![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom die agressiviteit en minachting tegen mensen die langer willen werken? Dat is toch hun keus? Of is het van de schrik, als er zoveel onnozelaars langer werken gaan wij ook langer moeten werken. Er zijn mensen die graag werken, stel u voor!! Ik las enkele dagen terug dat Duitsland het economisch weeral goed doet "ondanks de immigranten" of dank zij de immigranten. Tante Merkel doet het toch weer. Terzelfder tijd zitten de vakbond onnozelaars ons hier kapot te staken voor minder werken en méér congé. Moest ik niet zo een hekel aan Duitsers hebben ging ik er wonen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 1 juni 2016 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben nu eenmaal het grote nadeel dat we veel te rigide zijn, ons moeilijk kunnen aanpassen aan gewijzigde omstandigheden. En misschien nog minder aan "het een stap terug zetten", om een functie uit te oefenen, die we zonder problemen op 60+ nog wel aankunnen. Mi zijn de ancieniteitsgebonden loonkurven ook ne fameuse handicap in heel het proces. Maar één ding is zeker. Als we onze sociale zekerheid willen redden, zal er wel iets moeten gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() Ik ben op dit moment in Duitsland.
Overal, en echt overal, zie je rondhangende vreemdelingen (vluchtelingen) en is arabisch zo goed als de voertaal op straat. Duitsland kan het economisch goed doen, maar ze gaan ten onder door hun eigen culturele dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tante Merkel doet juist niets. Opnieuw werden tientallen vrouwen lastig gevallen door de "verrijking" van de vluchtelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 2 juni 2016 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de toog van 't Volkshuis zijn ze bijna kommunist, maar in deftig gezelschap bergen ze hun rode zakdoek beschaamd op. En gijzelf in "De Leeuw Van Vlaanderen" een gebakken makak bij uw pint bestellen, maar daarbuiten "Leve het diverse België" meemompelen en de Brabançonne meezingen met tranen in de ogen als de Dode Ruivels aantreden.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 juni 2016 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Muile gooit de handdoek in de ring, uit zelfbehoud. Idioot links gaat, net als dom rechts, dan maar mee ten onder, "up yours" bende idioten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Dewinter ? ? stel een vraag aan Meneer Dewinter en ge krijgt geen antwoord terug als VB lid, daar zit mijn kwaad zijn, schoon Website Vlaams Belang !! ; stel uw vraag .... niet eens iets terug , ook bedankt . En dan gaan we nog zwijgen van mijn mailbox met (zie forum) ge zou voor minder afhaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in Vlaanderen zijn er wel enkele sectoren zoals ocmw's die floreren dank zij de migranten/vluchtelingen. Voor sommige ondernemers zijn vluchtelingen trouwens big business. Maar probleem is wel dat het uiteindelijk allemaal bij de belastingbetaler terechtkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
in De Morgen en vorige week in De Standaard. Wa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
in De Morgen en vorige week in De Standaard. Was ik van jou ik zou hem nog een briefje sturen met de melding dat je niet tevreden bent over het feit dat je geen antwoord gekregen hebt. Laat eens weten hoe hij daarop gereageerd heeft. Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 2 juni 2016 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() zolang niet elke werkloze 25000€ krijgt is er nog werk aan de winkel, lees ik net in t bladje van de PVDA ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |