Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2016, 14:34   #141
vuggie
Parlementsvoorzitter

vuggie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hier de reden waarom de Eagles hun ding niet mochten doen in Frankrijk. Een vernietigend interview, Jesse Hughes over Bataclan:

...
Surrendering to Death

by Gavin McInnes

May 14, 2016
...

Let’s get back to the attack. Why didn’t the cops come in earlier? It seemed like the killing went on forever.

The press heard some kids were locked away in rooms so they reported it as a hostage situation. Those kids were hiding. This misinformation meant the cops set up outside for a negotiation while inside dozens of people were dying.
The terrorists would go up to bodies and stick them with the gun. If they budged, they’d shoot them again. One girl got up and said she was scared. The guy said, “Don’t be scared, you’ll be dead in two minutes,” and then he shot her, BOOM.

The French are so concerned with racism, they’re letting Muslims get away with murder.
The French are so concerned with racism, they’re letting Muslims get away with murder.

A day after, at the stadium, Muslims booed the moment of silence and we barely heard about it in the press. I saw Muslims celebrating in the street during the attack. I saw it with my own eyes. In real time! How did they know what was going on? There must have been coordination.
Political correctness kills.
Davey [bassist Dave Catching] was in the middle of the stage and when the lights went on, he saw shit he’d never seen before in his life, awful stuff. It has no parallel. It’s not just death. It’s the most unsuspecting, innocent victims you can imagine—people who are gripped in terror and can’t move as a result of it.
...

Parisians think everyone is innocent, but the cops don’t. They even investigated you.
I was a person of interest, yes. They interrogated me for four days. I ended up helping them a lot by getting cell-phone footage. It was the cops and the FBI who asked me about the promoter and the security. This isn’t something I brought up to them.

We had eight police officers in our audience that night. They all had the same conversation with their wives, which was “Should I bring my gun or not?” All of them said no. When we went back and played Paris again they stood in the same places they stood at the original show and they opened their jackets and showed me their guns as if to say, “Not tonight, motherfucker.” It was beautiful.
Islam is crying wolf about Islamophobia in order to anesthetize us and make us easier prey.
They know there’s a whole group of white kids out there who are stupid and blind. You have these affluent white kids who have grown up in a liberal curriculum from the time they were in kindergarten, inundated with these lofty notions that are just hot air. Look at where it’s getting them.

Hier het ganse ding: http://takimag.com/article/surrender..._mcinnes/print
En dan dit:

Citaat:
Overlevende Bataclan aan EODM-zanger: Jouw domheid is gevaarlijk

Esther de Kloe
25-5-16 - 13:48

Ismael El Iraki, een Eagles of Death Metal-fan én overlevende van de terroristische aanslag in popzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. 'Je bent een verspreider van haat.'

El Iraki refereert aan een recent interview dat Hughes gaf aan het Canadese Taki's Magazine. Het is een interview zoals er meer van te lezen zijn. De zanger suggereert namelijk al enige tijd in verschillende media dat beveiligers van Bataclan betrokken zouden zijn geweest bij de aanslagen. Ervan uitgaande dat ook in dit interview Hughes hetzelfde riedeltje afspeelt, leest Ismael het aanvankelijk niet, tot dinsdag.

,,Ik dacht dat het niet erger kon zijn dan de andere interviews. Maar het is erger." Daarom voelt Ismael zich genoodzaakt om in de pen te kruipen en een open brief aan de zanger op Facebook te plaatsen. In de brief roept hij de zanger openlijk tot de orde. ,,Fans houden van je omdat je een beetje een domme dwaas bent. Nu heb je bewezen dat je eigen domheid gevaarlijk is."

Arabier
De concertganger die een echte Rock 'n' Roll-liefhebber zegt te zijn, stuit het vooral tegen de borst dat Hughes claimt dat bewakers ieder Arabisch uitziend persoon waarschuwden. ,,Ik ben een Arabier en ik zie er ook nog eens heel erg Arabisch uit. Ik heb een grote zwarte gekrulde baard en de huidskleur die erbij hoort", schrijft Ismael, die ter illustratie een foto van hem in de concertzaal bij het bericht heeft gezet.

,,Maar verdomme, ze vergaten me te waarschuwen. En ze vergaten ook Djamila te waarschuwen, en alle andere Arabieren die neergeschoten en vermoord werden die avond. Stomme moslim-samenzweerders. Ze kunnen ook niets goed doen," schrijft de geagiteerde El Iraki cynisch op het social medium.

Het racisme dat Hughes in zijn interviews tentoonspreidt zint Ismael helemaal niet. ,,Ik ga niet vertellen hoe ik mij gedragen heb die avond, maar ik geloof dat de mensen die ik geholpen heb het niets uitmaakte dat ik Arabisch ben. We bloeden allemaal rood, broeder."

Held
Ismael wijst Hughes er nog eens fijntjes op dat de ware held in Bataclan trouwens ook een moslim was. De 35-jarige Algerijn Didi, die verder anoniem wilde blijven, hielp veel mensen door nooduitgangen te openen. ,,Toen hij veilig buiten op straat stond, ging hij terug naar binnen om nog meer mensen te redden. Hij is een held. Jij bent dat niet. Jij bent, net zoals ik, een gewone man die in een akelige situatie terechtkwam en deed wat je kon om naar buiten te komen en mensen om je heen te helpen. Dus je opmerkingen zijn niet ok", aldus de Fransman.

,,Jij zegt dat de Islam het probleem is. Ik zeg: 'Racisme en weigeren om elkaar als complexe menselijke wezens te zien is het probleem.' Anderen reduceren tot wat je denkt te weten, is het probleem. Je hebt de aanslagplegers gezien die avond. Deze vreselijke moordenaars waren niet in staat om een gelijkwaardig menselijk gezicht te herkennen. Gast, wees niet zoals zij. Doe het niet."

Ismael beëindigt zijn betoog met de woorden dat 'Rock 'n' Roll liefde is', terwijl Hughes tegenwoordig haat verspreidt. Hij roept de zanger op om in plaats daarvan liefde uit te dragen. 'Vrede', is dan ook de laatste zin van de brief.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/37401/Aanslag...vaarlijk.dhtml
Oud 25 mei 2016, 14:35   #142
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...vaarlijk.dhtml

Citaat:
Ismael El Iraki, een 'Eagles of Death Metal'-fan én overlevende van de terroristische aanslag in concertzaal Bataclan, heeft op Facebook een open brief geschreven aan de frontman van de band. El Iraki is teleurgesteld in leadzanger Jesse Hughes die optrad in de Parijse zaal tijdens het drama op 13 november. "Je bent een verspreider van haat."
Citaat:
"Maar verdomme, ze vergaten me te waarschuwen. En ze vergaten ook Djamila te waarschuwen, en alle andere Arabieren die neergeschoten en vermoord werden die avond. Stomme moslim-samenzweerders. Ze kunnen ook niets goed doen," schrijft El Iraki cynisch op het social medium.
Oud 25 mei 2016, 14:37   #143
vuggie
Parlementsvoorzitter

Standaard

Twee zielen, één gedachte.
Oud 25 mei 2016, 14:38   #144
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuggie Bekijk bericht
je was me te snel af
Oud 25 mei 2016, 14:40   #145
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vanuit je information room met 8 x 3 meter schermen rondom ?
In het tech lab komt raar of zelden iemand binnen, maar ik demonteer de projectors af en toe wel om ze op een andere locaties op te zetten. Dat is leuk tijdens de feestjes. Af en toe zit er wel een ladybug in een projector die dan, eens terug thuis, 'onbewust' in de situation room belandt. Oooh yeah! LOL
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 14:42   #146
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

El Iraki vergeet dat IS niet kijkt op 'n dode moslim meer of minder in hun eigenste contreien.
Waarom zouden ze dat in Europa dan wel doen?

Bovendien is naar muziek luisteren/concerten gaan haram voor hen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 14:51   #147
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Bedankt voor de infotip, dit gaat @Sorpio graag lezen.
El Iraki refereert aan een recent interview dat Hughes gaf aan het Canadese Taki's Magazine. Het is een interview zoals er meer van te lezen zijn. De zanger suggereert namelijk al enige tijd in verschillende media dat beveiligers van Bataclan betrokken zouden zijn geweest bij de aanslagen. De band werd onlangs ook geschrapt van Franse festivals wegens verschillende islamofobe uitspraken van de zanger.

...

"Jij zegt dat de Islam het probleem is. Ik zeg: 'Racisme en weigeren om elkaar als complexe menselijke wezens te zien is het probleem.' Anderen reduceren tot wat je denkt te weten, is het probleem.

...
HIER
Oud 25 mei 2016, 14:53   #148
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U leest dat goed, tegen de Isleem zijn = racisme.
HIER
Oud 25 mei 2016, 15:01   #149
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
El Iraki vergeet dat IS niet kijkt op 'n dode moslim meer of minder in hun eigenste contreien.

Bovendien is naar muziek luisteren/concerten gaan haram voor hen.
Op dit tempo zullen ze binnen enkele weken wel iemand vinden die gezien heeft hoe het in feite de muzikanten waren welke met hun gitaar het publiek afmaakten.

Desperado - Guitar Case Full of Guns

https://www.youtube.com/watch?v=sPCO2NpAQV8
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 15:02.
Oud 25 mei 2016, 15:03   #150
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat vraag je aan de verkeerde. El Iraki zegt niet dat moslims gewaarschuwd werden, dat is was Hughes beweert. El Iraki bevestigt juist jouw stelling, en bevestigt juist dat de gekke theorie van Hughes nergens op slaat...
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2016, 15:06   #151
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bedankt voor de infotip, dit gaat @Sorpio graag lezen.
El Iraki refereert aan een recent interview dat Hughes gaf aan het Canadese Taki's Magazine. Het is een interview zoals er meer van te lezen zijn. De zanger suggereert namelijk al enige tijd in verschillende media dat beveiligers van Bataclan betrokken zouden zijn geweest bij de aanslagen. De band werd onlangs ook geschrapt van Franse festivals wegens verschillende islamofobe uitspraken van de zanger.

...
...
hln he? Ik verkies de BBC boven Vlaanderen's grootste roddelboekje. Er is geen enkel bewijs voor de bewering van hln, ze lijken zelfs niet eens door te hebben dat de annulaties gebeurd zijn naar aanleiding van het artikel waar ze het hier zelf over hebben.
Oud 25 mei 2016, 15:08   #152
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Op dit tempo zullen ze binnen enkele weken wel iemand vinden die gezien heeft hoe het in feite de muzikanten waren welke met hun gitaar het publiek afmaakten.
...wat??? Ben jij nu al idiote samenzweringstheorieën voor ons aan het verzinnen? Kijk, we weten dat jij je graag bedient van dit soort onzinnige theorieën voor alles en nog wat, maar sommigen onder ons hebben nog een beetje zelfrespect en realiteitszin, wij hebben dat soort onzin niet nodig.
Oud 25 mei 2016, 15:14   #153
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jawel, woord voor woord. Netjes en uniform. LOL
HIER
Oud 25 mei 2016, 15:16   #154
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
...wat??? Ben jij nu al idiote samenzweringstheorieën voor ons aan het verzinnen? Kijk, we weten dat jij je graag bedient van dit soort onzinnige theorieën voor alles en nog wat, maar sommigen onder ons hebben nog een beetje zelfrespect en realiteitszin, wij hebben dat soort onzin niet nodig.
Uiteraard hebt U voldoende aan Uw eigen onzin, humor echter... U bent de plezantste thuis x (-1). LOL
HIER
Oud 25 mei 2016, 15:30   #155
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hln he? Ik verkies de BBC boven Vlaanderen's grootste roddelboekje. Er is geen enkel bewijs voor de bewering van hln, ze lijken zelfs niet eens door te hebben dat de annulaties gebeurd zijn naar aanleiding van het artikel waar ze het hier zelf over hebben.
En AD? Wat met de Nederlanders meneer Engelse collabo?

LOL!

http://www.independent.co.uk/news/pe...-a7047631.html

https://www.rollingstone.de/bataclan...ughes-1034907/

http://24.hu/kulfold/2016/05/25/ujab...rontemberenek/

http://sentireascoltare.com/news/sop...on-e-problema/

http://www.huffingtonpost.fr/ismael-..._10114076.html

enz...

Arme Ismael El Iraki. Het heeft helemaal niets te maken met de isleem en dat een van de daders ook Ismael noemt is louter toeval. LOL

Muzelconspiracy @Scorpi, Uw werk is nog niet gedaan. Meer zelfs, het begint pas.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 15:31.
Oud 25 mei 2016, 17:45   #156
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat vraag je aan de verkeerde. El Iraki zegt niet dat moslims gewaarschuwd werden, dat is was Hughes beweert. El Iraki bevestigt juist jouw stelling, en bevestigt juist dat de gekke theorie van Hughes nergens op slaat...
El Iraki beweert dat hij en nog 'n paar van z'n kennissen/vrienden niet gewaarschuwd werden.
Uiteraard volgt daar de logische gevolgtrekking uit dat geen enkele moslim gewaarschuwd werd, want El Iraki kent elke moslim.

Ik ga er niet 100 % vanuit dat hetgeen Hughes beweert de zaligmakende waarheid is (hij trekt enkel maar conclusies adhv zijn ervaring in die hel trouwens), maar hetgeen El Iraki schrijft is totale onzin omwille van hetgeen ik reeds schreef; hij werd niet gewaarschuwd betekent niet automatisch dat niemand gewaarschuwd zou kunnen zijn.
Oud 25 mei 2016, 17:50   #157
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Maar iedereen gelooft dat 't annuleren van die concerten totaal niets te maken heeft met de islamkritiek van de zanger.
Echt waar hoor!
Oud 26 mei 2016, 12:23   #158
vuggie
Parlementsvoorzitter

Standaard

Tsja, daar zeg je zo iets, SDX.

Toch is dat de Franse overheid eerder te verwijten dan de moslims zelf.

En wat die zanger beterft, eerst iets verkondigen, dan uitgebreid excuses om het daarna weer doodleuk te gaan vertellen werkt nou niet echt mee als het om iemand zijn geloofwaardigheid gaat.

Komt wel bij dat het logisch is dat hij wat raaskalkt want dat hoort nou eenmaal bij een post traumatische stress stoornis.

Of miste hij de media aandacht?

Hiermee wil ik trouwens niets afdoen aan de ellende die zowel daar als over de hele wereld door plofmoslims werd en wordt veroorzaakt.

Laatst gewijzigd door vuggie : 26 mei 2016 om 12:24.
vuggie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2016, 12:57   #159
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tsja, daar zeg je zo iets, SDX.

Toch is dat de Franse overheid eerder te verwijten dan de moslims zelf.

En wat die zanger beterft, eerst iets verkondigen, dan uitgebreid excuses om het daarna weer doodleuk te gaan vertellen werkt nou niet echt mee als het om iemand zijn geloofwaardigheid gaat.

Komt wel bij dat het logisch is dat hij wat raaskalkt want dat hoort nou eenmaal bij een post traumatische stress stoornis.

Of miste hij de media aandacht?

