![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel mooi idd. Terwijl men zich blind staart op die enorme taart op haar klein hoofdje kan ze met gemak een mes naast het hart steken zonder dat men het zou opmerken. LOL
Verder, er is weldegelijk sprake van een poging tot moord. EXCLUSIVE - 'If I caught my guy cheating on me, I would stab him': The chilling threat of 'French Kim Kardashian' months before lover was found with knife in his chestNuff said. Zoiets mag de vergeetput in, solitary confinement dus. Zo'n dolle messentrekkers zijn een gevaar voor de maatschappij. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 mei 2016 om 02:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trop belle:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trop belle:
Wat een bende mottige wijven zijn me dat zeg, op naar de tettendraad, misschien smaakt mijn eten dan toch nog een beetje. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20 jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle lippen en zodanig slecht verwezenlijkt dat zelfs haar neus ervan in een hoek staat.
![]() Holle schedelruimte en derde oog opgevuld met botox: ![]() ![]() En uiteindelijk intraveneuse toediening van formol en andere bewaringsmiddelen, zodat mevrouw binnen 20j onveranderd uit de isoleercel komt. Om het kort te houden. Er is helemaal niets mooi aan een crimineel ijdeltuitje dat aan sociopatie/psychopatie lijdt en messen in borstkassen plant wanneer het ding onzeker wordt. Er bestaan landen waar men zo'n lelijke mormels goedkoop kan verkrijgen per dozijn en er dan wss nog drie extra gratis mee als reservestukken. Allemaal met een metalen ballen aan de enkels uiteraard. Jail her! Heb er helemaal geen compassie mee, een moordenaar is en blijft een moordenaar. Als men die nu vrij laat gaat er geen jaar over en ze doet het opnieuw. Toch een lichtpuntje. Alternatieve straf, 5 jaar samenwonen met Berlusconi. Die meester zal haar wel trainen. LOL Laatst gewijzigd door zonbron : 21 mei 2016 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik ken er die 20 jaar (18 op het beroepshof) kregen omdat ze op Outlaws schoten.
Dan moet wat zij uithaalde toch ook enigszins verboden zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ding heeft haar misdaad zelfs voorspeld. Eerste klas bezwarend feit. Dit betreft geen doodslag, maar wel een duidelijke poging tot moord. Haar fototjes veranderen niets aan dat feit. BTW: Op welke Outlaws werd er geschoten? Met of zonder kepi? Laatst gewijzigd door zonbron : 21 mei 2016 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zo hoor dat ze het op voorhand gezegd had, dan wacht er haar daar niet veel goeds. Edit: Ik zie juist wat voor gast ze daar heeft neergestoken, niet moeilijk, dat is een homo.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 mei 2016 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |