![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA wil via onderhandelingen naar eerst een confederaal model om nadien volledig onafhankelijk te zijn. VB wil helemaal niet onderhandelen, die willen gewoon de onafhankelijkheid uitroepen zonder rekening te houden in welke wereld ze leven.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik iemand zie benader en behandel ik hem als mens, punt en ik vraag mij niet af of ik met een franstalige, een Vlaming, een Jood een Islamiet of ik weet niet wat te maken heb... Gisteren heb ik hier nog een feest gegeven voor meer dan 30 mensen waarvan 90% franstalig is en ik heb al die mensen op dezelfde vriendelijke warme wijze ontvangen, zoals ik dat als Vlaming geleerd heb... En ik ben dan ook heel fier op de open Vlaamse, meertalige opvoeding die ik genoten heb en ik zie dan ook geen enkele reden waarom ik zou toelaten dat politiek, bekrompen, navelstarend, egoïstisch franstalig België het recht heeft om die Vlaamse gedegenheid hier voortdurend te denigreren, af te breken, te verkrachten en wat weet ik meer... en kom niet zeggen dat het enkel in mijn hoofd zit; Bruxelles is het levend, hedendaagse, bestaande voorbeeld van mijn grote gelijk... Bruxelles is het levende uithangbord van de achterlijk bekrompen fracofonie die in plaats van zijn eigen zwakheden en kleinigheden in te zien en zo zichzelf te verbeteren nog liever heel la Belgique mee de afgrond in zuigt. Dat en dat zal ik zolang ik schrijf blijven aanklagen en dat heeft niets met haat maar alles met puur realisme en doorzicht te maken... De franstalige wordt ingelepeld dat ze voor alles francofoon zijn en dan pas mens. Alles wat ze goed doen doen ze goed omdat ze francofoon zijn en alles wat verkeerd is is verkeerd omdat de francofonie, en dus zijzelf zogezegd de hele tijd wordt aangevallen. De meerderheid van dit land is, volgens hen, niet democratisch indien er geen franstalige meerderheid achter staat en wordt afgedaan als Vlaamse dictatuur...., maar, o wee, de Vlaming die een eenzijdige franstalige meerderheid durft aan te vallen, ineens komt men met de francofone elementaire mensenrechten die zouden geschonden worden... Altijd en opnieuw die politiek van alles te beoordelen in functie van wie spreekt of wie eist, een franstalige of een Vlaming; wat voor de ene als goed wordt geeist, wordt voor de andere als goed totaal afgeschreven en zelfs verboden en omgekeerd... Dezelfde argumenten gelden nooit op hetzelfde ogenblik maar altijd en alleen in functie van het goeddunken van de francofonie... Hou uw beschuldigingen van haatprediken dus voor uzelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U maakt zich dan ook grandioos belachelijk. U zit te emmeren dat sport en politiek niet mogen vermengd worden en u start een draad waarin u het EK-voetbal koppelt aan de Belgische politiek.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 juni 2016 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderzoek alle verwijten tegen de Vlamingen en ontdekt dat het in feiten hun eigen franstalige minpunten zijn die ze uitvergroot op de Vlamingen afschuiven... Hun houding vooral als ze vergoedelijk stellen 'het is toch maar een taal', terwijl ze compleet niet inzien en zelfs niet in staat zijn om in te zien dat het frans inderdaad toch ook maar een taal is... Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 juni 2016 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Unitair België zal nooit een tweetalig franstalig-Nederlandstalig België zijn, want de grote francofonie is daar te bekrompen voor... Vandaar splitsen die boel, vooral omdat op financieel en economisch vlak, buiten steken laten vallen de grote francofonie in hun roze wolk nergens staat tov van de inbreng van een Vlaanderen, meestal met de beide voeten op de grond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() Ze zijn wel zo slim om Engels-Frans, maar geen Nederlands te gebruiken in een Engelstalig land, want zogezegd zijn de franstalige te stom, of te hooghartig om een paar woorden Engels te slikken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En weet maar dat ze niet het proces afwachten om hem al met veel verve te veroordelen... Geen algemenere en beter gezeldschapsport in la Belgique dan het afbreken, nihileren en in een kwaad daglicht zetten van de Vlamingen... Nous sommes quand même dans la Belgique... Hebben de Vlamingen dat nog altijd niet door??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 20 juni 2016 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hele artikels zijn erover verschenen... Maar ja het waren dan ook Vlaamse vlaggen en dat Vlaams in la Belgique dat was er niet een beetje maar heel veel over... Duidelijk voorbeeld van een alles behalve objectieve ingesteldheid van ons land waar de Vlamingen zogezegd volwaardige burgers zouden zijn... Een Vlaming die durft opkomen voor de Vlaamse belangen wordt door la Belgique afgeschreven als een extremistische nationalist... een gevaar voor de nationale éénheid... Een franstalige die enkel en alleen opkomt voor de franstalige belangen is een topvoorbeeld van de Belgische éénheid... Om neutraal te blijven: "failed state" wordt zoiets genoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle middelen zijn goed voor hen... |
|
![]() |
![]() |