Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2016, 06:12   #61
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niks, behalve dat het in de twee gevallen om nazi's gaat.
Je valt in herhaling Panda. Wat zei BDW ook alweer : zet dij ploot af?
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2016, 23:36   #62
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom sluit men de nazi's niet op?
Zelf vergelijk ik het VB niet met de NSDAP.

Maar om op uw vraag te antwoorden: ook voor nazi's geldt de vrijheid van meningsuiting. Ik zal Dewinters vrijheid om domme dingen te verkondigen altijd verdedigen. Domheid moet niet juridisch vervolgd worden.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 00:12   #63
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik zal Dewinters vrijheid om domme dingen te verkondigen altijd verdedigen. Domheid moet niet juridisch vervolgd worden.
Domme dingen?

Over de islam?

De aanslag in Zaventem?

Talloze arrestaties mbt terreur?

Wat moet er gebeuren opdat de ogen zullen open gaan?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 00:12   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelf vergelijk ik het VB niet met de NSDAP.

Maar om op uw vraag te antwoorden: ook voor nazi's geldt de vrijheid van meningsuiting. Ik zal Dewinters vrijheid om domme dingen te verkondigen altijd verdedigen. Domheid moet niet juridisch vervolgd worden.
Het recht om domme dingen te verkondigen in Belgie bestaat voor iedereen. Dat van FDW moet niet speciaal verdedigt worden.
Oud 19 juni 2016, 08:06   #65
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ken je het concept vrije meningsuiting ? Dit is een forum, mensen schrijven hier hun opinie in volle vrijheid met als enige limieten de vigerende wetgeving en het forumreglement dat ze ondertekenden bij hun registratie.
Zephyrkaos heeft noch een wet noch het forumreglement overtreden door een parallel te trekken tussen Philip Dewinter en nazisme. Als jij denkt dat politici koosnaampjes toedichten moet gestraft worden dan kun je beter emigreren naar Noord-Korea of naar Saoudi-Arabië. Daar zal men je op je wenken bedienen.
Nog iets : het is ook perfect toegelaten om een open deur in te trappen door te schrijven dat het FN en het blok nazi's zijn.
Mee eens: Van zodra bewezen is wat men verweid.

Houdingen veroorloven, omdat politici wel tegen een stoot kunnen, zou aan deze regel niet dienen te ontsnappen. Was het maar te doen om de eerbied, welke wij onze medemensen verschuldigd zijn in acht te houden!

Het tegengestelde duid op: Chaos en nog van zulke dinges.

Politiek: het heeft ook te maken met op een grove manier de publieke opinie, door laster en bedrog van iemand of een groep af te wenden.

Stel dat iedereen zo zou handelen?.

Bestaan er dan geen 'deontologische' regels in de politiek?

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 08:27   #66
LETSPANIC
Schepen

Standaard

Citaat:
Vindt u dat niemand ooit verdient met nazi's vergeleken te worden? Werkelijk niemand?

Als een politicus zou oproepen om de joden de vergassen, verdient die dan nog niet om met de nazi's vergeleken te worden?

Persoonlijk vergelijk ik Philip Dewinter en Adolf Hitler nooit. Al was het maar omdat die laatste wel een succesvol politicus was.
Wie is er nou zo 'GEK' om het aan te durven de +/- 10 jarige (tussen 35 en 45) nog maar eens over te doen.

Gekken die zulke waanzinnige stunten projecteren, dienen met een permanente dwangbuis om levenslang in een betonen bunker te worden opgesloten.

Met zulks 'Monster' (ware het op kleinere schaal) zijn we al opgescheept. Ik bedoel hiermee: Mensen die er niet voor terugdeinzen, massa de dood in te jagen, om hun eigen waanzinnige plannen te bevorderen en waar te maken.

Het vorige is echter een slecht voorbeeld, vermits men zo stilaan het vermoeden heeft, dat het wegkijkend word aangemoedigd!!!

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 10:09   #67
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Filip Dewinter is de laatste tijd erg goed bezig. Filip was één van de eersten die inzag dat Assad moest gesteund worden in de strijd tegen het terrorisme. Ondanks veel kritiek op dat moment, ook van zijn eigen partij, heeft hij volledig gelijk gekregen. Na een wat mindere periode rond 2010 heeft hij zich de laatste jaren volledig herpakt en hij heeft een sterk en goed team rond zich verzameld.

Welkom terug Filip !

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 19 juni 2016 om 10:09.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 13:44   #68
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Filip Dewinter is de laatste tijd erg goed bezig. Filip was één van de eersten die inzag dat Assad moest gesteund worden in de strijd tegen het terrorisme. Ondanks veel kritiek op dat moment, ook van zijn eigen partij, heeft hij volledig gelijk gekregen. Na een wat mindere periode rond 2010 heeft hij zich de laatste jaren volledig herpakt en hij heeft een sterk en goed team rond zich verzameld.

Welkom terug Filip !
Filip Dewinter is de grootste politicus van dit land.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 20:47   #69
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Filip Dewinter is de grootste politicus van dit land.
Demper is de grootste komiek van dit land.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Oud 19 juni 2016, 20:49   #70
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het recht om domme dingen te verkondigen in Belgie bestaat voor iedereen. Dat van FDW moet niet speciaal verdedigt worden.
Ik verdedig dat van Philip Dewinter niet speciaal. Ik verdedig het van iedereen.

Trouwens, dat recht bestaat in België niet, laat staan voor iedereen. Ik denk aan de antidiscriminatie- en antiracismewetgeving en de negationismewet.

Oud 19 juni 2016, 20:51   #71
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Wie is er nou zo 'GEK' om het aan te durven de +/- 10 jarige (tussen 35 en 45) nog maar eens over te doen.

Gekken die zulke waanzinnige stunten projecteren, dienen met een permanente dwangbuis om levenslang in een betonen bunker te worden opgesloten.

Met zulks 'Monster' (ware het op kleinere schaal) zijn we al opgescheept. Ik bedoel hiermee: Mensen die er niet voor terugdeinzen, massa de dood in te jagen, om hun eigen waanzinnige plannen te bevorderen en waar te maken.

Het vorige is echter een slecht voorbeeld, vermits men zo stilaan het vermoeden heeft, dat het wegkijkend word aangemoedigd!!!
Als u niet in normaal Nederlands kunt antwoorden, verdient u geen inhoudelijk antwoord. Uw laatste zin is even inhoudsloos als Kathleen Van Brempt.

Oud 19 juni 2016, 20:52   #72
Sukkelaar

Standaard

Citaat:
Demper is de grootste komiek van dit land.
En waarin is Nebur de grootste van het land?
Het zal zeker gene vette zijn.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 20:54   #73
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik verdedig dat van Philip Dewinter niet speciaal. Ik verdedig het van iedereen.

Trouwens, dat recht bestaat in België niet, laat staan voor iedereen. Ik denk aan de antidiscriminatie- en antiracismewetgeving en de negationismewet.
Het bestaat zelfs voor de staat, getuige daarvan de tekst in het bold.
Oud 19 juni 2016, 20:56   #74
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Verdedigd.
Maar laat dat uw discours over 'domme dingen' niet verstoren.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 21:00   #75
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Domme dingen?

Over de islam?

De aanslag in Zaventem?

Talloze arrestaties mbt terreur?

Wat moet er gebeuren opdat de ogen zullen open gaan?
Ja, domme dingen.

Ja, over de islam. Zo noemt hij de Koran de bron van alle kwaad. Hoewel dat boek inderdaad een ongelofelijk dwaas boek is en de ideologie die in dat boek beschreven wordt verwerpelijk is, is die uitspraak toch een tikkeltje overdreven. Een dusdanige dramatisering van ocharme wat slecht geschreven verhaaltjes verdient dat hoopje in papier gegoten stront niet. De communistische manifesten staan bij mij toch nog steeds op één als het gaat over kwaadaardige boeken.

Ik zeg niet dat hij over alles domme dingen zegt. Maar over migratie en racisme is hij wel degelijk dom, of doet hij er toch alles aan om zo over te komen.

Oud 19 juni 2016, 21:03   #76
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het bestaat zelfs voor de staat, getuige daarvan de tekst in het bold.
De staat zou geen rechten mogen hebben. Enkel individuen zouden rechten mogen hebben. Iedere beperking aan de vrijheid van meningsuiting is er een te veel.

Oud 19 juni 2016, 21:04   #77
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
En waarin is Nebur de grootste van het land?
Het zal zeker gene vette zijn.
Ik probeer niet om ergens de grootste in te zijn. Dat zou een dwaze levenshouding zijn.

Oud 19 juni 2016, 23:48   #78
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, domme dingen.

Ja, over de islam. Zo noemt hij de Koran de bron van alle kwaad. Hoewel dat boek inderdaad een ongelofelijk dwaas boek is en de ideologie die in dat boek beschreven wordt verwerpelijk is, is die uitspraak toch een tikkeltje overdreven.
Overdreven?
Zoals Wilders ooit zei: '' Haal alle oproepen tot vervolging, geweld en moord er uit en je houd nog een boekje over zo dik als een Donald Duck.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 03:37   #79
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, domme dingen.

Ja, over de islam. Zo noemt hij de Koran de bron van alle kwaad. Hoewel dat boek inderdaad een ongelofelijk dwaas boek is en de ideologie die in dat boek beschreven wordt verwerpelijk is, is die uitspraak toch een tikkeltje overdreven. Een dusdanige dramatisering van ocharme wat slecht geschreven verhaaltjes verdient dat hoopje in papier gegoten stront niet. De communistische manifesten staan bij mij toch nog steeds op één als het gaat over kwaadaardige boeken.

Ik zeg niet dat hij over alles domme dingen zegt.
Citaat:
Maar over migratie en racisme is hij wel degelijk dom,
of doet hij er toch alles aan om zo over te komen.
Wat is er dom aan te zeggen dat ons land herschapen is in een achterlijke achterbuurt ... door die ongecontroleerde immigratie? enig idee hoeveel burgers dat ook vinden wat hij denkt en zegt ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2016 om 03:38.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 03:43   #80
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

T'is verdomme een schandaal wat ze aanrichten in heel Europa trouwens.. een vuil smerig schandaal , ik kots van die ongecontroleerde massamigratie en de kostprijs op de kap van de gewone middenklasser is nog het ergste , uitbuiters vuile smerige uitbuiters en profiteurs ik spuw erop.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 juni 2016 om 03:43.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be