![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#24701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() zondag , 15 mei 2016:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het slimste wat ik je ooit heb weten verkondigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24704 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24706 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mjam mjam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24707 |
Minister-President
|
![]() Ben naar de markt geweest, wat dim sum e.d. ter plaatse genuttigd, een piadina met scamorza, paprika en pikante salami, en een pannenkoek met appel en karamel.
Deze avond dan de gebraden kip met champignons, wat witloof bijgestoofd, goed brood en een Saisonneke. Voor morgen heb ik dan asperges.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie dat je een nieuwe pan hebt Cookie, lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#24709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24711 |
Minister-President
|
![]() Soort Italiaanse pannenkoek (heeft iets weg van een dürüm, maar iets stijver), typisch streetfood uit de omgeving van Bologna. En scamorza is een Italiaanse gerookte kaas. Best lekker, ze hebben echter ook andere soorten. De meest traditionele is met mascarpone of mozarella, parmaham, rucola en eventueel wat tomaat, maar eigenlijk gaat zowat alles erop.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#24712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24713 |
Minister-President
|
![]() Het is ook niet slecht, vind ik. En de dames die het bereiden zijn enorm sympathiek, dat maakt het des te smakelijker
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stond al in de kast , weinig gebruikt
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() freeeeeeeet
![]() maandag , 16 mei 2016:
![]() |
![]() |
![]() |
#24716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor te wokken ben ik nog maar een beginnertje, zowat alles wat ik intuitief probeerde overkook ik, blijkt dat zelfs de pan die ik heb ongeschikt is. (in RVS terwijl echte aziatische koks traditionele pannen in ijzer gebruiken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op gas is noodzakelijk en liefst rechtstreeks op een butagaz volle kracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kip archiduc en een Bourgogne de Flandres.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons : côte ?* l'os, van bij de marokkaanse slager. Een dik stuk, op hoog vuur toeschroeien en dan saignant bakken. Peper en zout, niks meer. Met een lekkere sla met een rood ajuintje ertussen en vinaigrette en knapperige frietjes.
|
![]() |
![]() |