Hiermee wil ik trouwens niets afdoen aan de ellende die zowel daar als over de hele wereld door plofmoslims werd en wordt veroorzaakt.
Overheden - niet enkel de Franse - staan nu eenmaal graag klaar om mensen, die kritiek hebben op islam, te criminaliseren, monddood te maken e.d.
Ik zei reeds dat ik er niet vanuit ga dat Hughes de enige zaligmakende waarheid verkondigt, hij zal vanuit zijn perceptie conclusies getrokken hebben.
Komt inderdaad misschien 't post traumatisch stress syndroom bij, want zo'n ervaring is niet niks. Ook niet vergeten dat hij (& de bandleden) op 't podium stonden, zodoende 'n beter overzicht hadden dan iemand die ergens in 't midden tussen 't publiek stond + beter op de hoogte zijn van hetgeen zich (voor 't optreden) backstage afspeelt.

Nog steeds ben ik er van overtuigd dat hij gelijk had met hetgeen hij verklaarde in dat 1ste interview. Huidige generaties zijn zo geconditioneerd, vleugellam gemaakt dat ze reeds opgeven voordat er 'n strijd heeft plaats gevonden, hun leven reeds opgeven voordat 't voorbij is.
Hoe kan je met zo'n generatie behouden waar onze voorgangers voor gestreden hebben, als ze niet eens bereid zijn/in staat zijn te vechten voor hun eigen leven. Ook dat is te danken aan de politiek correcte elite/overheden.

Op de manier waarop diezelfde overheden reageren zullen die aanslagen niet verminderen, integendeel, de terroristische aanslagenplegers voelen zich hierdoor gesterkt (criminaliseren van islamcritici, monddood maken, laten overkomen als gestoord/labiel etc, de onderlinge verdeeldheid maakt hen - de plofmoslims sterk) en oppermachtig.
Komt 't geklungel & gestuntel van de veiligheidsdiensten nog bij, die dossiers zoekmaken of negeren, belangrijke tips aan de kant schuiven ...
Recept voor meer aanslagen is klaar.

Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2016 om 12:58.
Oud 26 mei 2016, 16:01   #160
vuggie
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Overheden - niet enkel de Franse - staan nu eenmaal graag klaar om mensen, die kritiek hebben op islam, te criminaliseren, monddood te maken e.d.
Ik zei reeds dat ik er niet vanuit ga dat Hughes de enige zaligmakende waarheid verkondigt, hij zal vanuit zijn perceptie conclusies getrokken hebben.
Komt inderdaad misschien 't post traumatisch stress syndroom bij, want zo'n ervaring is niet niks. Ook niet vergeten dat hij (& de bandleden) op 't podium stonden, zodoende 'n beter overzicht hadden dan iemand die ergens in 't midden tussen 't publiek stond + beter op de hoogte zijn van hetgeen zich (voor 't optreden) backstage afspeelt.

Nog steeds ben ik er van overtuigd dat hij gelijk had met hetgeen hij verklaarde in dat 1ste interview. Huidige generaties zijn zo geconditioneerd, vleugellam gemaakt dat ze reeds opgeven voordat er 'n strijd heeft plaats gevonden, hun leven reeds opgeven voordat 't voorbij is.
Hoe kan je met zo'n generatie behouden waar onze voorgangers voor gestreden hebben, als ze niet eens bereid zijn/in staat zijn te vechten voor hun eigen leven. Ook dat is te danken aan de politiek correcte elite/overheden.

Op de manier waarop diezelfde overheden reageren zullen die aanslagen niet verminderen, integendeel, de terroristische aanslagenplegers voelen zich hierdoor gesterkt (criminaliseren van islamcritici, monddood maken, laten overkomen als gestoord/labiel etc, de onderlinge verdeeldheid maakt hen - de plofmoslims sterk) en oppermachtig.
Komt 't geklungel & gestuntel van de veiligheidsdiensten nog bij, die dossiers zoekmaken of negeren, belangrijke tips aan de kant schuiven ...
Recept voor meer aanslagen is klaar.
Hier kan ik grotendeels in mee gaan.

Dit kan geen politiek naïviteit zijn maar is het bewust creëren van Eurabië.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be