen met haar andere contracten.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 april 2016 om 13:15.
Oud 26 april 2016, 13:19   #789
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn veel soorten prostitutie, het is niet uitzonderlijk dat een klant verliefd wordt op een hoer, of omgekeerd.

Werkaccident. Het is wel uitzonderlijk.
Oud 27 april 2016, 03:17   #790
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Werkaccident. Het is wel uitzonderlijk.
Worden er dan ook camera's geplaatst bij mensen thuis, om zeker te zijn dat er geen geld aan te pas komt? En mannen die mooie cadeaus geven of bloemen, is dat ook niet een vorm van omkoping?
Gaan er zoals in sommige VS-staten speciale eenheden van de politie zich bezig houden met mannen te verleiden, en eenmaal ze toehappen hen arresteren?
Oud 27 april 2016, 03:20   #791
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een massagepraktijk begon thuis. Ze kan verder doen met haar andere contracten.
"Massage" is dikwijls een verbloemde term voor prostitutie. Zo wordt niet alleen de wetgever om de tuin geleid, maar het is zeker ook niet goed voor professionele masseurs. Toch beter gewoon een officieel statuut geven aan sekswerkers, maar dat wordt door zulke wetten die U verdedigt onmogelijk.
Oud 27 april 2016, 03:21   #792
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaat ge het in het belachelijke trekken ja ?

.
Ja, want die Zweedse wet is zonder meer belachelijk.
Oud 27 april 2016, 06:00   #793
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jawadde, ge leest hier toch van alles.
Een mondelinge overeenkomst (never better said)

Ondertussen heeft mijn broer wel zijn huwelijkscontract opgezegd,omdat zijn vrouw, een getuige van Jehova notabene, een massagepraktijk begon thuis. Ze kan verder doen met haar andere contracten.
FWIW geeft het misschien wat inzicht over de reden van je kruistocht voor fatsoen, na je eerdere mededeling van een pooier in de familie ? Toch denk ik dat familiale frustratie een mager beestje is als fundament om nu de moraal van de fatsoensrakker te prediken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2016, 10:22   #794
eno2
Banneling

Standaard

Met moraal in wezen niets verkeerd. ik kom nog terug op de filosofische grondslag van mijn morele stellingname in deze.
Je moet die moraal evenwel niet gemakzuchtig klakkeloos overnemen en even klakkeloos toepassen als een ideologie. Zoals bijvoorbeeld een liberale en libertaire moraal. Beter a fond zelf kritisch onderzoeken en argumenteren waarom je een bepaalde moraal wenst aan te hangen en toe te passen op bepaalde issues. In elk geval is het zich beperken tot rants en ad hominem totaal waardeloos, zoals ik al eerder zei.

Er zijn er hier die weten wie de pooier was in mijn familie. Ik ga het niet herhalen.
Oud 27 april 2016, 10:28   #795
eno2
Banneling

Standaard

Fatsoen = decency (Ik heb geen dikke Van Dale bij mij)

Citaat:
Simple Definition of decency

: polite, moral, and honest behavior and attitudes that show respect for other people

decencies : the behaviors that people in a society consider to be proper or acceptable
Wat is er eigenlijk verkeerd met decency?

Ik ben trouwens niet zeker of het gebruik maken van een vrije hoer wel onfatsoenlijk is. Ik beschouw het als (maatschappelijk) ongewenst voor een resem redenen waarvan er al een resem aan bod gekomen zijn. En ongewenst is foei. Foei is niet noodzakelijk onfatsoenlijk.
Foei is "NOT like".

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 10:31.
Oud 27 april 2016, 10:52   #796
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

.
Respect is een basisvereiste inderdaad, ivm fatsoen-decency.

Seks zonder respect..... klinkt niet zo leuk.
Oud 27 april 2016, 11:39   #797
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Respect is een basisvereiste inderdaad, ivm fatsoen-decency.

Seks zonder respect..... klinkt niet zo leuk.
Veel vrouwen willen in bed net als een sloerie behandeld worden en kiezen uiteindelijk toch altijd voor de stoere machoman in plaats van de bezorgde echtgenoot die aan alles denkt en altijd attent is.
Waarom denk je dat Marokkanen en mediterraanse mannen in het algemeen zo populair zijn bij vrouwen? Niet omdat ze zo respectvol met vrouwen omgaan.

De film "belle de jour", van de jaren 60, is helemaal niet zo fictief, de vriendin in kwestie waar ik het over had geniet van de aandacht en het spannende, al is het geld ook mooi meegenomen natuurlijk.
Oud 27 april 2016, 11:49   #798
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fatsoen = decency (Ik heb geen dikke Van Dale bij mij)

Wat is er eigenlijk verkeerd met decency?

Ik ben trouwens niet zeker of het gebruik maken van een vrije hoer wel onfatsoenlijk is. Ik beschouw het als (maatschappelijk) ongewenst voor een resem redenen waarvan er al een resem aan bod gekomen zijn. En ongewenst is foei. Foei is niet noodzakelijk onfatsoenlijk.
Foei is "NOT like".
In een ideale maatschappij zou prostitutie inderdaad niet moeten bestaan, in een ideale wereld is er vrije liefde, en bestaan er geen grote verschillen tussen rijk en arm. Helaas leven we niet in een ideale wereld.

In de Sovjet-film van Tarkovsky uit de jaren 60 over de schilder Andrei Riublov, die leefde in de 12de eeuw, komt er een fragment voor over bepaalde heidense stammen die leefden in de wouden van Rusland en waar iedereen het met elkaar deed, kinderen werden gemeenschappelijk opgevoed door de hele stam. De kerk probeerde deze stammen echter uit te roeien, waardoor ze zich steeds dieper in de wouden terugtrokken, en indringers werden gedood. Ook bepaalde gemeenschappen in de jaren 60 en 70 experimenteerden met zulke vrije vormen van seksualiteit.
Misschien moeten we eindelijk eens loskomen van die christelijke (of Joodse, islamitische) moraal en, zoals in Boedistische landen, toegeven dat seks gewoon bij het leven hoort en niet zo'n "big deal" is.
Mijn indruk is dat er in het Westen erg veel over wordt geschreven, en seks overal in de media is, maar dat er weinig wordt aan gedaan.
In andere landen, zoals in Zwart-Afrika, Latijns-Amerika of Zuidoost Azië, wordt daar allemaal veel minder "spel" rond gemaakt. Ook Nederland is een pak liberaler.

Laatst gewijzigd door tomm : 27 april 2016 om 12:00.
Oud 27 april 2016, 11:56   #799
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of gewoon lekker met mekaar bezig zijn naar beidens tevredenheid.
Dat zie ik evenwel niet in prostitutie. Hoewel, de ene is bevredigd, de andere heeft geld, kan ook het criterium zijn voor tevredenheid.
Oud 27 april 2016, 11:58   #800
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
In een ideale maatschappij zou prostitutie inderdaad niet moeten bestaan, in een ideale wereld is er vrije liefde, en bestaan er geen grote verschillen tussen rijk en arm. Helaas leven we niet in een ideale wereld.

In de Sovjet-film van Tarkovsky uit de jaren 60 over de schilder Andrei Riublov, die leefde in de 12de eeuw, komt er een fragment voor over bepaalde heidense stammen die leefden in de wouden van Rusland en waar iedereen het met elkaar deed, kinderen werden gemeenschappelijk opgevoed door de hele stam. De kerk probeerde deze stammen echter uit te roeien, waardoor ze zich steeds dieper in de wouden terugtrokken, en indringers werden gedood. Ook bepaalde gemeenschappen in de jaren 60 en 70 experimenteerden met zulke vrije vormen van seksualiteit.
Andere culturen, andere zeden...

Waar was het ook weer dat het ritueel bestond dat eenmaal per jaar alle seksueel rijpe vrouwen zich naar de tempel begaven om zich te prostitueren - of de vrije liefde te bedrijven? Las ik ergens bij Herodotus in zijn Historiën. Zal in Perzië geweest zijn (ik heb mijn bibliotheek moeten achterlaten).

Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 12:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be