![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dure reizen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel van onze actuele regeringsleden zijn zo niet beschuldigd geweest, inbegrepen de 'echte' eerste minister ? Ik veronderstel dat mochten er gerechtvaardigde bezorgdheden zijn, dat deze wel boven water gekomen zouden zijn. Pas op hé: ik ben niet tevreden dat het een sos is; ik verdedig hem ook niet. Ik stel eigenlijk alleen maar vast dat hij er in gelukt is om verkozen te geraken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]()
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus hadden tijdens de burgemeestersverkiezing alleen de blanken geen keuze.
Raar volkje, die democraten.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er woonden reeds Germanen aan de linkeroever van de Rijn voor de Romeinen hier binnenvielen . De Rijn was geen grens voor de Germanen voor de Romeinse invasie ,maar een verbindingsweg. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 8 mei 2016 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RT rapporteert:
Citaat:
Ik hoop dat Londen geen stap achteruit gezet heeft in dat opzicht. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 8 mei 2016 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het begint op lokaal niveau. Nu nog het Britse House of Commons en Lords innemen, goe bezig. Staat ons ook te wachten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dankuwel feministen.
Laatst gewijzigd door Thuleander : 8 mei 2016 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Want mama moet full-time werken. Mama wil 'onafhankelijk' zijn en 3 keer per jaar naar het buitenland op vakantie gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen enkel bewijs dat de Germanen hier leefden. En zelfs dan ontgaat u mijn punt compleet. Waarom vindt ge het jammer dat de Romeinen verloren, zij zijn toch de voorvaderen van de door u zo gehate Francofonen? Gij beseft u eigen contradicties niet. Zelfs al leg ik ze u voor, dan nog ontgaat het u... Aaaarg, iel aaarg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() KIjk op het eerste gezicht lijkt het te gaan om geen te kwaaie man als ik lees in de krant heeft ie goede bedoelingen ,modern van opvattingen , maar de gevolgen van zo'n keuze op lange termijn daar zou ik meer bang van zijn ,het is een Moslim en zijn opvolger later dan , na hem , zou kunnen een ander gestalte hebben , ze gaan dan weer een moslim verkiezen maar dan zou het wel een slechter keerpunt kunnen worden.. .. als ze eentje gaan kiezen die Islam wetten verdedigen gaat .. daar zit het gevaar...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 mei 2016 om 06:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat ie zoiets als de doodscultus zou aanhangen,.of 'n boek als de koran! Gefeliciteerd Londen. Jullie verdienen dat van ganser harte. 't Begin van 't onvermijdelijke einde.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De staat zal hun broedsel wel onderhouden en 'n deftige opvoeding krijgen ze ook al niet mee, want in hun woestijnlanden wordt dat gedaan door de hele gemeenschap. Dat ongebreideld kweken dient niet beloond (kindergeld), maar afgesraft (belast) te worden. De aarde zucht onder 10 miljard verloederaars, vernielers & vervuilers. De helft zou al zat genoeg zijn, en verstandige mensen zoals wij autochtonrn hebben dat begrepen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verlang naar een aarde met maximum 1 miljard inwoners zoals voor 1850
Laatst gewijzigd door Drukazz : 9 mei 2016 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verander de wereld, begin bij jezelf. Stop dus maar al met uw kinderen antibiotica te geven als ze ziek zijn. Gepasteuriseerd voedsel mag je ook van hun menu schrappen. Stuur uw zonen naar de mijnen en verpats uw dochters als huisslaaf. Met een beetje geluk worden ze op hun 13de volgestopt door de baas en sterven ze op het kraambed.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |