![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe verklaar jij dat vele van zijn uitspraken en beweringen in flagrante tegenspraak zijn met wat het onderzoek en een hoop getuigen zeggen? Derde keer dat ik het vraag, eerste twee keren zijn volledig genegeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Antwoord eens op mijn vragen ipv van die vage zever blijven rond te strooien. Ik herhaal ze nog eens:
Ken jij nog iemand anders dan Hughes die dat beweert? Hij doet daar nog een paar andere uitspraken die makkelijk te checken moeten zijn: -hij beweert dat zes man security 'niet opdaagde'. Geef eens een andere bron waaruit blijkt dat dat inderdaad zo was; -hij beweert dat die vrouwen 'enkele dagen later opgepakt zijn'. Geef eens een linkje naar een artikeltje oid waaruit blijkt dat dat inderdaad zo was. Verklaar mij dit eens: Hughes beweert dat de schutters al binnen waren voor het concert begon. Vele getuigen zeggen dat ze de schutters zien aankomen hebben toen het concert al bezig was. Verklaar. En kom niet af met van die onzin dat al die getuigen omgekocht of gehersenspoeld waren he. Antwoord eens op die vragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of begint te zeiken , enkel die plaat van een bepaalde artiest , en de DJ negeert die persoon geheel , kan ik de DJ nog begrijpen !! Zeker als die bv Disco- of Rockavond aan draaien is , en plots wil iemand enkel reggae of pop horen !! Of iemand komt (telkens) zeggen wat die DJ MOET draaien !! Maar in geval van E.O.D. , hij weet niet of het waar was of niet , en dan nog , amai , polizeikende correctheid achter de draaitafel !! Citaat:
Hangt ervan af !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
"“When we go on tour, there’s really no practical way to maintain the habit I have, because it’s a decadent one,” Hughes explains. “There’s nowhere outside of Southern California where the drugs I do are available. I have very exquisite taste. So, before we go on tour, I start the process of weaning myself off the drugs slowly, so that I’m just slightly uncomfortable for a couple of nights. Then I don’t have to worry about even having an issue. The only place you’re going to find the type of speed I like to do is at a gay bar at six in the morning. It’s the only place. It’s the only dudes with the international wealth and connections to move the shit that they want.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de media (berichtgeving). Wanneer een ander het doet is het slecht, wanneer ik het doe, is het goed. Rot op! Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, je beseft zelf zeer goed dat zijn verklaringen nergens op slaan, je hebt er zelf geen logische verklaring voor, en dus doe je een (bijzonder zwakke) poging om je er op die manier uit te lullen. No dice. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een keer goed nadenken voor je antwoordt he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |