![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Niet iedereen krijgt de kans. En moet zich beperken tot innemen van standpunten. 2 Noch kan je er zelf altijd aan onttrekken. Ik ben zelf het slachtoffer geweest van uitbuiting in verschillende fazen van mijn leven. 3 Zelfs dieren ja. Vandaar dat ik veganist ben. Dieren kunnen zichzelf niet verdedigen tegen uitbuiting. 4 In welke mate de vrijheid van de vrije hoer betwistbaar is, dat is voldoende aan bod gekomen in deze draad. 5 Je moet ook weten wat uitbuiting is en wat niet. Er is een oude spreuk van Wang Tze (als ik het goed heb, ik beschik niet over mijn bibliotheek) die ik als volgt onthield: "Geef mij de moed om het goede te doen en de wijsheid om te weten wat goed is" Ik zie nu nu dat Franciscus van Assisi dat nagebalkt heeft of zelf opnieuw geformuleerd heeft: "Geef mij de kracht om te veranderen wat ik kan veranderen De moed om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen En de wijsheid om het onderscheid tussen beide te weten". Dat zal mijn etiket van fatsoensrakkerij geen goed doen... ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 |
Banneling
|
![]() De volledige onderdrukking van de vrouw in de islam maakt in die regio's de prostitutie overbodig. Mannen spelen daar de baas over de intimiteit van de vrouw. In het Westen bestaat er zo geen eenvormig onderdrukkende ideologie meer van de vrouw. Daar is dus de omweg van een financiële constructie voor nodig, in combinatie met de ideologische en politieke collaboratie van iedereen die de toegang tot de intimiteit van de vrouw wil vermarkten. Die collaboratie komt paradoxaal genoeg ook van een bevrijdingsideologie als het liberalisme. Een geperverteerde interpretatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Dubai zit in de bar van zowat elk internationaal hotel een aantal dames van plezier. Meestal trouwens werkneemsters, die 's avonds bijklussen. Iedereen weet dat, niemand stoort er zich aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Banneling
|
![]() Toeristen moeten bediend worden. Gelukkig heb ik geen prostitutie ervaring in islam territoria, mijn elucubratie was van theocratisch-theologische aard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beter : "ik zeg zomaar wat, niet gehinderd door enig kennis van zaken" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Banneling
|
![]() Ik vrees voor jullie dat de EU richtlijn steeds richtinggevender zal worden. Zie het geval Frankrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
Banneling
|
![]() Prostitutie in de islam is verboden (haram).
Mijn post http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=823 blijft dus geldig |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland, waar prostitutie legaal is, is er minder gedwongen prostitutie dan in landen waar prostitutie niet legaal is.
De te volgen weg is dan ook: legalisering, en gericht de uitwassen van dwang aanpakken. De Franse of Zweedse struisvogelpolitiek niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik zei, de islam heeft de vermarkting van de intimiteit van de vrouw niet nodig, ze hebben via de totale onderdrukking van de vrouw gratis toegang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Nederlandse onderzoekers stelden vast dat de gedwongen prostitutie in werkelijkheid veel lager ligt dan men schatte.
Reportages over schrijnende gevallen veranderen daar niets aan en vormen geen argumentatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 |
Banneling
|
![]() Ach ja, 't is maar wat je wil geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De abolitionisten draaien in dat opzicht, ouderen en gehandicapten, wat rond de pot met een beetje flauwe kul over meer integratie, om de pil te verzachten. Er is nochtans geen weg naast. De betaalde seks voor die categorie wordt ook beboet, punt. Er wordt geen enkele uitzondering gemaakt - toch niet dat ik weet. Iedereen gelijk voor de wet. Het waarom voor de wet is geëtaleerd. Ik ga niet in herhaling vallen. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 april 2016 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Europees Commissaris
|
![]() "Politicians may think prostitution is a grim, degrading life. But prostitutes think the same of politics."- Chapman
![]() |
#837 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Banneling
|
![]() Wel ik stop er mee. Ik heb nog 1 iets te zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal naar landen waar prostituée's niet beschermd worden en, anders dan in Europa, wel uitgebuit worden, en er ook veel kinderprostitutie is. Toevallig of niet lopen er wel heel veel Zweden en Noren rond in Thailand... |
|
![]() |
![]() |