![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-hij-job.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het mij al voorstellen :
"Mijn naam is Karel Vlaeminck en ik woon in Molenbeek. Ik zou graag mijn naam veranderen in Mustapha Boelaboelaroes." "Dat is dan 49€ meneer Mustapha B." ![]() ![]() Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 9 juni 2016 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn job heeft geen hol te maken met de verandering van zijn voornaam of soliciteerde hij alleen maar onder zijn voornaam misschien? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eerder denken dat het met zo iemand zijn uiterlijk te maken heeft. Ook als is de naam Kris Peeters, als zo iemand er uitziet alsof hij klaar is om de jihad te gaan vechten in Syrië dan is het toch gelijk voorbij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een broodje aap verhaal met als doel .... vul maar in. Dit verhaal kan geen voorbeeld van dit soort discriminatie zijn. Als hij zijn volledige naam veranderd had, dan misschien komt het geloofwaardiger over. Nu gaat het waarschijnlijk om stemmingmakerij om nog meer "postieve" discriminatie door te voeren. Waar sommige gasten ( of de organisatie er achter) zich met bezig houden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, Kyan klinkt echt wel oervlaams.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Mijn naam is Jozef Hitler en ik wil dat veranderen"
"Dat is begrijpelijk. Hoe wil je dan heten?" "Adolf!"
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() En weer moet SuperStaaf het over de Führer hebben.
Had je nog een grap?
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() Ik vraag me af hoe het andersom moest gaan: van Jan naar Mustapha. OCMW-steun, dop, meerdere sociale uitkeringen, nooit meer werken... Waar wachten we nog op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Mijn naam is Adolf Stront en ik wil dat veranderen" "Dat is begrijpelijk. Hoe wil je dan heten?" "Jef Stront a.u.b." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Worden die niet beschouwd als afvalligen en zijn die doelwit voor extremisten? Waarschijnlijk niet. Dubbele standaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De muzelterrorist mag (lees: moet, misleiden en niet opvallen) zich dus als een westerling gedragen en zich onder haram volk bewegen, maar het mooie leven moet eindigen met een harde knal, dat is de voorwaarde. Eenzame wolven en slapende cellen 101. Laatst gewijzigd door zonbron : 15 juni 2016 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |