![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij bedoelt hij daarmee een gematigde islam. Een islam die religie en staat duidelijk kan scheiden. Vraag is natuurijk welke de onderstromen zijn ? Hoe kan je er voor zorgen dat radicaliseing niet de bovenhand krijgt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Schepen
|
![]() 'Menneken Pis', 'Jupiler' of de 'Rode Duivel'. Men zal niet kunnen weerleggen dat het qua productiviteit een 'win/win' verhaal zou worden.
![]()
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() oh jah feitelijk zijt ge opzettelijk tegendraads , om zo mensen eronderuit te halen ... die iets zien veranderen, mensen die echt nog voeling hebben met realiteit , hedendaags is onverschilligheid en domheid de boodschap ; loop de kudde achterna en zwijg . Vent ,, wat een geluk dat ik zo geen exemplaar op mijn kot heb... wat een geluk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Een maatschappij die totaal ten prooi gaat aan onverschilligheid en dwaasheid op alle gebied .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.openvld.be/?type=nieuws&id=1&pageid=86337 http://www.jeanjacquesdegucht.be/opi...oet-inburgeren http://www.knack.be/nieuws/wereld/de...on-625161.html En daar dan wat zelfgekweekte olijfkes bij. Heerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo weet ik nog altijd niet wat mensen bedoelen met Europese islam. Qua olijven ben ik beter op de hoogte: ik kan u de leccino variëteit aanraden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juni 2016 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Neen er bestaan geen moeilijke vragen ; op alles kan men meerdere antwoorden geven denk ik , maar eerst beetje nagedacht nog verder , ik zou U kunnen vragen n waarom vraagt U dat Aan mij ? of ik zou kunnen antwoorden met wel 10 verschillende ander antwoorden... die komen eraan wacht 1 voor 1 ... wegens te lang schrijven en gaat dan niet door als bericht... ( ik werk ook nog soms moet dat verstaan)
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 juni 2016 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom was je anders over 'cataract' begonnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karel de Gucht weet ' t dus zelf niet?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoontje en mede-Toscanevaarder Zean Zacques zit daar, net zoals de meeste liberalen, nochtans voortdurend over te mekkeren.
http://www.jeanjacquesdegucht.be/per...de-samenleving Citaat:
Laatst gewijzigd door Thuleander : 1 juni 2016 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die belachelijke uitdrukking nooit in de mond genomen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Een Europese Islam wel die is er al in feite de steden zitten vol met Islamitische families die er zich vrij gevestigd hebben, die mensen hebben een hele andere fundamentele levensaard dan de onze Westerse & tamelijke Vrijdenkende , nu gaan zeggen dat die er nooit komt is ook beetje raar ... naar mijn gedacht , of beseffen mensen als KDG niet waarover ze praten kan ook zijn hé .. .. de bedoeling wat is de bedoeling dat die 2 verschillende fundamentele gronden op het zelfde continent moeten samen leven zonder conflicten.... maar wat gaat de evolutie ons brengen .... ik denk dat het Westen nog veel problemen gaat krijgen de komende jaren dit gaat nooit meer ophouden .... veel oudere mensen weten dat al ,, en je kan er uren over gaan discussiëren .... we zitten met een groot probleem . . . .de Islam & het Westen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 juni 2016 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Waar ligt Marokko ? " zij " weten maar al te goed wat zij willen en dat is geld en luxe de rest kan hen geen bal schelen wij bestaan niet eens in hun ogen .... zijn minachten de Westerse mens of indien ze hem kunnen uitbuiten en gebruiken dan is het OK , ik heb dat ooit eens aan de lijve ondervonden ...ze willen u gewoon gebruiken ...medelijden heb ik niet , omdat zij het zelf zo willen , niemand is verplicht naar het moderne Westen te komen om er te leven .... Onze politiekers zijn Te tolerant geweest laatste 30 jaar ,ja dat weet ook al iedereen ..
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 1 juni 2016 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |