![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn idd scherpe prijzen want ze snijden nogal diep in je bankrekening.
Voor wat mdf rotzooi.
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Welke werknemer is in mijn ogen ideaal : Niet 20-30 jaar : denken nog aan een blitzcarrière. Willen snel veel opslag krijgen. Bij de minste kuch zijn ze ziek. Onstabiel sociaal leven dus problemen (meerdere liefkes, kindjes ...). Zet je ze eens op hun plaats dan maken ze u op sociale media zwart. Als ze kunnen gaan ze naar de concurrentie en nemen ze uw klantenbestand nog mee. Ze willen alles maar komen snel met hun voeten op de grond = losse handjes... Niet 50-65 jaar : geen ambities meer. Kunnen ook niet meer al het werk aan. Sociaal leven primeert op werk. Overuren zijn taboe. Willen alles steeds beter weten. Dromen van of hebben al kleinkinderen en willen die naar en van school halen ... Wel 30-50 jaar : zijn gesetteld en meestal stabiel sociaal leven. Kinderen zijn er al en opvang/school is in orde. Hebben nog ambities en staan met beide voeten op de grond. Kunnen al relativeren en je kan er op vertrouwen. Zullen hun werkgever niet zwart gaan maken maar hebben respect .. Dus alles onder de 30 en boven de 50 jaar aanwerven = ellende zoeken!!! Laatst gewijzigd door PORSCHE : 30 mei 2016 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 mei 2016 om 12:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en als de Franstaligen +50-65 dezelfde werkzaamheidsgraad hadden dan Nederlandstaligen konden we allemaal samen nog op 65 op pensioen, me dunkt dat je op de verkeerde aan t vloeken bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik iets zoals keukens doen dan zou ik eerder iemand van 59 aannemen dan iemand van 29.
30 jaar ervaring meer voor geen geld. Wat een gezever over technologie.
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mercedes heeft in 2 fabrieken een lijn met uitsluitend "oudjes". Mercedes is er zeer content over: hun rendement ligt (een beetje) HOGER dan op andere gelijkaardige lijnen ! ! ! Door hun ervaring maken ze o.a. DUIDELIJK minder fouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee gij, PORSCHE is zogenaamd bedrijfsleider.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dag dat je 50 wordt, mag je baas je ontslaan... ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() tenzij het is om de zaag te programmeren, maar dat is zulke machine-eigen software, dat d�*t het probleem niet kan zijn geweest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() ik denk dat er duidelijke criteria hadden moeten bijstaan bij de vacantverklaring;
bvb moet perfdect Nederlands kunnen schrijven moet van informatica het volgende kunnen: - drupal - wordpress - c+ kennen - css - windows 10 enzovoort dan is het duidelijk omschreven |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 mei 2016 om 14:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, moest er nu gestaan hebben Fernand Huts krijgt 25,000 Euro dan zou iedereen gezegd hebben: So What?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat dit voor Midden-Limburg 0.8% is! Onder ‘werkenden’ verstaan we iedereen die in een bepaalde referentieweek minstens één uur betaalde arbeid heeft verricht (definitie van de Internationale Arbeidsorganisatie). Dus iemand die vorige week 1 uur fruit heeft geplukt in Borgloon en de rest van het jaar werkloos is, behoort tot die 3%. Mij interesseert het te weten hoeveel 50+ers die terug werk vonden hun levensstandaard zagen verhogen gedurende lange tijd. Laatst gewijzigd door demonen : 30 mei 2016 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mensen zijn verplicht om minstens 5 sollicitaties per maand te kunnen voorleggen anders worden ze geschorst ook al hebben ze 40 jaar gewerkt. Binnenkort moeten die tot 90 km van hun woonplaats solliciteren (nu 60 km), ook dankzij de N-VA. |
|
![]() |
![]() |