Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2016, 10:18   #141
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Klopt.
En pepperspay is hier een verboden wapen.
ik zal toch de eerste flik nog moeten tegenkomen die daar een punt over maakt bij een vrouw
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 10:21   #142
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
De "witte" rand is al lang verleden tijd. Ik woon in de rand v. BXL en het is hier vergeven van turken, marokanen; allemaal omdat BXL te duur wonen is.
kieken, met witte rand bedoel ik uiteraard die rand die duurder is dan de stad
Oud 30 mei 2016, 10:27   #143
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De notie "fundamentalistische christenen" slaat op bijbelvaste protestanten. Bij hen zijn voorbehoedsmiddelen wel toegelaten. In die gemeenschappen nemen vrouwen niet zelden het domineeschap op zich.
het zou niet-Islamitische gelovigen (incl. de paus) sieren mochten ze eens nadenken of ze in deze niet eerder de kant van de niet gelovigen zouden kiezen ipv de kant vd 'mede gelovigen' der Islam ... mss eens wat meer contact zoeken met de koptische kristenen uit Egypte en wat meer info inwinnen aldaar
Oud 30 mei 2016, 10:29   #144
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
FOUT!

Ik zie niet in waarom wij ons zouden moeten aanpassen aan dat gespuis dat de vrouwen lastig valt.

Die dienen gewoon tot orde geroepen te worden of zelfs uit het land gezet te worden. Maar ja die zullen dan afkomen met dat ze hier geboren zijn zeker en een moeilijke jeugd gehad hebben Yeah right!!!!!!!
schoon principe, ik zal u zelfs 100% gelijk geven, maar ik zou er toch niet het geluk en welbevinden van mijn echtgenote of dochters op riskeren ... dat zou wat makkelijk zijn, als man, niet ??
Oud 30 mei 2016, 12:39   #145
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ofwel hebt u inderdaad maar 2 hersencellen, ofwel begrijpt u mij opzettelijk verkeerd.
Om mij een lange uitleg te besparen die u waarschijnlijk toch niet leest, verwijs ik naar de documentaire "Femme de la rue".
Ja, seksisme is een probleem. Maar mannen zijn zo biologisch geprogrammeerd.

Vrouwen willen allebeide met het feminisme. Ze willen veel geld en kinderen. Dat is zoals mannen zouden zeggen dat ze het geluk van monogamie willen en de voordelen van polygamie.

En als ze dat veel geld niet krijgen beginnen ze te zagen bij de staat (de patriarchie) dat haar man ze veel geld moet geven na een scheiding. Dus hangen ze weeral af van de staat (de patriarchie) af. De patriarchie als metafoor omdat de staat dan het vuilere werk opknapt voor jou via desnoods geweld om de echtgenoot te laten betalen na een scheiding. Als je volledige vrijheid wil als vrouw moet je geen kinderen nemen en volledig focussen op je carriere. Of je hebt een goede man die "huisvader" wilt spelen. Je verliest als huisvrouw met kinderen sowieso 6 jaar van je tijd in carrieremogelijkheden en hoger op de ladder te geraken. Omdat iedere zwangerschap al sowieso 1,5 jaar tijd kost. Dat noemen ze biologie.

Vrouwen willen dezelfde resultaten als mannen, niet dezelfde mogelijkheden. Als je dezelfde resultaten wil moet je geen kinderen nemen...

Mannen/ de staat geven daar nu nog aan toe om gewoon van het eindeloze gezaag vanaf te zijn. Dus het mes snijdt altijd aan 2 kanten.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 12:44   #146
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht

Vrouwen willen allebeide met het feminisme. Ze willen veel geld en kinderen. Dat is zoals mannen zouden zeggen dat ze het geluk van monogamie willen en de voordelen van polygamie.

En als ze dat veel geld niet krijgen beginnen ze te zagen bij de staat (de patriarchie) dat haar man ze veel geld moet geven na een scheiding. Dus hangen ze weeral af van de staat (de patriarchie) af. De patriarchie als metafoor omdat de staat dan het vuilere werk opknapt voor jou via desnoods geweld om de echtgenoot te laten betalen na een scheiding. Als je volledige vrijheid wil als vrouw moet je geen kinderen nemen en volledig focussen op je carriere. Of je hebt een goede man die "huisvader" wilt spelen. Je verliest als huisvrouw met kinderen sowieso 6 jaar van je tijd in carrieremogelijkheden en hoger op de ladder te geraken. Omdat iedere zwangerschap al sowieso 1,5 jaar tijd kost. Dat noemen ze biologie.

Vrouwen willen dezelfde resultaten als mannen, niet dezelfde mogelijkheden. Als je dezelfde resultaten wil moet je geen kinderen nemen...

Mannen/ de staat geven daar nu nog aan toe om gewoon van het eindeloze gezaag vanaf te zijn. Dus het mes snijdt altijd aan 2 kanten.
antieke BS
100% gelijkwaardigheid
en nee is nee.
simpeler is het niet hoor.
Oud 30 mei 2016, 12:46   #147
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
antieke BS
100% gelijkwaardigheid
en nee is nee.
simpeler is het niet hoor.
Zijn gewoon biologische feiten meer niet.
Oud 30 mei 2016, 12:49   #148
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zijn gewoon biologische feiten meer niet.
BS bij heel uwe patetische sexistische zever en weeklaag zit niks biologisch feit
Oud 30 mei 2016, 12:59   #149
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
BS bij heel uwe patetische sexistische zever en weeklaag zit niks biologisch feit
Pathetisch, seksistisch? Vrouwen die echt zelfstandig willen zijn en carriere maken kunnen best geen kinderen nemen dat ontneemt hun van hun vrijheden en krijg je een achterstand van 5 a 6 jaar op mensen die hun carriere gewoon voortzetten. Als ze dan nog leren met een blaffer omgaan en vechtsporten zijn het echte carrierebeesten die mannen opeten als ontbijt.

Ik vind dat allemaal niet zo pathetisch...
Oud 30 mei 2016, 14:33   #150
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Huh? Mocht u nu zeggen dat mannen graag veel vrouwtjes versieren om zoveel mogelijk nakomelingen te verwekken, terwijl vrouwtje vooral kinderen willen van mannen die de kroost kunnen onderhouden, ok..maar seksisme is niet biologisch bepaald, maar wel cultureel, via opvoeding, levensovertuiging, enz..aangeleerd dus hoor.

Vrouwen willen dezelfde kansen, niets mis mee lijkt me...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 14:38   #151
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Pathetisch, seksistisch? Vrouwen die echt zelfstandig willen zijn en carriere maken kunnen best geen kinderen nemen dat ontneemt hun van hun vrijheden en krijg je een achterstand van 5 a 6 jaar op mensen die hun carriere gewoon voortzetten. Als ze dan nog leren met een blaffer omgaan en vechtsporten zijn het echte carrierebeesten die mannen opeten als ontbijt.

Ik vind dat allemaal niet zo pathetisch...
fantasy, t is zo mijn genre niet.
Oud 30 mei 2016, 18:05   #152
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Je zou inderdaad je liefje/vrouw een 9mm kopen voor haar verjaardag en ze in een schuttersclub inschrijven.

Maar dan denk je, wie heeft dat allemaal zover laten komen.

Wie laat er nog steeds, dat 'Paard van Troje' de EU binnenrollen?

Uiteindelijk blijkt er toch iemand te zijn die het begrijpt dat dit zo niet verder kan.

Hungarian PM Speaks - Merkel Not Happy

Dat Fatima Merkel daar niet blij met was dat had u wel kunnen denken.

Orban's historic speech puts Hungary on war footing

Ik kon het niet laten en sprong van mijn stoel en gaf de man in kwestie een staande ovatie.
Oud 30 mei 2016, 19:51   #153
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Je zou inderdaad je liefje/vrouw een 9mm kopen voor haar verjaardag en ze in een schuttersclub inschrijven.

Maar dan denk je, wie heeft dat allemaal zover laten komen.

Wie laat er nog steeds, dat 'Paard van Troje' de EU binnenrollen?

Uiteindelijk blijkt er toch iemand te zijn die het begrijpt dat dit zo niet verder kan.

Hungarian PM Speaks - Merkel Not Happy

Dat Fatima Merkel daar niet blij met was dat had u wel kunnen denken.

Orban's historic speech puts Hungary on war footing

Ik kon het niet laten en sprong van mijn stoel en gaf de man in kwestie een staande ovatie.
Deze week is er nog een mevrouw begonnen, ik schatte ze 75. Dat zal ook voor de sport op zich niet zijn.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 20:48   #154
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Deze week is er nog een mevrouw begonnen, ik schatte ze 75. Dat zal ook voor de sport op zich niet zijn.
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 22:01   #155
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.
droom maar lekker verder. Hopelijk haalt de realiteit ook u ooit in. 't Is u van harte gegund.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 mei 2016 om 22:01.
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 22:05   #156
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wat fundamentalistische christenen mogen, mogen moslims ook of vice versa. Dat bedoelt u ???
Ik zou toch wel eens uw eigen mening hierover willen horen. Vindt u het moreel verantwoord dat mannen boven vrouwen gesteld worden?
Absoluut niet. Ik vind Bv. dat religies die aan kinderen aanleren dat de vrouw dient gehoorzaam te zijn haar man en dergelijke geen plaats hebben om onderwezen te worden op scholen. Subsidies aan zo'n scholen dienen afgeschaft en men dient te onderzoeken of dergelijke leerstof best niet helemaal onwenselijk geacht dient te worden, want gelijk te stellen aan hate speech en niet overeenkomstig mensenrechten.

U was aan het spreken met wat men waarschijnlijk kan beschouwen als een religieus fundamentalist. Vandaar mijn reactie.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2016, 22:08   #157
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Mijn vraag is vooral, hoe gaan ze er voor zorgen dat onze vrouwen weer alleen over straat kunnen zonder CONSTANT lastig gevallen te worden?
Middelen genoeg hoor. Probleem is de laksheid van de politiek die uitgaat van een verkeerd begrepen godsdienstvrijheid en daarom de mensenrechten met de voeten laat treden.

Website
Oud 30 mei 2016, 22:11   #158
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Het huwelijk is dus een contract waarin de man goed moet oppassen wat hij zegt.
Anders...
Zou het niet kunnen dat u onder de sloef ligt of u zo voelt en uw persoonlijke situatie extrapoleert?

Website
Oud 30 mei 2016, 22:17   #159
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
het zou niet-Islamitische gelovigen (incl. de paus) sieren mochten ze eens nadenken of ze in deze niet eerder de kant van de niet gelovigen zouden kiezen ipv de kant vd 'mede gelovigen' der Islam ... mss eens wat meer contact zoeken met de koptische kristenen uit Egypte en wat meer info inwinnen aldaar
De paus lijkt me in dit opzicht zelfs vooruitstrevender dan onze Jan. Hij veroordeelde samen met de Russische Patriarch in een gezamenlijke verklaring bijvoorbeeld wat hij noemde de "genocide" op christenen in het midden oosten en noord Afrika. Iets waar de leiders in het zogenaamde christelijke Europa liever blind voor blijven omdat het politiek niet goed uitkomt in de meeste gevallen. Voor de overzeese heerser over Europa blijft de animositeit tussen oost en west belangrijker dan de islamisering van Europa. Elke toenadering tussen Europa en Rusland dient vermeden te worden, en daarom werd dan ook zo goed als geen aandacht besteed in de door de VS gedomineerde westerse media aan deze historische ontmoeting tussen twee leiders van de christenen, noch aan hun toch nogal ophefmakende uitspraken.

Met Turkije moeten we gedwongen vriendjes zijn, hoe islamitisch ook (EU lidmaatschap of associatie wordt hoogstens wat uitgesteld) , en met Rusland dient er een nieuwe koude oorlog gevoerd te worden. De belangen van Europa zelf, noch economisch noch cultureel, zijn van belang voor het 'imperium' en handlangers.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 mei 2016 om 22:27.
Oud 30 mei 2016, 22:30   #160
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik zal toch de eerste flik nog moeten tegenkomen die daar een punt over maakt bij een vrouw
Waar kan men dat dan kopen? Ik heb het ooit gekocht toen ik in Canada werkte. In België heeft men me dat afgenomen.

Website
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be