![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn diefstallen beperken zich tot een bic van het werk. En eigenlijk was die per ongeluk in mijn zak terecht gekomen op weg naar de koffiemachine en gewoon vergeten terug te leggen. Ja, die weer mee naar het werk sleuren is ook stom, vond ik toch. Er zijn anders mensen die echt misbruik maken op het werk. Toen ik een tijdje op een facility dienst van een groot bedrijf zat, was het echt opvallend hoeveel bics, potloden, linialen, schriften, blocnotes enz er op het einde van de grote vakantie besteld werden. Die gasten kochten echt het minimum aan schoolgerei voor hun kinderen. Ze namen zoveel mogelijk mee van het werk ![]()
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw haat tegen den Hoomer begint ziekelijke vormen aan te nemen maar toch nog lieve groetjes van den Hoomer. ![]() PS Vraag eens aan BIBI hoe ge u moet inschrijven op een datingsite, ge weet nooit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
Als ik uw postings lees druipt uw haat van mijn scherm. Toch lieve groetje van ons Hoomerke ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 mei 2016 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() even of topic gaan, is het boek van Bembem nu al uit.....
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
|
![]() Wat als hij zonder te vragen een appel uit de fruitmand had 'gepikt'?
![]() |
#228 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zéér zeker?
Citaat:
Dus toch! Zie je wel! Citaat:
Zomaar met een triple summersault uw broekzak inspringen, terwijl ge nietsvermoedend een koffietje gaat slurpen tijdens uw werkuren... Citaat:
Als je niet weet dat de stylo in je zak gesprongen is, dan kan je ook niet vergeten van hem terug te leggen. Tenzij je die stylo er zélf instopte... Dan krijgt dit verhaal een ander kantje. Een donker kantje.. Een balkje in het eigen oog. Citaat:
Je vond het toch niet stom om die stylo naar huis te sleuren? Maar wel om hem terug mee te nemen en hem terug te leggen. Dat is al een ander gegeven dan 'vergeten' Dat is moedwillig 'per ongeluk (?) gestolen gerief niet terugbezorgen. Bewust een fout NIET rechtzetten. Citaat:
Ze pikken stylo's? En wat pikken 'ze' nog? Citaat:
Mag ik vragen wie er het maximum 'kocht'? Enfin, wie het ook is, mag bij Hoomer op het (straf) bankje plaatsnemen. Zal ik je een goede advokaat bezorgen?
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zakte zowat door de grond: MIJN kind had gestolen! Ik ben kwartiertje later met kind terug naar bakker gegaan om pakske kauwgum terug te geven + kind excuses laten aanbieden. Daarna heeft kind thuis nog serieuze straf gekregen + moest ze een "sorry-brief" schrijven voor de bakkermadam. En JA het heeft geholpen: ze heeft nooit meer iets gestolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had uw moeder u indertijd verwittigd voor stylo's die in de zak springen, uw leven had er misschien ook anders uitgezien. Citaat:
Wie zijn ouders niet bepikt, zal later ook geen kantoorgerief van zijn baas pikken (stylo's etc) Citaat:
Eerst een stylo, dan een riem papier en voor ge het weet zuipt ge dagelijks uw chef zijn fles porto leeg achter zijn rug.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal opgegroeid voor galg en rad.
Bende dieven.
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jong geleerd is oud gedaan. De 'Big Bad Boogey-man met trollface' voedt een peuter op die verschijnselen van kleptomanie vertoont.
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
botermelk en raepzaet, d’hoop die sprak, das ze vanzeleve’n geen beiter zoeip geëten had Lauwel en Pauwel en zwette piër meniër.
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu eigenlijk ook niet het topic van deze draad ...
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de les blijven, hamac!
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb niet gezegd dat die bic in mijn zak gesprongen is, ik had hem erin gestoken om mijn handen vrij te hebben en ben hem dan vergeten. Maak toch geen fantasieverhaaltje van een eenvoudig incident dat ik vertel.
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#240 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat klopt inderdaad. Er is wel degelijk een verschil tussen het pikken van een sigaret van je eigen moeder op 11-jarige leeftijd en het als volwassene stelen van een crème in een winkel. Eindelijk zie je het licht.
![]() |