![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben we blijkbaar terug ingevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn drie dochters hebben elk wel een bus pepperspray op zak.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) maar gewapende mensen zijn nu niet direct nodig tegen iemand die een andere mens aanspreekt. Ze hebben dan eens een wet over het seksisme, maar doen ze er iets mee ? En dan zou het kunnen dat de flikken in Antwerpen nog het meest actief zijn ter zake. Vb. tegenover die van Brussel .... Schoofken pleit voor het inzetten van lokvogels, en het toestaan van entrapment. Uitlokking dus. Een flikje in minirok op de tram, en als een haar benen aanraakt: paf, de doos in. (post scrotum: niet in haar doos hé, in de doos in de Begijnenstraat) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 27 mei 2016 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 mei 2016 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weet ik wel. Mijn dochters lopen er dan ook niet mee te koop.
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Te meer dat: Deze doelgroep van ons, iets minder met blote billen en boezem onbegeleid s' avonds op straat zou lopen. Deze die het dan toch doen, kunnen dan ook voor dames van lichte zeden bestempeld worden. Het is niet dat het 'bestempelen' mijn afkeur geniet, maar toch ho ho ho? Niettemin, zullen wij steeds maar meer, aan het veranderlijke stads en straatbeeld moeten gaan wennen. Nml: Met regelmaat zal dit: overdreven naakt zich omzetten, in overdreven met gewaad ingepakte 'Vodmadamen'. Men zegge het voort!!!
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja al die moslims zijn gefrustreerde beroepsverkrachters. Je ziet ze dan ook massaal rondzwerven in de hoerenbuurt omdat ze thuis alleen zo'n kopvod krijgen die totaal niet sexy is.
Het enige dat dit kan veranderen is ofwel de liberalisering van moslima's. Ofwel het "deporteren" van de islam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Indien leven na dood??? zou ik graag mijn volgend leven als Belgisch zwijn komen slijten. Alhoewel, men het (met al deze liefdesvolle godsdiensten) maar nooit precies weet ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij mag dat, maar verlang niet van iedereen dat ie dat doet. Want net d�*t is de ondergang van ons continent, omwille van onze beschaving gaan we ten onder.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat ze er dan maar genoeg van profiteren. (bedoel: al dat sexy naakte gedoe, van bij ons) Wacht maar tot een der volgende verkiezingen. Houd men er maar genoeg rekening mee dat, hetgeen in de 'UK' is gebeurt, ook hier ZAL gebeuren. Denk maar: 'islam-democratische partij' als grootste linkse partij. De Wever, Onkelinx, Di Rupette' en consoorten , - Door de krachtige adems van allah en mohammed, in enkel beurten gewoon weggeblazen. Terwijl al hun omwikkelde baarmoeders, dag-na-dag moslim opgevoede jongeren blijft produceren. Ik lach gierig en spontaan met alles, behalve met dit laatste! Wellicht omdat het te ernstig is om niet 'au serieux' genomen te worden .
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 mei 2016 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Vrees dat je de "witte rand" van Brussel al een eind voorbij bv Aalst moet gaan zoeken, +25 km ver met andere woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind uw beoordeling wel tegelijkertijd: 'streng' en 'kluchtig'. Dit zal wel aan het feit liggen, dat U de inhoud van mijn laatste 'quote's' voorzeker niet hebt onthouden? ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of we moeten terug naar de oude tijden, onze vrouwen terug naar de haard en terug kinderfabrieken spelen om toch nog competitief te zijn met hun aantallen. Maar dat ga je niet kunnen terugdraaien, vrijheid geef je niet zomaar op. Dus moeten ze ofwel die moslima's liberaliseren of de islam "deporteren". Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 27 mei 2016 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |