![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf heb ik absoluut geen last met Getuigen. En ik weet waarover ik praat, een Getuige helpt mij regelmatig met het huishouden en andere taken. 100% betrouwbaar en uiterst netjes, verkoopt geen praat noch gelovige onzin. En we hebben een overeenkomst, alles is bespreekbaar zolang het niet geloof betreft, dit op haar aandringen uiteraard. Absoluut geen probleem mee. Hoogstens af en toe "Ik houd van God" hoor ik en daar blijft het dan bij. Geen eindeloze zever en onaangename verrassingen zoals met de STRENGE Muzels van MO en Allah (wzmh)..., En U bent ongetwijfeld zelf een ongelukkige muzel of een bekeerde, ik veronderstel dat niemand daar nog aan twijfelt. Mijn inziens bent U een 'rasechte' muzel. En ik weet wel wat ik bedoel en dat geloof geen ras is. Hold your horses. Laatst gewijzigd door zonbron : 23 mei 2016 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Doomy,
Ik zal nog eens snel niet politiek correct zijn. Ik ken het vergelijkbare gezwam en het rond de pot draaien van de fervente Zionisten en de puriteinse Islamieten, een pot nat dus. En U mijn beste, beoefent de technieken van de Muzels, ik ben er helemaal niet blind voor. Integendeel, ik ben daar nl. betrekkeljk gevoelig voor. Zo. En ik vind niet dat ik me hiervoor moet excuseren. Ik voel er me trouwens niet goed noch slecht bij. Enkele feiten, enkel WAARHEID. It is what is is, zeg ik soms maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga jij naar de schieter(s) en sla je hem/hen dan vervolgens K.O. ?? Naar mijn mening is het zo goed als in de meeste eerste reactie , WTF & ren voor je leven ; of is dat een verkeerde reactie ?? Trouwens , in welke staat zijn de mensen tijdens & na zo'n schietpartij ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 mei 2016 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 mei 2016 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat gaat hij dan verzinnen. https://www.youtube.com/watch?v=9r2pEdc1_lI
Ex Gladio Libertas Laatst gewijzigd door Gamla : 24 mei 2016 om 02:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[...] "Wat heeft die lul te bepalen wat er gedraaid wordt ??" Wat denkt u dat de job van een DJ inhoudt? De reden om het liedje te weigeren is natuurlijk belachelijk, maar dat neemt niet weg dat de DJ natuurlijk de muziek bepaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[...] "Wat heeft die lul te bepalen wat er gedraaid wordt ??" Wat denkt u dat de job van een DJ inhoudt? De reden om het liedje te weigeren is natuurlijk belachelijk, maar dat neemt niet weg dat de DJ natuurlijk de muziek bepaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik zie hier een duidelijk patroon ontstaan op politics.be, en dat is best verontrustend. Voor de tweede keer in een paar weken doet hetzelfde zich voor:
-iemand post linkje naar geenstijl en een bericht over het nakende einde van de westerse beschaving / toegeven aan moslims / politieke correctheid; -onze uitgebreide collectie Rechtse Rakkertjes begint massaal te schuimbekken, het artikel geen seconde in vraag stellend; -na een tijdje doet toch iemand de moeite het artikel en de bewering erin te controleren, en komt die tot de ontdekking dat de bewering zever is (de bewering dat ze in Engeland bikini's gingen verbieden op een paar stranden van een paar weken terug bleek van een satirische site te komen, en nu blijkt dat de Eagles helemaal niet geschrapt zijn owv 'racistische uitspraken', maar omdat ze opnieuw de security van de Bataclan ervan beschuldigen mee achter de aanslagen te zitten). Die persoon post dat hier; -NIEMAND trekt zich een zak aan van die rechtzetting, en dus het feit dat de originele bewering gewoon niet klopt, en men schuimbekt lustig verder. Het lijkt wel alsof het velen hier niks kan schelen of het artikel of de gebeurtenis waar ze op reageren nu al dan niet waar zijn, zolang ze zich maar eens kunnen laten gaan over hun favoriete onderwerp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In post #7 kon U alles reeds lezen. Slecht Engels en/of linkje niet opengedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zit er inderdaad aan te komen denk ik ook wel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2016 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je de moeite zou gedaan hebben om zélf dat linkje eens helemaal te lezen, dat zou je die insinuaties gezien hebben. O, en in bericht 13 kon je het reeds lezen. Slecht Engels en/of linkje niet opengedaan? Laatst gewijzigd door Scorpio : 24 mei 2016 om 17:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uiteraard plaats ik enkel dat wat ik zelf integraal gelezen heb. De geplaatste link is trouwens een speciale link waarmee U het interview lezen kan op slecht 1 pagina ipv naar de tweede blz te gaan. Ik maak het U extra gemakkelijk en toch hebt U nog klachten. ![]() O, en waarom zou ik post #13 lezen indien de dag voordien in post #7 dat reeds duidelijk werd gemaakt. Ik heb geen behoefte aan bevestiging van wat ik zelf reeds weet, en vooral niet van den BBC. Dank U. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 24 mei 2016 om 17:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
O en 'ik geloof het niet want het komt van de BBC', da's al helemaal een lachwekkende argumentatie, komende van iemand die klaarblijkelijk wél een prulwebsite als geenstijl als bron aanvaardt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende maal C/P ik het ding volledig, maar dan komen er ongetwijfeld weer anderen klagen. Wees blij dat ik dat vernietigend interview niet in zijn geheel overgenomen heb. Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Outrage: Jesse Hughes, frontman of the Eagles of Death Metal rock band, has provoked anger in France after blaming a Muslim 'conspiracy' for the November 13 terror attacks at the Bataclan theatre, and claiming he saw Muslims 'celebrating in the streets during the attack'Uiteraard, 1+1=2. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met 'anti-moslimuitspraken' heeft dit bitter weinig te maken, dit zijn concertorganisatoren die het niet pikken dat ze ervan beschuldigd worden mee in een complot te zitten dat tientallen levens heeft gekost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interview met Jesse Hughes van oktober 2015, voor de aanslag in Parijs. Toen al een door speed aangetaste geest. Die man heeft door de aanslag in de Bataclan een volstrekt onterechte heldenstatus gekregen. Komt nu wat kakken op de organisatie van de Bataclan.
http://grantland.com/hollywood-prosp...-for-anything/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |