Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2016, 22:43   #81
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Wanneer wordt een "allochtoon" een "autochtoon". Het is toch van de pot gerukt dat iemand met Marokkaanse (groot)ouders die hier geboren is nog altijd een "allochtoon" is, terwijl iemand met Britse of Duitse (groot)ouders die hier geboren is wél meteen een autochtoon" is? En al helemaal als een van de ouders of een deel van de (groot)ouders hier geboren zijn.
Waarschijnlijk voelt de Brit of Duits zich geen allochtoon en gedraagt zich ook niet als dusdanig.
Of kent gij veel Duitsers die met punthelm op hun pasfoto willen?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 22:43   #82
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nadat het gevaar geweken was kwamen de tongen los en waren het plots de grootste helden. En dan kwam ook hun (ekstreem)rechtse kaffeepraat los. Daarmee wist ik genoeg.
Moet ergerlijk zijn voor iemand met een absolute voorkeur voor theekransjes met de broeders in het theehuis op de hoek.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 22:43   #83
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ja, en toen kwamen er rose varkentjes voorbijgevlogen en paarse olifanten met gele stippen die werden opgegeten door de knaloranje muizen.

Mijn fantasie is net zo goed als de jouwe...
Ik geef toe dat het niet in jullie kraam past, maar het is niet anders.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 22:45   #84
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Moet ergerlijk zijn voor iemand met een absolute voorkeur voor theekransjes met de broeders in het theehuis op de hoek.
Ik ben geen teedrinker, en heb eerder een voorkeur voor streekbieren. Lap, daar gaan je klisjees weer.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Oud 22 mei 2016, 22:46   #85
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
eeuh.. die Brit of Duitser gaat geruisloos op in onze cultuur omdat het westerlingen zijn.
Hoeveel Marokkanen zijn aangepast? Bij mij op het werk geven moslimvrouwen geen hand en als ze naar huis vertrekken slaan ze snel hun kopvod rond hun hoofd.
In mijn bedrijf geven moslimvrouwen een kus s'morgens ... en ze dragen geen hoofddoek ondanks dat ze moslima zijn en er voor uitkomen.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 22 mei 2016 om 22:47.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 22:47   #86
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef toe dat het niet in jullie kraam past, maar het is niet anders.
Recreatief of medicinaal?
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 22:47   #87
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch vreemd dat de vrouwen met Marokkaanse (groot)ouders die ik ken allemaal van die geëmancipeerde vrouwen zijn die goed hun vrouwtje kunnen staan tegenover mannen, zich modieus westers kleden, en eerzame beroepen hebben zoals verpleegster, vertaler, bediende,... Ken er zelfs een die getrouwd is met een Westvlaamse vrouw.
Ook die getrouwd zijn met een Wesrvlaamse man?
Oud 22 mei 2016, 22:49   #88
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Vrouw getrouwd met Marrokaanse vrouw?
Zo staat het er toch.
Oud 22 mei 2016, 22:53   #89
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ook die getrouwd zijn met een Wesrvlaamse man?
Inderdaad, ook zulke. En die er -godbetert!- zelfs kinderen mee hebben.

westhoek.jpg
Oud 22 mei 2016, 22:54   #90
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Zo staat het er toch.
En het staat er juist. Ja, ook in de Marokkaanse gemeenschap zijn er holebi's die ervoor uitkomen.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2016 om 22:55.
Oud 22 mei 2016, 22:56   #91
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Hey doomy nog niet gaan slapen hé.

Je hebt nog veel werk hier.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 22:58   #92
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hopsa Bekijk bericht
In een bedrijf zonder personeel is dat meestal zo.
Zelfs in niet-bestaande, verzonnen bedrijven is dat zo.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 23:02   #93
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Hey doomy nog niet gaan slapen hé.

Je hebt nog veel werk hier.
Goh, morgen en zelfs volgende week is er ook nog een dag, hoor. Ondertussen is de was bijna klaar. Het is hier leuk geweest.

westhoek.jpg
Oud 22 mei 2016, 23:02   #94
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En het staat er juist. Ja, ook in de Marokkaanse gemeenschap zijn er holebi's die ervoor uitkomen.
Toch goed?
Dan worden ze blijkbaar minder als allochtonen beschouwd als je hier wilt laten uitschijnen.
Oud 22 mei 2016, 23:34   #95
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hopsa Bekijk bericht
In een bedrijf zonder personeel is dat meestal zo.
In mijn bedrijven werken mensen, veel mensen. Hoger opgeleiden, geen achterlijk inteelt.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2016, 23:36   #96
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
D�*t is nu juist wat niet mag, niet politiek correct is.
De ganse omgeving die zich keert tegen mensen met slechte bedoelingen.
Die mensen met slechte bedoelingen mogen niet eens "benoemd" worden, die moeten door iedereen - willen of niet - verwelkomd worden.
Misschien kunnen die bange blanke mannen eens een voorbeeld nemen aan "vreemde luizen" die mensen met slechte bedoelingen aanpakken? Enkele praktijkvoorbeelden die een tijdje geleden in de krant kwamen, maar nu blijkbaar al vergeten zijn :

*) http://www.nieuwsblad.be/article/det...30722_00667055
Een Libanees met burgerzin hielp een autochtoon blank meisje dat werd bestolen. Hij rende de dieven achterna en hield ze tegen. Hij en zijn vriendin kregen pepperspray in het gezicht. De aanwezige blanke autochtonen zaten erop te gapen en waren te lam om te komen helpen. En die ondankbare autochtone trien kon met moeite in het politieburo een bedankje geven aan die Libanees met burgerzin die haar te hulp schoot omdat ze dringend naar een feestje moest.
"Autochtone" blanken zijn lamme en ondankbare hufters. Grote bek in de anonimiteit van een forum, maar te lam om te helpen donderen als het menens wordt.

*) http://www.standaard.be/cnt/dmf20110811_007
""Allochtone" Antwerpse handelaars waren de drugdealers in hun straat kotsbeu, en omdat de "autochtone" politie niet ingreep hebben ze toen maar zelf de drugdealers uit hun straat geklopt.

Zageventen. Bangerikken. Kunnen jullie dan echt niks zelf? Is het daarom dat jullie een betuttelende politiestaat nodig hebben? Neem eens een voorbeeld aan die Libanees die dieven achterna zat, of aan die Antwerpse "allochtone" winkeliers die zelf de drugdealers in hun straat te lijf gingen omdat de "autochtone" politie te lam was om in te grijpen. Dat zijn tenminste venten met kloten aan hun lijf. White power, laat me niet lachen.

westhoek.jpg

Laatst gewijzigd door Doomy : 22 mei 2016 om 23:45.
Oud 23 mei 2016, 00:04   #97
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Misschien kunnen die bange blanke mannen eens een voorbeeld nemen aan "vreemde luizen" die mensen met slechte bedoelingen aanpakken? Enkele praktijkvoorbeelden die een tijdje geleden in de krant kwamen, maar nu blijkbaar al vergeten zijn :

*) http://www.nieuwsblad.be/article/det...30722_00667055
Een Libanees met burgerzin hielp een autochtoon blank meisje dat werd bestolen. Hij rende de dieven achterna en hield ze tegen. Hij en zijn vriendin kregen pepperspray in het gezicht. De aanwezige blanke autochtonen zaten erop te gapen en waren te lam om te komen helpen. En die ondankbare autochtone trien kon met moeite in het politieburo een bedankje geven aan die Libanees met burgerzin die haar te hulp schoot omdat ze dringend naar een feestje moest.
"Autochtone" blanken zijn lamme en ondankbare hufters. Grote bek in de anonimiteit van een forum, maar te lam om te helpen donderen als het menens wordt.

*) http://www.standaard.be/cnt/dmf20110811_007
""Allochtone" Antwerpse handelaars waren de drugdealers in hun straat kotsbeu, en omdat de "autochtone" politie niet ingreep hebben ze toen maar zelf de drugdealers uit hun straat geklopt.

