Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2016, 20:14   #181
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ne keer goed door mekaar schudden en hopen dat het terug normaal werkt.
Gewoon niets doen, homosexualiteit is geen afwijking. Aan de meesten zie je het zelfs niet.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 20:18   #182
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Want? wat heeft aversie, kritiek (op bepaalde zaken omtrent homoseksualiteit) te maken met andere dingen?
Geilen op 2 vrouwen en er geen punt van maken als hetero's hun partner anaal pakken maar wel gedégoûteerd zijn door homosex.
Kom aan hé zeg.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 20:19   #183
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Want? wat heeft aversie, kritiek (op bepaalde zaken omtrent homoseksualiteit) te maken met andere dingen?
Geilen op 2 vrouwen en er geen punt van maken als hetero's hun partner anaal pakken maar wel gedégoûteerd zijn door homosex.
Kom aan hé zeg.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 20:26   #184
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Kom aan hé zeg.
Daar is niets hypocriet aan. Sterker nog; het is volkomen logisch.

Het is nogal evident dat je als gezonde heteroseksuele man liever twee mooie dames aan elkaar ziet plukken dan een man en een vrouw.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 20:57   #185
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Gewoon niets doen, homosexualiteit is geen afwijking. Aan de meesten zie je het zelfs niet.
Dat is geen steekhoudend argument. Aan welke pedofiel bemerk je dat bijvoorbeeld?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2016, 21:21   #186
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De mens op zich is een sterk afwijkend superroofdier.
Oud 19 juni 2016, 22:43   #187
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zou je doen als je kind homo was ?
Ik heb 3 volwassen kinderen die hetero zijn. Gelukkig maar zou ik zo zeggen. Als ik lees wat een onzin en vooroordelen, alleen al op dit forum, er over een 'andere' geaardheid wordt geproduceerd, is er nog veel werk aan de winkel in de houding tegenover die mensen die 'de pech' hebben niet hetero te zijn.
Oud 20 juni 2016, 01:27   #188
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Jawel, daar gaat het juist wel over. U gaf aan dat gelovigen er beter aan doen te zwijgen als ze het openbaar forum betreden en hun opvattingen beter binnen de eigen gemeenschap houden.
Bon, deze discussie is mij mijn tijd niet waard. Veel plezier nog.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 02:13   #189
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn vrouwen die met een homo getrouwd zijn en die het niet weten.
Waarom zeg je dat nu tegen mij?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 02:25   #190
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw fout zit hem in het aannemen dat God een rationeel wezen is.

We weten van onze politici dat macht corrumpeert, stel je dan eens voor dat je een onsterfelijk almachtig wezen bent met bovennatuurlijke krachten en dat je er niets mee inzit van de hele wereld te vermoorden, op de familie van die oude zonderling met zijn boot na.

Dat kan toch niet anders als met uw verstand fucken.
Dat komt omdat ze dat wat aangepast hebben en er veel bij de vertaling verloren is gegaan. Soms had een woord meer dan één betekenis en als ge er dan maar één voorstelt beknot dat al de visie.

Ik vraag mij soms af of wij vooruit in taal zijn geëvolueerd of achteruit?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 02:32   #191
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
God bestaat ie ? eerlijk gezegd ik ben blij niet er mee te maken hebben ... met een homo als zoon .... ik ging het zeer moeilijk gehad hebben.... echt. Niet dat ik homo 's haat , maar zelf moeder zijn van "een homo" ging ik niet aankunnen. Te verwarrend .
Moest het mij overkomen ik zou het niet het einde van de wereld vinden.
Volgens mij is dat er vroeg in gebakken en is dat allemaal hormonaal. Omdat de variatie zich ruim vertegenwoordigt gaat er tijdens het vormen van de foetus allerlei parten spelen. Volgens mij is het dus wel aangeboren. De mens is geen baas over zijn hormonen, kan deze enkel bedwingen. Maar ga je het verdringen ben je onnatuurlijk bezig.
Homoseksualiteit is dus op zich niet onnatuurlijk, daar het wellicht aangeboren is. Ik bedoel hiermee zeker niet dat het een "afwijking" is, maar dat de hormonale invloeden parten spelen en niemand daar baas over is.

We dienen elkaars anders zijn te leren aanvaarden.
Oud 20 juni 2016, 02:36   #192
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

feitelijk zouden ze religie van de wereld moeten vegen samen met hun aanhangers, al eens gedacht wat er zou overschieten ? een zalige wereld.
Oud 20 juni 2016, 02:38   #193
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Aangeboren? Daar ben ik niet van overtuigd.
Ben jij dan baas over je geaardheid geweest? Als jij een mooie vrouw in je puberteit zag kon jij je hormonen baas? Had jij controle over je ochtenderectie?
Neen, wij kunnen ons wel bedwingen, maar de hormonen triggeren een reactie die je niet baas bent.
Dat is allemaal chemie, mensen die anders geaard zijn kunnen daar niets aan doen. En waarom zouden ze daar ook iets aan moeten doen?
Anders zijn is normaal. Als iedereen dezelfde was zouden we pas onmenselijk bezig zijn.
Oud 20 juni 2016, 02:40   #194
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=Peche;8144010]Moest het mij overkomen ik zou het niet het einde van de wereld vinden.
Volgens mij is dat er vroeg in gebakken en is dat allemaal hormonaal. Omdat de variatie zich ruim vertegenwoordigt gaat er tijdens het vormen van de foetus allerlei parten spelen. Volgens mij is het dus wel aangeboren. De mens is geen baas over zijn hormonen, kan deze enkel bedwingen. Maar ga je het verdringen ben je onnatuurlijk bezig.
Homoseksualiteit is dus op zich niet onnatuurlijk, daar het wellicht aangeboren is. Ik bedoel hiermee zeker niet dat het een "afwijking" is, maar dat de hormonale invloeden parten spelen en niemand daar baas over is.

Citaat:
We dienen elkaars anders zijn te leren aanvaarden.[/
QUOTE]

ik heb wel eerlijk geantwoord... ik ging mij niet kunnen uiten als moeder denk ik , ik ging het heel moeilijk aankunnen... het ging mij gans de tijd weg en weer doen slingeren...tussen liefde en een onmacht..
Oud 20 juni 2016, 02:41   #195
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
feitelijk zouden ze religie van de wereld moeten vegen samen met hun aanhangers, al eens gedacht wat er zou overschieten ? een zalige wereld.
Dat is nu exact hetzelfde wat een radicalist zou denken.
"Als iedereen moslim was en we de ongelovigen van de wereld vegen is er wereldvrede."

En als iedereen homo was stierven we uit
Oud 20 juni 2016, 02:45   #196
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ben jij dan baas over je geaardheid geweest? Als jij een mooie vrouw in je puberteit zag kon jij je hormonen baas? Had jij controle over je ochtenderectie?
Neen, wij kunnen ons wel bedwingen, maar de hormonen triggeren een reactie die je niet baas bent.
Dat is allemaal chemie, mensen die anders geaard zijn kunnen daar niets aan doen. En waarom zouden ze daar ook iets aan moeten doen?
Anders zijn is normaal. Als iedereen dezelfde was zouden we pas onmenselijk bezig zijn.
allee kom zeg ... ik had het indertijd moeilijk met die zangeres met die baard ik voelde mij daar helemaal niet goed bij.... alhoewel er sommige daar zeer luchtig bij deden ... hoe kan een mens nu man en vrouw zijn ter gelijke tijd ? das ook niet normaal...
Oud 20 juni 2016, 02:47   #197
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb wel eerlijk geantwoord... ik ging mij niet kunnen uiten als moeder denk ik , ik ging het heel moeilijk aankunnen... het ging mij gans de tijd weg en weer doen slingeren...tussen liefde en een onmacht..
Als dat de hormonale invloeden van het lichaam zijn, kunt ge daar niets aan doen. Je bent daar inderdaad machteloos tegen dus is het een kwestie van aanvaarden.
Je houdt toch onvoorwaardelijk van je kind, zonder verwachtingen?
Oud 20 juni 2016, 02:53   #198
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is nu exact hetzelfde wat een radicalist zou denken.
"Als iedereen moslim was en we de ongelovigen van de wereld vegen is er wereldvrede."

En als iedereen homo was stierven we uit
Ach ik zei maar iets ... maar ik weet ook dat de wereld niet perfect is ... tot nu toe heb ik het overleefd.... met al de gevolgen van dien.
Oud 20 juni 2016, 02:57   #199
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dat de hormonale invloeden van het lichaam zijn, kunt ge daar niets aan doen. Je bent daar inderdaad machteloos tegen dus is het een kwestie van aanvaarden.
Je houdt toch onvoorwaardelijk van je kind, zonder verwachtingen?
Zouden er geen zottinnen bestaan die dat niet doen? er bestaan vrouwen die hun kind geen liefde kunnen geven.... (het bestaat) jammer genoeg .
Oud 20 juni 2016, 03:11   #200
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Zouden er geen zottinnen bestaan die dat niet doen? er bestaan vrouwen die hun kind geen liefde kunnen geven.... (het bestaat) jammer genoeg .
Uiteraard. Net daarom moeten we van die mentaliteit af.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be