![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() Balans vinden.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daar van zagen die twee er perfect geïntegreerd uit (ja, die uitzonderingen bestaan). Wat ik de VRT hierin vooral verwijt door datt systematisch opvoeren , is dat ze de kijkers op die manier de illusie willen geven, dat alle islamieten even goed ingeburgerd zijn.
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de meeste Belgen uiteindelijk inzien dat ons land zodanig aan het veranderen is en aan het aanpassen is aan al dat gespuis dat van einde ende verre komt aangevaren/gereden/gevlogen en die dan meestal nog van alle mogelijke voordelen/diensten kunnen gebruik maken, werk krijgen en ga zomaar voort misschien?????
Misschien maakt dat de mensen wel depressief? Misschien maakt dat de mensen ongelukkig? Moeten we rekenen op de Politici waar de mensen voor gekozen hebben: NEEN! Laat u niet kennen mensen, stort u zeker niet in die put, ga niet over op het nemen van antidepressiva of andere middeltjes (drugs/drank ... ) waar u van zou kunnen denken dat de problemen daar met van de baan zijn, want dat is juist waar men het op toelegt!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juni 2016 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat de enigste manier om de politiek tot luisteren te dwingen. Ze te verjagen uit hun parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpt u mij niet verkeerd in de zin van dat ik er echt niet zit op te wachten voor er zo van die dingen zouden kunnen gebeuren en de mensen in opstand zouden komen want dat kan alleen maar van kwaad naar erger gaan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel minder bij ons zal gebeuren is de buren die bij elkaar spontaan samen een pint pakken op een warme dag. Dat stukje bourgondische levenswijze hebben de walen beter weten te bewaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze een hoofddoek aanhebben, of lidkaart van het vlaams blok ==> buiten sjotten !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben 5 dagen gestopt geweest met mijn medicatie en ik kreeg een beklijvend gevoel. Ik ben ze meteen terug beginnen slikken. Wellicht hangt ik daar nu voor de rest van mijn leven aan vast. Maar als het beter dan daarvoor gaat, zou ik ze dan moeten laten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer andere middelen te vinden om uw problemen op te lossen, zie de positieve kant van de dingen, sluit u aan bij een club of vereniging die veel activiteiten doet, let op wat er in uw gemeente aangeboden qua culturele en andere activiteiten. Als u dat probeert, hebt u binnenkort te weinig tijd om te piekeren!
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 juni 2016 om 04:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een tijd geweest dat u ze niet nodig had, lang geleden misschien. Probeer u dat eens te herinneren. Wat is er sindsdien mis gegaan? Hoe en wanneer ontstond het probleem waarvoor u nu pillen slikt?
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat pakte ? uw vriendin? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President