![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De moslims zijn druk bezig hun levenswijze af te stemmen op expansie dmv migratie, verovering en (indien nodig) oorlog.
Zij wel. Laatst gewijzigd door Thuleander : 31 mei 2016 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder schreef, mijn witte muizen zijn zelfs jaloers op die hun wilde kweekgedrag.
Kindergelden afschaffen voor 'inwijkelingen?' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hebben een dubbele bodem...
Zoals met zijn visum, veel Turken, vooral diegenen die ze zelf niet kunnen gebruiken naar hier laten lopen en dan zijn ze niet meer buiten te krijgen. En nu nog veel moslimpjes bijkweken die straks de wereld kunnen helpen veroveren! Wat heeft men toch aangevangen met al die vreemde culturen en ongepaste vreemdelingen hier te laten binnenstromen onder het mom van "multiculariteit" die we zogezegd moeten aanvaarden! Het zou zelfs een "verrijking" zijn! Je eigen land en cultuur niet aan hen laten ten onder gaan is geen "racisme"! En eigenlijk zijn de meeste van die vreemdelingen zelf de grootste echte racisten als je ziet wat ze in hun landen uitspoken! Daar zou eens wat meer aandacht moeten aan geschonken worden ipv de onnozele praatjes van onze multiculonnozelaars! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedoelt u daarmee uw muzelvriendjes?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 juni 2016 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik me niet vergis, hebben voorgangers van Erdogan dit ook verkondigd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdogan herhaalt hier zijn kweekprogramma voor de Turkse vrouwen. Toen ik dat hier zojuist las, dacht ik toch even dat hij het over runderen had.
Uitspraken als "Sterke gezinnen leiden tot sterke naties", doen mij onmiddellijk aan een andere snorremans uit de jaren dertig denken. http://www.demorgen.be/buitenland/er...bben-bb7004da/ Aan dit tempo, heeft de Turkse vrouw binnen vijf jaar nog evenveel rechten als de Iraanse of Saoudische.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 juni 2016 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Is de klimaatverandering plots geen zever meer ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zot is deze man op een schaal van 1 tot 10? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/buitenland/er...omst-bb4c5685/ Ik begrijp nog altijd niet hoe en waarom die Turkse bevolking zo iemand heeft aan de macht gebracht. En het wordt nu zo goed als onmogelijk om hem nu nog (op een legitieme wijze) van de macht te verdrijven. Die zot blijft daar aan de macht tot aan zijn dood.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 juni 2016 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 6 juni 2016 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij gaat zich begot elke dag melken om al het vrouwvolk van zijn land met zijn zaad te bevruchten. Erdogezen zal hij zijn nageslacht noemen. Spijtig van die 104 afwijkingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We zitten ondertussen aan 11+ miljoen mensen. Een beetje migratie hebben we nodig, ja. Maar dat is geen probleem. Phds uit rusland, china polen whatever. Een beetje oost europese hulp. Laat de mensen die biven de 50 zijn nog werken. We hebben geen moslim invasie nodig.Die migratie is enkel goed voor het groot kapitaal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Turks dictatortje is alweer boos.
Boze Erdogan verlaat begrafenis Ali vroegtijdig Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |