![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 juni 2016 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ja, er komt een Europese islam, totaal verschillend van de islam in de rest van de wereld, dat komt waarschijnlijk door de luchtvochtigheid.
![]() De N-VA heeft geen probleem met de islam maar er is wel een probleem in de islam. ![]() Wablieft? Wie begrijpt die mensen nog? Ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 juni 2016 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag mij af of den Theo met zijn lachwekkende cursus 'vrouwvriendelijkheid' mohammedanen niet aanzet tot afvalligheid. Tenslotte probeert hij hen aan te sporen de koran niet op de volgen. Daar kan hij naar islamitische normen de doodstraf voor krijgen. Het wordt misschien stilaan tijd dat hij ook een kogelvrijvest aanschaft.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 juni 2016 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ene zegt het zo en de andere zegt dan weer het tegenover gestelde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het ging over de huidige islam, niet die waar Bourgois tegen beter weten in van droomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij opsluiting , stiekem alkohol bij zulke in hun eten kappen ![]() Nou , alkoholische dranken (willen) serveren of drinken , wie dit niet wil toelaten , wat hebben zij u dan gedaan ?? Ik drink ook geen alkohol , maar .... wie wil serveren , drinken of zuipen , i really don't fucking care !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 16 juni 2016 om 03:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk op dit forum niks een andere kant op.
Ik sluit op dit forum mijn ogen voor zoveel domheid en onwil bij extremisten van beide zijden. Buiten het forum doe ik naarstig verder met hetgeen ik denk dat de juiste politiek-maatschappelijke koers is. Ik denk dat alle argumenten wel aan bod gekomen zijn in de draad; bijgevolg moeten anderen maar verder braken, als ze denken dat ze er gelukkiger mee worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Jambon zich bijna verslikte in eigen speekselschuim, toen hij 't had over de koran dat voor 100duizenden 'n heilig boek is en dat daar respect voor moet opgebracht worden, staat nochtans op film vereeuwigd en kan niet meer ontkend worden.
Dat die andere kwibus met de waalse naam naar 'n Europese islam streeft (alsof er iets mis is met de islam uit de koran die door 100duizenden moslims als heilig boek beschouwd wordt en aldus respect voor moet opgebracht worden), staat ook vereeuwigd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spagaat die je moet maken is dan ook gigantisch. Je dijspieren zouden er van scheuren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat komt waarschijnlijk omdat er geen verklaring is. Het is zo een beetje hetzelfde als: het VB heeft gelijk maar ze zijn stront, waarom ze stront zijn weten we niet want ze hebben gelijk. Niettemin zijn ze stront. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 juni 2016 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Corrigeer me als ik verkeerd ben. Nu, in deze video...: http://www.liveleak.com/view?i=5c7_1466007325 ...vind je geen enkele extremist als dusdanig, alleen 'gematigde' moslims van het soort waarvan er miljoenen in Europa rondlopen. En unaniem gaan ze akkoord met de dood voor afvalligheid, steniging voor overspel en torentje gooien van homo's. Je mag me hier ook corrigeren als ik verkeerd ben. Die 'gematigden' gaan dus allemaal akkoord met de 'normale' islamitische principes, ook wanneer die worden uitgevoerd door zgn extremisten. Geen probleem met de islam, schreef je..., blijf je bij die mening ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 juni 2016 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2016 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |