![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() Wat gaan de sossen nog allemaal uitvinden om hun inteelt-crapuul goed te praten? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik las op facebook (maar daar lees je ook leugens en fabeltjes) dat de commissaris zag dat enkele flikken die anoniem tussen de stenengooiers stonden, een aanhouding wilden verrichten, maar daar niet in lukten; maar derhalve wel herkend werden als flik, en belaagd door het zootje.
De commisair vloog daar dus snel op af, waardoor hij geen rugdekking meer had. Of dat nu waar is of niet, maakt mij allemaal niet uit. Illegaal geweld is uit den boze. Die extreme communisten zijn er maar op uit op heel het boeltje op te ruien. Dat die commissaris (hij wel of niet de uitzondering, en/of vele anderen daar in Brussel met hem) nogal hardhandig en ongenuanceerd optreden: vraag het maar eens aan flaminganten die bijwijlen eens gebruik willen maken van de vrije meningsuiting in de hoofdstad. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Treinstakers van de rode groep gingen de autosnelweg gaan afzetten. Wat treinstakers op een autosnelweg doen is logisch niet te verklaren. Maar eigenlijk wel vanuit de linkse vakbond logica Bij staken moet iedereen zoveel mogelijk pijn gedaan worden. Een andere mentaliteit dan de groene vakbonden Tijdens het afzetten van de autosnelweg ( gevaarlijk !!!!!!!! ) moest een arts snel naar zijn spoedafdeling. De arts probeerde de pechstrook, maar de vakbonden hielden deze ook gesloten. Iedereen moet pijn hebben weet u wel. De gevolgen zijn bekend. Wat ik toen hier op dit fora las aan linkse reacties. De schuld lag volledig bij het ziekenhuis en de artsen en niet bij de vakbonden. Linkse reacties zijn voorspelbaar. De daders moeten beschermd worden als ze links zijn. En waar mogelijk natrappen bij mensen, die hun werk willen doen terwijl zij alles willen plat leggen en pijn doen
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De bc (bekende commissaris) is geen vette rechtse zak.
Het is bewezen. Want Sven Mary is zijn advocaat. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijnheer de dader heeft spijt en is alweer vrijgelaten tot grote woede van de politie:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160526_02309872# |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zou wel kunnen kloppen. Je kan duidelijk zien dat hij langs rechts slaat. Die commisaris is dan met zijn linkerkant op de grond gevallen en is zo aan die verwondingen gekomen. http://nieuws.vtm.be/binnenland/1922...aris-knock-out ![]() |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar hij geeft hem wel zo'n klop langs achteren, tesamen met de loopsnelheid die beiden hebben, komt de bc (bekende commissaris) uiterst hard met zijn smoelwerk tegen de straat. Het gevolg is effectief dan ook zelfs geen zware hersenschudding, want in dat geval zou hij toch wel even in een donkere kamer moeten verblijven hebben. Onze flikkenklopper heeft dus "pech". Had de bc enkele stappen verder gestaan, en met zijn hersenen terecht gekomen zijn tegen de straatdorpel, dan was het mogelijks een veel ernstiger verhaal. .
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoogstens op de tweede rij, om zijn nieuwsgierigheid te bevredigen ... 59.999 redelijk brave niet gewelddadige betogers, maar meneerke moest juist daar zijn ... .
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kijkt u even naar deze (uit het Laagste Nieuws)
![]()
|
|
|
|
|
#114 |
|
Minister
|
Het heilig verklaren van onze rode agressieveling is al begonnen :
“Ik heb me laten meeslepen en had te veel alcohol op. Ik heb veel spijt.” Tanguy F. (43, foto) heeft tekst en uitleg gegeven over waarom hij op de *nationale betoging een hoofdcommissaris neersloeg. Na zijn *verhoor werd hij vrijgelaten, tot grote woede van de politie. Tanguy F. zal voor de rest van zijn dagen *bekend blijven als de *gewelddadige vakbondsman die dinsdag hoofdcommissaris Pierre Vandersmissen knock-out sloeg. De beelden haalden zelfs de internationale pers. Dat besef drong gisteren langzaam door, in zijn boerderijtje in Ecaussinnes, niet ver van Charleroi. De ‘lieve papa’ van drie die zelf werkt met gehandicapte kinderen en zich volgens kennissen nog nooit agressief gedroeg, mocht eigenlijk niks zeggen van zijn advocaat. “Maar u mag gerust weten dat ik veel spijt heb. Ik heb me laten meeslepen en was onder invloed van alcohol.” Toch legt hij een deel van de schuld bij de agenten. “Ze gingen er nogal zwaar in. Ik zag twee collega’s die traangas vol in het gezicht kregen.” Het parket *beweert dat hij een wapen droeg, wellicht een steen. Dat ontkent F. Het ABVV zette de man inmiddels buiten. Het parket was milder. Na zijn verhoor werd F. niet aangehouden. “Een barslecht signaal”, vindt *Mario Thys van politievakbond NSPV. Op 17 juni moet hij voor de rechtbank komen. Hij riskeert tot vijf jaar cel. Hoofdcommissaris Vandersmissen stelt zich burgerlijke partij. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160526_02309872#
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Hoe laag kan Waals ongedierte nog gaan? Nu gaan ze zelfs in ONS VLAANDEREN in Leuven de Vlaamse werkwillige cipiers wat provoceren. Het waterkanon inzetten zou nog veel te braaf zijn. Vroeger had men roundup voor onkruid te verdelgen. Misschien moeten ze nog wat straffer gebruiken (9mm zou al mooi zijn). Ik begin -zoals heel veel Vlamingen- de Walen wel echt te haten en te beseffen dat het land DRINGEND moet gesplitst worden. Deze Waalse cipiers horen niet voor maar achter de tralies thuis!!! |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hij pleit voor diegene die (genoeg) betaalt.
|
|
|
#118 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En ik heb het er nu niet moeilijk mee dat het iemand van de ABVV is. We zullen wel zien wat volgt. De man heeft een fout gemaakt en zal zijn straf wel krijgen en aanvaarden. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarschijnlijk heeft meester Mary gezegd aan de bc:
ik zal er schadevergoeding voor uittrekken, geen probleem. Al wat ik er meer dan 1000 euro uit kan halen: fifty fifty tussen ons twee. Een beter aanbod gaat ge van geen enkele andere advocaat krijgen. .
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat die gast gedaan heeft is uiteraard niet goed te praten, maar wat liep die commisaris daar in 's hemelsnaam te doen. Als je het filmpje verder bekijkt nadat hij valt zie je dat op 20m achter hem zowat 50 serieus geklede politiemensen liepen en hij liep daar voorop in stadskledij met pepperspray te spuiten. http://nieuws.vtm.be/binnenland/1922...aris-knock-out |
|
|
|
|