![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tandem zal niet blij zijn...
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we ook hopen dat mijn boek een bestseller wordt. Misschien toch maar 10 euro vragen. Laatst gewijzigd door Peche : 12 mei 2016 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je mij verkeerd begreep.
Maar dat ligt achteraf beschouwd misscien aan mezelf. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Wel... Er is een ruim publiek. Honderd sales is het minste
Die haal ik zeker. Voel ik. Ik wil NL en BE bereiken, dan hoop ik op duizend sales. Met die winst laat ik mijn boek naar 3 talen vertalen. En mijn broodje is gebakken. Dan schrijf ik een positief lachwekkend boek om uit de waan van de vorige te klimmen. Lees en Ge zult uw ogen niet geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal luchtkastelen gebouwd op een boek dat nog niet eens af is. De realiteit: ge loopt achter op Bembem, en dat wil wat zeggen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Bembem is voor mij begonnen en ik heb 3 vorige versies gewist om opnieuw te beginnen.
Ik zit bijna aan 80 pagina's. Het zal nog jaren duren voor ik dat publiceer hoor staaf. NO rush. Het is vooral een persoonlijk proces dat best confronterend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I knew it. Citaat:
Het gaat dus gewoon om wat therapeutische zweefkees-schrijvelarij. Nou, van harte beterschap hoor. Niemand hoeft er in deze eeuw zo slecht aan toe te zijn. Al eens happy-pills overwogen?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ga mijn boek sowieso nog een jaartje laten rijpen. Stel ik geef hem te snel uit en ik wil nog een nuance leveren dat ik vergat? Het moet ook nog proefgelezen worden om de fouten eruit te halen. Ik ga dit niet overhaasten, maar dat maakt het geen afstel of uitstel project. Het is mijn eerste boek en het is belangrijk dat ik daar doordacht mee te werk gaan. Ik ben anders altijd impulsief, maar dit krijgt mijn volle toewijding. Het is geen zweefkees, het zijn gewoon de situaties geëtaleerd die mij vormde tot wat ik ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoedanook wens ik je veel succes. Je weet dat je dat zelf af kan dwingen. Dus blijven gaan zou ik zo zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Thx . Alles op zijn tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Happy Pils...
Dat zou een mooie concurrent voor Cara zijn. Uitsluitend te verkrijgen bij den Action en in 0,5L blikken waar de turkse tekst overplakt is met een nederlandstalig stickertje en er nergens een vervaldatum te bespeuren valt. Kassakassa!!
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Je mag nooit druk op een boek zetten.
Het is een vrije val dat ik nu schrijf. Daarna is het wat ik schreef samenvatten. Maar voor ik het samenvat moet het wel af zijn. Wat is er mis mee achterlopen op iemand? Ik zie de steek niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Er bestaat een cursus creatief schrijven!!!!
Kost wel 220 euro. Als mijn kladversie af is ga ik mij inschrijven. Mijn kladversie wordt dan via zo'n cursus opgesmukt. Het boek zal nog langer op zich laten wachten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol, niet op letten .......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Waardeoordelen zijn aan mijn koude kleren versleten.
Mensen die dat doen leven naar mijn inzien te dualistisch ingesteld. Waar is de triniteit naartoe? Alsof we vergeten waar we vandaan komen. Laatst gewijzigd door Peche : 15 mei 2016 om 05:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Peche stop, zo'n cursus is slechts quatsch, je leert daar enkel dat een tekst zus of zo kan beginnen bvb en men zal je opstelletjes in groep doen neerpennen die dan voorgelezen & becommentarieerd worden maar daar houdt het dan ook mee op oftewel -> bezigheidstherapie voor mensen die anders niks op papier weten neer te pennen, jij kan dat wel i.e je 90 pagina's .... !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Ja, maar daar wordt de kwaliteit door meerdere lezers beoordeeld he
![]() Ik vind het wel veel geld. Maar als ik er een muze uit kan putten is dat wel de moeite waard. Tegelijk heb ik een bezigheidstherapie nodig. Mijn cirkeltje vergroten, expanderen. Iedereen kan oneindig tal pagina's schrijven, maar iets naar waarde schrijven is echt moeilijk. Echt heel moeilijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Als autist vind ik lichaamstaal een universele taal.
Ik ben obsessief met details ![]() |
![]() |
![]() |