![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Allez, ik zie dat de gesponsorde propagandabrigade weer op volle toeren draait en van een marginale randfiguur meteen een partijbons maakt door zich naar aloude gewoonte van lamlendig slechte en doorzichtige replieken te bedienen.
Tijd voor een nieuwe modus operandi. Het volk is wakker, schatjes. Een koperdiefke die doet wat tienduizenden Roemenen hem voordeden in Vlaanderen alleen al gaat jullie argumentatief echt niks opleveren. Al een chance dat SPA'ers meer van flappen houden (om open haarden mee aan te steken etc.) dan van koperen muntjes of jullie hadden jullie bek al vol gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat dit forum een periodische prijs zou moeten toekennen voor de meest hersenloze argumentering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() En waarom komen die niet in aanmerking? Omdat jij het zegt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch grappig dat een threat als deze vrijwel direct over de sossen gaat nadat dit in het gezicht van de TO is ontploft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Ah ja, toch wel. U bent het die uw claim niet kan bewijzen. Ik claim namelijk niets.
Want, laten we ervan uitgaan dat u gelijk hebt. Rechtse mensen zijn hoogstaandere wezens dan linkse mensen. Dat u ook rechts bent is natuurlijk totaaaaal irrelevant. Als u links had geweest had u zeker en vast ook geclaimd dat rechtse mensen hoogstaander zijn. Ongetwijfeld! ![]() Wel, leg mij uit waarom dat zo is. Zijn rechtse mensen gezegend door de Heilige Geest? Is het de opvoeding? Is het genetisch? Leg het eens uit aan Nonkel Geert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enorm vermakelijk om te zien hoe snel de topicopener het deksel op de neus krijgt: het Vlaams Blok bestaat niet meer en de dief is al lang uit die partij gezet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier een prentje van geert en zijn argumentering:
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() Ha ha ha. Ja, ik ken dat. Dat is onschuldige laster die hier verspreid wordt door links! Zo doorzichtig. Laat u niet vangen. Oprechte rechtse mensen hebben dat direct door.
![]() Kom aan! Laten we eens discussiëren over hoe en waarom rechtse politici immuun zijn voor corruptie en criminaliteit. Laatst gewijzigd door geertvdb : 17 juni 2016 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De feiten hebben zich niet in "de islam cultuur" voorgedaan maar wel in de belgische. Meer bepaald in het partijlokaal van het vlaams blok waar Xavier aan een meisje van 13 zat te potelen.
Welke cultuur is dat eigenlijk ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tja, ik krijg hier zo gemakkelijk gelijk. ![]() Kijk, iedereen heeft zo een lijst. Die heeft niet de bedoeling correct te zijn, maar enkel de bedoeling om in zichzelf te wentelen in de slachtofferrol. Moslims hebben ook zo een lijst met alles wat de Christenen slecht hebben gedaan. Van de kruistochten tot de hulp aan Israel tot en met het verbod op onverdoofd slachten. En zij gebruiken die lijst om net dezelfde reden als u. Om te kunnen jammeren hoe slecht de 'anderen' zijn, en hoe ze toch maar het slachtoffer zijn. Maar wees eens positief, en maak een lijst van alles wat rechts GOED gedaan heeft. Daar zou ik nog respect voor kunnen hebben. Vooruit, doe uw best, en morgen wil ik die lijst hier zien. Ik geef punten op 10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |