Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2016, 09:22   #401
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
N-VA en VB hebben enkel een stijl- en tactisch verschil op staatkundig vlak.

Beiden zijn fervent anti-Belgisch, hoewel hun kiespubliek a fortiori de Vlamingen zich voor het overgrote deel (ook) Belg voelt.
N-VA en VB hebben zeer grote verschillen op niet alleen stijl maar ook tactisch vlak.

N-VA wil via onderhandelingen naar eerst een confederaal model om nadien volledig onafhankelijk te zijn.

VB wil helemaal niet onderhandelen, die willen gewoon de onafhankelijkheid uitroepen zonder rekening te houden in welke wereld ze leven.
Oud 20 juni 2016, 09:27   #402
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
N-VA wil via onderhandelingen naar eerst een confederaal model om nadien volledig onafhankelijk te zijn.
Hoe zit het na 2 jaar in de regering eigenlijk met de realisatie van dat confederaal model?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:27   #403
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Een neutrale sponsor...
Als Maes de sponsor was dan was dit ook weer een teken van de Vlaamse dominantie... Zieke Vlaming en dit en dat. LOL
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:27   #404
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Vanwaar komt uw haat eigenlijk? Zelf nooit afgevraagd?
Manneke, ik ben een vrouw en een vrouw ziet eerst de mensen en dan pas de hele geindoctrineerde rompslom die eraan hangt...
Als ik iemand zie benader en behandel ik hem als mens, punt en ik vraag mij niet af of ik met een franstalige, een Vlaming, een Jood een Islamiet of ik weet niet wat te maken heb...
Gisteren heb ik hier nog een feest gegeven voor meer dan 30 mensen waarvan 90% franstalig is en ik heb al die mensen op dezelfde vriendelijke warme wijze ontvangen, zoals ik dat als Vlaming geleerd heb... En ik ben dan ook heel fier op de open Vlaamse, meertalige opvoeding die ik genoten heb en ik zie dan ook geen enkele reden waarom ik zou toelaten dat politiek, bekrompen, navelstarend, egoïstisch franstalig België het recht heeft om die Vlaamse gedegenheid hier voortdurend te denigreren, af te breken, te verkrachten en wat weet ik meer...

en kom niet zeggen dat het enkel in mijn hoofd zit; Bruxelles is het levend, hedendaagse, bestaande voorbeeld van mijn grote gelijk...
Bruxelles is het levende uithangbord van de achterlijk bekrompen fracofonie die in plaats van zijn eigen zwakheden en kleinigheden in te zien en zo zichzelf te verbeteren nog liever heel la Belgique mee de afgrond in zuigt.
Dat en dat zal ik zolang ik schrijf blijven aanklagen en dat heeft niets met haat maar alles met puur realisme en doorzicht te maken...

De franstalige wordt ingelepeld dat ze voor alles francofoon zijn en dan pas mens. Alles wat ze goed doen doen ze goed omdat ze francofoon zijn en alles wat verkeerd is is verkeerd omdat de francofonie, en dus zijzelf zogezegd de hele tijd wordt aangevallen. De meerderheid van dit land is, volgens hen, niet democratisch indien er geen franstalige meerderheid achter staat en wordt afgedaan als Vlaamse dictatuur...., maar, o wee, de Vlaming die een eenzijdige franstalige meerderheid durft aan te vallen, ineens komt men met de francofone elementaire mensenrechten die zouden geschonden worden...

Altijd en opnieuw die politiek van alles te beoordelen in functie van wie spreekt of wie eist, een franstalige of een Vlaming; wat voor de ene als goed wordt geeist, wordt voor de andere als goed totaal afgeschreven en zelfs verboden en omgekeerd...
Dezelfde argumenten gelden nooit op hetzelfde ogenblik maar altijd en alleen in functie van het goeddunken van de francofonie...

Hou uw beschuldigingen van haatprediken dus voor uzelf...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:28   #405
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
De waarheid kwetst blijkbaar

Als Uw tegenstander zich om U "bekommert"
en U probeert te overhalen om te stoppen ,
omdat je U belachelijk zou maken ,
pas dan weet je met grote zekerheid dat je op het goede spoor zit .
U maakt zich dan ook grandioos belachelijk. U zit te emmeren dat sport en politiek niet mogen vermengd worden en u start een draad waarin u het EK-voetbal koppelt aan de Belgische politiek.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juni 2016 om 09:42.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:33   #406
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Raar !
Elk woordje van kritiek op Franstaligen, wordt direct onder de noemer "haat" gebracht.
Maar ja, waarvan het hart vol is, loopt de mond over.
Typisch franstalige houding; de grote francofonie is het grootste goed dat er bestaat en wat is het moeilijk om daar ook maar iets minder goed aan te erkennen... Dat dat valt, in hun ogen, alleen te verklaren doordat diegene die dat mindere goed ziet zelf ondermaats te verklaren...

Onderzoek alle verwijten tegen de Vlamingen en ontdekt dat het in feiten hun eigen franstalige minpunten zijn die ze uitvergroot op de Vlamingen afschuiven...

Hun houding vooral als ze vergoedelijk stellen 'het is toch maar een taal', terwijl ze compleet niet inzien en zelfs niet in staat zijn om in te zien dat het frans inderdaad toch ook maar een taal is...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 juni 2016 om 09:34.
Oud 20 juni 2016, 09:37   #407
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Typisch franstalige houding; de grote francofonie is het grootste goed dat er bestaat en wat is het moeilijk om daar ook maar iets minder goed aan te erkennen... Dat dat valt, in hun ogen, alleen te verklaren doordat diegene die dat mindere goed ziet zelf ondermaats te verklaren...

Onderzoek alle verwijten tegen de Vlamingen en ontdekt dat het in feiten hun eigen franstalige minpunten zijn die ze uitvergroot op de Vlamingen afschuiven...

Hun houding vooral als ze vergoedelijk stellen 'het is toch maar een taal', terwijl ze compleet niet inzien en zelfs niet in staat zijn om in te zien dat het frans inderdaad toch ook maar een taal is...
En wat heeft dat met de nationale voetbalploeg te maken?
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:42   #408
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Als Maes de sponsor was dan was dit ook weer een teken van de Vlaamse dominantie... Zieke Vlaming en dit en dat. LOL
Waar heb je het over?
Als Hyundai sponsort, domineren de Koreanen ons?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:50   #409
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Bahnee, ik vind dat gevit op die #tousenfrance een beetje (veel) vlaamse scherpslijperij. Het is trouwens een officiële 'strijdkreet' van de unitaire voetbalbond.
Het idee kwam van die politiemensen in het filmpje hieronder. En vermits we in Frankrijk spelen en men tot nader order in Frankrijk Frans spreekt werd het
#tousenfrance.

De bond had geen rekening gehouden met de vlaamse scherpslijpers...

Mogen we in Spanje dan ook niet Olé zeggen?

https://www.youtube.com/watch?v=GacxpOP71MM
Unitair België is franstalig België, waar de Vlamingen gedogen worden, punt.
Unitair België zal nooit een tweetalig franstalig-Nederlandstalig België zijn, want de grote francofonie is daar te bekrompen voor...
Vandaar splitsen die boel, vooral omdat op financieel en economisch vlak, buiten steken laten vallen de grote francofonie in hun roze wolk nergens staat tov van de inbreng van een Vlaanderen, meestal met de beide voeten op de grond...
Oud 20 juni 2016, 09:52   #410
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Unitair België is franstalig België, waar de Vlamingen gedogen worden, punt.
Unitair België zal nooit een tweetalig franstalig-Nederlandstalig België zijn, want de grote francofonie is daar te bekrompen voor...
Vandaar splitsen die boel, vooral omdat op financieel en economisch vlak, buiten steken laten vallen de grote francofonie in hun roze wolk nergens staat tov van de inbreng van een Vlaanderen, meestal met de beide voeten op de grond...
gedoogd.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 09:52   #411
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Jamaar denk je nu echt dat ze bij de Voetbalbond gezegd hebben: nu zullen we eens een slogan in het Frans maken om alle kiezers van de NVA en het VB in de gordijnen te jagen?

Maak je geen illusies, zo slim zijn ze bij de Bond niet
Ze zijn wel zo slim om Engels-Frans, maar geen Nederlands te gebruiken in een Engelstalig land, want zogezegd zijn de franstalige te stom, of te hooghartig om een paar woorden Engels te slikken...
Oud 20 juni 2016, 09:54   #412
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Waarom vindt U het normaal dat de minderheidstaal van dit land

de voertaal is van de Belgische voetbalbond ?
2
Oud 20 juni 2016, 09:55   #413
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Witte kaproen, je mag niet verwachten van rabiate vlamingenhaters dat ze rechtvaardig zijn, noch nederlandsvaardig, noch dat ze logisch zijn, of democratisch
U heeft het over la Belgique?
Oud 20 juni 2016, 09:57   #414
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Waarom zevert u altijd over futiliteiten?
Omdat la Belgique zich vasthoud aan deze futiliteit, nl. la grande francofonie...
Oud 20 juni 2016, 10:06   #415
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
De Belgenhaters zijn maar evenmin rechtvaardig...

In ieder geval, meer dan tienduizend Belgen zongen enthousiast het Belgisch volkslied in Bordeaux. Nooit zoveel Belgen het Belgisch volkslied zien zingen. Hier in Limburg, een zee van Belgische vlaggen aan de huizen. En overal een massa volk in Belgische outfit bij de grote schermen en in cafés waar er schermen hingen. Het is me wat.

De mensen bleven geloven in de Belgische ploeg. Wat me deze keer ook opviel is dat er nu ook veel vlaggen uithangen zonder het biermerk Jupiler.

Let wel en nogmaals, we zijn nog nergens! Eerst maar eens kijken wat het wordt volgende woensdag.
Ze hebben dan ook de verenigde Belgische (Vlaamse incluis) media achter zich, die elke aanklacht tegen de voortdurende en ver doorgedreven francofone inzet om het Nederlands op alle domeinen in de verdomhoek te duwen, verzwijgt, onder de mat veegt en zelfs zo ver durft te gaan om de aanklager op de beschuldigingsbank te zetten.
En weet maar dat ze niet het proces afwachten om hem al met veel verve te veroordelen...
Geen algemenere en beter gezeldschapsport in la Belgique dan het afbreken, nihileren en in een kwaad daglicht zetten van de Vlamingen...

Nous sommes quand même dans la Belgique... Hebben de Vlamingen dat nog altijd niet door???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 juni 2016 om 10:06.
Oud 20 juni 2016, 10:13   #416
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
De enige plaats waar sport politiek gebruikt wordt is hier:

http://www.gazetvanhove.be/2016/04/0...n-nick-nuyens/
En wat werd ineens het zwaaien met vlaggen als kinderlijk en onnozel gezien...
Hele artikels zijn erover verschenen...
Maar ja het waren dan ook Vlaamse vlaggen en dat Vlaams in la Belgique dat was er niet een beetje maar heel veel over...
Duidelijk voorbeeld van een alles behalve objectieve ingesteldheid van ons land waar de Vlamingen zogezegd volwaardige burgers zouden zijn...

Een Vlaming die durft opkomen voor de Vlaamse belangen wordt door la Belgique afgeschreven als een extremistische nationalist... een gevaar voor de nationale éénheid...

Een franstalige die enkel en alleen opkomt voor de franstalige belangen is een topvoorbeeld van de Belgische éénheid...

Om neutraal te blijven: "failed state" wordt zoiets genoemd.
Oud 20 juni 2016, 10:16   #417
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, zo is het niet.
Dat is ook de reden waarom dat België nog steeds bestaan, en jouw land liliputland niet.

Wij verkopen onszelf beter.
Neen, wij verkopen zich niet beter, wij heeft nog steeds de macht in handen en een maffia geeft die niet gemakkelijk op...
Alle middelen zijn goed voor hen...
Oud 20 juni 2016, 10:18   #418
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar heb je het over?
wel de Italianen en de Spanjaarden (WK 2002)... remember
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2016, 10:21   #419
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar heb je het over?
Oud 20 juni 2016, 10:21   #420
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar heb je het over?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be