Zageventen. Bangerikken. Kunnen jullie dan echt niks zelf? Is het daarom dat jullie een betuttelende politiestaat nodig hebben? Neem eens een voorbeeld aan die Libanees die dieven achterna zat, of aan die Antwerpse "allochtone" winkeliers die zelf de drugdealers in hun straat te lijf gingen omdat de "autochtone" politie te lam was om in te grijpen. Dat zijn tenminste venten met kloten aan hun lijf. White power, laat me niet lachen.
Plausibel, maar dat neemt niet weg dat uw allochtone vriendjes oververtegenwoordigd zijn in de gevangenissen en de grootste 'afnemers' zijn van enkelbanden. Of is dat ook de schuld van de 'bange' en 'laffe' blanke man?
Oud 23 mei 2016, 00:11   #98
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

1 Libanees (Beiroet-ooit 't Parijs van 't midden-oosten genoemd).
En wat Turken of Marokkanen die de concurrentie uit hun straat geranseld hebben. 😅

Dat is alles wat je hebt kunnen vinden?
't Is nog erger gesteld dan vermoed werd.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2016, 01:30   #99
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

ach de blanke westerse mannen hebben niets meer over om voor te vechten.

leven is leeg in westerse wereld. er is niets meer over en islam komt dit morele vacuum even snel opvullen en de boel overnemen.

is kwestie van karma denk ik nu.

ook ik als hindoeman van 50 heb niets meer over om voor te vechten en te leven, geen familie, geen vrouw, geen kinderen, ben verstoten door hindoe apen wereld dus nu officieel kasteloze paria koelieschrijver en het is een mooie, zachte, elegante dood nu. Ze verwachten van mij dat ik snel zelfmoord pleeg om al mijn problemen maar in een keer zelf op te lossen. Ik zeg hen altijd om naar hun mandirs te gaan om te bidden voor de dood van wieroe en mij.

ja de dood is het mooiste wat dit leven te bieden heeft.

Ik denk teveel aan mijn dood dus misschien ben ik ook binnen 12 maanden echt gewoon dood en dan zal ik hier niet meer kunnen posten.

maar ik heb mijn dood allang geaccepteerd en vind het mooi, dus hierom ben ik niet echt acuut suicidaal maar ik voel al de rust en zaligheid in mij van het echt dood zijn.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2016, 05:36   #100
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ach de blanke westerse mannen hebben niets meer over om voor te vechten.

leven is leeg in westerse wereld. er is niets meer over en islam komt dit morele vacuum even snel opvullen en de boel overnemen.

is kwestie van karma denk ik nu.

ook ik als hindoeman van 50 heb niets meer over om voor te vechten en te leven, geen familie, geen vrouw, geen kinderen, ben verstoten door hindoe apen wereld dus nu officieel kasteloze paria koelieschrijver en het is een mooie, zachte, elegante dood nu. Ze verwachten van mij dat ik snel zelfmoord pleeg om al mijn problemen maar in een keer zelf op te lossen. Ik zeg hen altijd om naar hun mandirs te gaan om te bidden voor de dood van wieroe en mij.

ja de dood is het mooiste wat dit leven te bieden heeft.

Ik denk teveel aan mijn dood dus misschien ben ik ook binnen 12 maanden echt gewoon dood en dan zal ik hier niet meer kunnen posten.

maar ik heb mijn dood allang geaccepteerd en vind het mooi, dus hierom ben ik niet echt acuut suicidaal maar ik voel al de rust en zaligheid in mij van het echt dood zijn.
How la !! niet zo depri zijn he , neen ge moet zoeken naar iets waardevols om voor te leven.... al was het maar een simpel huisdiertje die op je rekent .... omdat het van je afhangt en zit te wachten wanneer je thuis komt en je zijn eten klaarzet en wat lieve knuffels geeft "het grote leven zit in de kleine dingen" ik ben het aan het bekijken ik denk erover na wat ik kan doen ermee, moet verstaan ik moet vertrouwen opbouwen om met sommige mensen iets te ondernemen, maar ik dank je voor de interesse ! ,binnen paar maanden komt er wel iets uit de bus en laat ik het weten ,, zeer vriendelijke groet ! en niet vergeten het leven is wel soms mooi !! vriendschap ,eerlijkheid , en het mooie weder en de mooie natuur van onze planeet ,de reis is nog niet teneinde op je 50 hoor...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be