![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() het zou niet-Islamitische gelovigen (incl. de paus) sieren mochten ze eens nadenken of ze in deze niet eerder de kant van de niet gelovigen zouden kiezen ipv de kant vd 'mede gelovigen' der Islam ... mss eens wat meer contact zoeken met de koptische kristenen uit Egypte en wat meer info inwinnen aldaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen willen allebeide met het feminisme. Ze willen veel geld en kinderen. Dat is zoals mannen zouden zeggen dat ze het geluk van monogamie willen en de voordelen van polygamie. En als ze dat veel geld niet krijgen beginnen ze te zagen bij de staat (de patriarchie) dat haar man ze veel geld moet geven na een scheiding. Dus hangen ze weeral af van de staat (de patriarchie) af. De patriarchie als metafoor omdat de staat dan het vuilere werk opknapt voor jou via desnoods geweld om de echtgenoot te laten betalen na een scheiding. Als je volledige vrijheid wil als vrouw moet je geen kinderen nemen en volledig focussen op je carriere. Of je hebt een goede man die "huisvader" wilt spelen. Je verliest als huisvrouw met kinderen sowieso 6 jaar van je tijd in carrieremogelijkheden en hoger op de ladder te geraken. Omdat iedere zwangerschap al sowieso 1,5 jaar tijd kost. Dat noemen ze biologie. Vrouwen willen dezelfde resultaten als mannen, niet dezelfde mogelijkheden. Als je dezelfde resultaten wil moet je geen kinderen nemen... Mannen/ de staat geven daar nu nog aan toe om gewoon van het eindeloze gezaag vanaf te zijn. Dus het mes snijdt altijd aan 2 kanten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
100% gelijkwaardigheid en nee is nee. simpeler is het niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat allemaal niet zo pathetisch... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen willen dezelfde kansen, niets mis mee lijkt me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou inderdaad je liefje/vrouw een 9mm kopen voor haar verjaardag en ze in een schuttersclub inschrijven.
Maar dan denk je, wie heeft dat allemaal zover laten komen. Wie laat er nog steeds, dat 'Paard van Troje' de EU binnenrollen? Uiteindelijk blijkt er toch iemand te zijn die het begrijpt dat dit zo niet verder kan. Hungarian PM Speaks - Merkel Not Happy Dat Fatima Merkel daar niet blij met was dat had u wel kunnen denken. Orban's historic speech puts Hungary on war footing Ik kon het niet laten en sprong van mijn stoel en gaf de man in kwestie een staande ovatie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() droom maar lekker verder. Hopelijk haalt de realiteit ook u ooit in. 't Is u van harte gegund.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 mei 2016 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U was aan het spreken met wat men waarschijnlijk kan beschouwen als een religieus fundamentalist. Vandaar mijn reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Middelen genoeg hoor. Probleem is de laksheid van de politiek die uitgaat van een verkeerd begrepen godsdienstvrijheid en daarom de mensenrechten met de voeten laat treden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het niet kunnen dat u onder de sloef ligt of u zo voelt en uw persoonlijke situatie extrapoleert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Turkije moeten we gedwongen vriendjes zijn, hoe islamitisch ook (EU lidmaatschap of associatie wordt hoogstens wat uitgesteld) , en met Rusland dient er een nieuwe koude oorlog gevoerd te worden. De belangen van Europa zelf, noch economisch noch cultureel, zijn van belang voor het 'imperium' en handlangers. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 mei 2016 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kan men dat dan kopen? Ik heb het ooit gekocht toen ik in Canada werkte. In België heeft men me dat afgenomen.
|
![]() |
![]() |