![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: telt u mee met mij | |||
| van je een |
|
3 | 60,00% |
| en van je twee |
|
3 | 60,00% |
| ZKH Prins Laurent |
|
1 | 20,00% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Iedereen ambtenaar! |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het wordt met de dag beter en beter.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Leve de Franse-Waalse confederatie. Dat ze mijn voorbeeld volgen, gooi het vlaams katholiek pedofiel crapuul buiten!!!! Que la Flandre crève.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Hebben de rattenvangers al extra verlof genomen.
Of zouden ze door de burgemeester van Bergen opgevorderd worden om de boel daar leefbaar te houden?
|
|
|
#29 |
|
|
En wat hebben de walen te bieden?
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik moet van geen Hollandse kaasfretters weten. Ze hebben nog minder cultuur dan de kiekens zonder kop in de diepvries van Carrefour. Een dwaze bakkes en ze spreken een mengeling van Holland-Amerikaans of Amerikaans-Hollands. Mooi ding dat ze die barbaren er hier bijna 200 jaar geleden hebben buiten gegooid.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Exactly.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 1 juni 2016 om 22:01. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben het daar trouwens niet mee eens. Ook indien de Francofonie haar controle over België verliest dienen we vrienden te kunnen blijven. Misschien zelfs betere vrienden aangezien er minder wrevel zal zijn over de bestaande onrechtvaardigheden. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk mag u zelf bepalen wie uw vrienden zijn. Waar leest u dat ik u dat recht zou ontzeggen? Ik reik gewoon de hand uit naar een historische onderdrukker van de Vlamingen en hoop dat de haat juist minder wordt naarmate de onrechtvaardigheden worden weggewerkt, in dit land en desnoods zonder dit land. Ik begrijp wel dat het verliezen van voorrechten wrevel oproept, maar ik ga ervan uit dat ook het zuiden uiteindelijk zich vrijer zal voelen indien het niet meer op privileges en op de giften van het noorden kan rekenen. Dat merkt men aan de weerstand die bestaat in het zuiden om ook maar de minste dankbaarheid te tonen voor die giften.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 juni 2016 om 23:09. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vermoed dat enkel het eindspel van de MR ingezet is.
De crap die dezer dagen door voka en nva de wereld wordt ingestuurd zal snel vergeten zijn. Geen probleem daar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://youtu.be/2Mpm6-5nXsM?t=4m49s Laatst gewijzigd door zonbron : 1 juni 2016 om 23:28. |
|
|
|
|
|
|
#40 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: