![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Winkelen buiten de stad en natuurlijk ook online zijn in opmars met een reden, beste. Haal van mijn part alle bovengrondse parkeerplaatsen weg, maar vervang die dan door nieuwe ondergronds.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 6 mei 2016 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 mei 2016 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen mens dat naar een grootwarenhuis gaat waar geen parking is.
De pakjes wegen te zwaar immers. Zo ook in voetgangersgebied. Er eens door slenteren, 1 colatje desnoods en dan weer weg op naar een winkel met parking voor de nodige inkopen. En zo gaat voetgangersgebied failliet. Maar dat zijn de slenteraars hun zorgen niet. Ze kopen er toch niks.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die dikke sukkel van een Ornelis zou beter zijn politiek correcte blabla blijven uitbraken, dan is iedereen tevreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen beseffen het niet maar er is heel weinig verkoop zelfs met 5000 voorbijgangers Etalages kijken ja. Maar binnen gaan en iets kopen nee Die winkels zijn wel duur in huur om te overleven van kijkers en hier en daar een kleine verkoop.
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar Roeselare. De winkels draaien daar goed tot net daar waar voetgangersgebied begint. En dat is maar een kort stuk nochtans. Wat daar loopt is op weg of komt van het station. Kijk naar Kortrijk. Iedere dag hetzelfde. Bijna geen kopers en ook niet in het winkelcentrum K . Passanten zijn op weg van en naar, geen kopers. Gent idem Brugge heeft geluk, daar kan je nog rijden en er zijn veel toeristen. Verkoop niet goed nochtans. Voetgangers straatjes zijn gewoon leeg. Geen winkels meer, dus geen voetgangers meer. Oostende net hetzelfde. Kijk naar grote winkelketens zoals MDN.....XXXX 4,5 MILJOEN SCHULDEN ...en failliet. Al hun winkels liggen bijna allen in voetgangers gebied. Winkelketen E...XXX .net hetzelfde. Maar je ziet dat niet he. Dat gaat in sterfhuisconstructies. Overname sjoemel en noem maar op. Voor de slenteraar is dat onzichtbaar.
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoor ik de middenstand van Roeselare dan pleiten voor het weer openstellen van die winkelstraat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan sch*t je hier bij momenten flink in je eigen nest.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk naar al die kleine restaurantjes, bistros en dergelijke.
Dat gaat allemaal dicht om 6 uur. Allemaal! Waarom..omdat na 6 uur ook de winkels dicht zijn en er letterlijk geen voetgangers meer lopen in voetgangers gebied. Totaal dood iedere dag opnieuw. Zo lukt dat niet natuurlijk. Om de paar maand staan ze over te nemen.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan sch*t je hier bij momenten flink in je eigen nest.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |