![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel meer dan in vijandsdenken ben jij niet in staat zeker?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eens in de meerderheid, jouw moslimtroetels ook niet, die zullen je zelfs met plezier allah akhbaren, hoeveel pocokreten je dan ook uitroept.
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga ik naar het concentratie kamp moeten ? Op de trein ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims die ik ken, roepen eerder om een nieuwe kebab dan Allah akhbar hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IK IK IK... egoist anti-volk! Nu moet ik wel zeggen dat kebab/pitta-handelaars mij voor jaren kebabkruiden geschoken hebben. Ik zal dat niet vergeten.
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij het automatic betreft , anders .... zal ik dat NOOIT mogen !!
Heb ik destijds gedaan , +/- 23 jaar geleden !! Ik pakte destijds alles aan wat ze me aanboden , op voorwaarde dat ik er kon geraken ofwel te voet , met de fiets of openbaar vervoer !! OK , nu terug ON-topic: Door papierstemmen heeft de groene gewonnen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet, maar dat komt nog wel.
Wat zal dat toch 'n mooie dag zijn! Alle centen op, ook geen pensioenen voor de vlijmscherpen en de panda's, islamitische vrede enzo. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vooral onze maatschappelijke plicht om Vlaanderen een leefbaar Vlaams Vlaanderen achter te laten voor onze kleinkinderen
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Minister-President
|
![]() Er breken onrusen uit in Oostenrijk ... verkiezingsuitslag lijkt vervalst in het voordeel van de linkse kandidaat.
http://www.thelocal.at/20160525/far-...tion-complaint |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet, ik woon in Zele, met een 15% Turken, ik kan uiteraard nooit moslims tegenkomen
![]() Nu moet je wel zéér diep gaan hoor, argumenten moeten echt wel volledig op zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans zijn er veel gelijkenissen tussen communisme en de sharia. Een alomvattende staat die alles dicteert. De islam an sich is totaal niet "mystiek", "spiritueel" of wat dan ook. Het is een politiek systeem zoals het fascisme of communisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De machtigste staat ter wereld kreeg na 50 jaar het kleine Cuba NIET op de knieën... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, totdat ze privé-bezit bannen, dan zal het kot wel te klein zijn. Och dit zijn sowieso overgangstijden (de tijden van ongeremde groei zijn definitief achter ons) ofwel moet het kapitalisme zeer zwaar hervormd worden of er komt wereldwijd een soort van communisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |