![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Zit ze nu in de bak of is haar internet aan het staken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() Weeral stof voor een bestseller!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem moet assertiever worden en tegen zichzelf zeggen " ik pik het niet"
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Of " beter de puist laten rijpen en uitknijpen, dat scheelt me een namiddagje bak"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een appel nemen uit een schaal die er voor het hele gezin staat, is geen stelen. Dat is niet te vergelijken met in het geniep sigaretten uit de winkel van uw ouders pikken.
![]() |
#250 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat uw vriendinnetje stelend door het leven gaat daar hoor ik je niets op zeggen. Of mag je van jullie haatgoeroe geen kwaad spreken over elkaar? ![]() Maar ja haters haten nu eenmaal. Lieve groetjes van den Hoomer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() Allez, Coster een ordinaire dievegge, wie had dat kunnen denken.
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 29 mei 2016 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
|
![]() Het verschil tussen die twee is kleiner ivm een sigaret 'stelen' van je moeder en het stelen van een crème in een winkel.
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bonnie and Clyde Koster & Bem
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u zit op mijn kap en dus verdedig ik mezelf. Mag het, ja? Overigens vind ik het opvallend dat er hier zoveel moraalridders rondlopen die enerzijds niet liever doen dan Bembem op alle vlakken tot op de grond af te breken en belachelijk te maken gelijk wat ze doet, terwijl ze anderzijds hun eigen verkeerde daden als triomfen uitstallen. Van haat gesproken ... ![]()
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus moeders' winkel is geen winkel?
![]() |
#256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op en VLD
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 29 mei 2016 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Tenzij je Bembem mentaal echt gelijk wil stellen aan een 11-jarige is er nog steeds het verschil met de band tussen dader en slachtoffer.
Als ik ongevraagd mijn vrouw in haar borst knijp kan ze dat ongepast vinden, maar dat is nog van een andere orde wanneer ik dat bij eender welke wildvreemde vrouw zou doen, nee? O wacht, een borst is een borst? ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 29 mei 2016 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Nee lieve Marie moederswinkel was thuis, dat was voor ons geen winkel dat was onze voorraadkast.
![]() Ik zal het u uitleggen, 's middags aten we altijd samen met dank aan het uurtje dat we konden sluiten onder de middag, maar 's avonds was het ieder voor zich bij ons omdat mijn ouders het nu éénmaal te druk hadden om met ons samen te eten, wij gingen gewoon de winkel in en namen wat we wilden eten ,dat was zo de gewoonte. Nu Marieke zo nam ik ook die sigaretten zonder er bij stil te staan dat ik stal, ik moest ze natuurlijk wel stiekem nemen vermits ik niet mocht roken, maar ik kan je verzekeren Marieke vanaf de dag dat ik mocht roken nam ik nog steeds sigaretten zonder dat te vragen en dat tot de dag dat ik ging samenwonen met men toenmalige vriendin, straf he. ![]() Ja lief Marieke ik was de zoon van welstellende middenstanders die hun hand niet omdraaiden voor een pakje sigaretten meer of minder. Dus ik pleit onschuldig. Amaai dit is een lang epistel voor den Hoomer. Groetjes Marieke ![]() |
![]() |
![]() |