![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topvrouw van de douane van de luchthaven haar vent werd veroordeeld voor drugssmokkel !
Maar dat belette niet dat ze aangesteld werd als topvrouw voor de luchthaven. Als dat niet de melk bij de kat zetten is. Wie was minister van financiën toen ? Minister tsjeef Vanackere ! titel: Topvrouw douane mag luchthaven niet meer binnen http://www.standaard.be/cnt/dmf20160524_02304500 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel weer een bewijs zijn dat vrouwen niet erg slim zijn zeker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, haarzelf kan je moeilijk iets verwijten. Maar dat men haar op zo'n post zet, daar kan ik niet bij. En daar, vind ik, hoort een zware politieke verantwoordelijkheid bij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat men zo iemand in het parlement toelaat, daar kan ik niet bij. Dat hij dan ook nog kritiek heeft op een door hemzelf gevormde regering, hebben we natuurlijk allemaal "verkeerd begrepen". Schoof begin eens wat minder belachelijk te doen. Op dit ogenblik worden door deze regering ook mensen benoemd, waarvan achter enkele jaren blijkt dat ze boter op hun hoofd hebben, als je hun familie nagaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Is juist hetzelfde van bij Politie en Staatsveligheid en Ministeries .....Moslims in de groep te nemen ...is ook de kat bij de melk zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen de Nederlanders doen nog beter. Nochtans zitten die toch op een enorme gasbel. Voor de centen moeten ze het dus niet doen. Zou de volksaard er iets mee te maken hebben dan? Eigenaardig dat ze ook Nederlands praten. Twee families van mekaar en beiden staan ze dus aan de top. Het zit zeker in de verwante genen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 24 mei 2016 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ze nu iets te maken hebben met politie of zo dan zou het iets anders zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk staat Belgie in de middenmoot, en behoort Nederland tot de betere. http://www.voxeurop.eu/nl/content/ne...-landen-europa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of was het nu in MSN-nieuws? Ik lees namelijk graag en veel en ik heb de tijd als gehandicapte. Lezen is trouwens de goedkoopste manier van overleven in tijden van crisis. Ik durf zelfs al eens een afgedankt tijdschriftje meeschuffelen uit de wachtkamer van de dokter. Zo eerlijk ben ik ook weer niet. En ik vind dat hij wat meer mag presteren voor een heel goede regelmatige klant. Want zijn pikuren worden ook met de week kleiner van inhoud en zijn ereloon dan weer niet. De goodwill kan niet van ene kant blijven komen. ![]() En om te antwoorden op uw vraag moet ik wel bekennen dat ik tegen alles ben. Dus anti-anti. En zeker als ze komen wauwelen over vernieuwing. Ik vind dat het nog erger is dan vroeger. Maar dat zal de vernieuwing zijn zeker? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 mei 2016 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel nodig dat je begrijpt wat democratische verkiezingen zijn. .
|
![]() |
![]() |