![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel: wie de islam niet haat wordt tegenwoordig als een zwakzinnige kankerlijer beschouwd.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staaf is boos? waarom staaf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De FKK'ers zullen plaats maken voor een troepje naakte schapen en geiten om de vluchtelingen op hun gemak te stellen. De woestijnreligie voordelen waar Nietzche naar uitziet.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent het immers die een onderscheid maakt en zo goed als komt te stellen dat asielzoekers als 'dankbaarheid' maar wat verplicht op naakt moeten zien tegen hun wil en tegen de algemeen heersende regels van het goed fatsoen waar een ieder ander zich wel kan en mag op baseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mohammedanen roepen dat al 1400 jaar. Citaat:
Dat nudistendomein was er al l�*ng vóór de komst van asielzoekers. Of was je dat soms ontgaan ? Citaat:
Niemand verplicht ze om naar hier te komen en op blote konten te kijken. Anders mag jij er vrijwillig een deel van in huis nemen, waar ze zich dan kunnen thuisvoelen bij jouw algemeen heersende regels van het goed fatsoen.
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt allemaal dankzij dat kuteuropa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Door de komst van dat centrum....etc. Wel dan moeten die asielzoekers zich maar aanpassen. Waarom zie ik nog altijd kopdoeken, imams met een baaaard, tekorte broek daar een nachtkleed over ... is dat zich aanpassen - neen dat is ons beledigen : " wij zeggen voortaan wat er hier kan en wat niet " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Ik vermoed dat Praha een dikke netto-slurper is die aan een of ander 'onderzoek' doet met overvloedig gestrooide EU-subsidies.
Iemand die zelf in het zweet zijns aanschijns z'n dagelijkse kost moet verdienen in de privé, kan anders nooit zo vlotjes akkoord gaan met de geldsmosserij die de EU-onverkozenen als gratis manna in het rond smijten, na zichzelf eerst rijkelijk bediend te hebben en dan nog voze kritiek hebben, op mensen die kritisch zijn tegen dat gevoerde wanbeleid.
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
MAAR Te laat ![]() De invasie is een feit. Ontkenning is niet meer nodig, want wordt in grote getale aan ons opgedrongen. Geen kruisbeelden meer, halal in scholen voor eigen kinderen, nu de ramadan in onze scholen, hoofddoek, moskee door ons betaalt, stemrecht... Wij moeten ons wettelijk aanpassen aan hen ![]() ![]() Iemand een prognose wat het volgende zal zijn waar wij ons moeten aanpassen? ![]() De onderwerping volgt binnenkort als zij rond 45% van de bevolking gaan uitmaken. ![]() ![]() Immigratie: ja. Zolang zij zich aanpassen, NIET andersom + het wordt te veel. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 juni 2016 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Het wordt hier in W.Europa een beetje zoals tijdens WOII : wanneer je als burger op straat Duitsers zag aankomen ging je ook een beetje opzij; wel vergelijk: als ik kopdoekdames zie lopen zorg ik ervoor om hen niet te bezien. Zelfde voor venten die niet in mijn buurt wonen : je weet nooit hoe ook maar een oogopslag van jouw hun gaat bekomen. Eén en ander voelt aan als een bezetting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 23 juni 2016 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duitsland heeft een lange traditie van naturisme of Freikörperkultur zoals ze het daar noemen. Publieke naaktheid heeft er helemaal niets onfatsoenlijk. In een rondvraag verklaarden ooit 1 op 3 Duitsers al publiek naakt gegaan te zijn. Wie daar niet tegen kan moet zelf maar elders gaan. Dat verbod is dan ook een regelrechte schande, dat zou vergelijkbaar zijn met hier de caféterrassen verbieden als er een opvangcentrum in de buurt komt.
Ik hoop dat de naturisten zich niet laten doen.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de meeste moslims heb ik diep medelijden, omdat ik eigenlijk niemand in eer en geweten kan toewensen dat hij/zij van jongs af aan dergelijke stompzinnigheid opgedrongen krijgt en er ten langen leste aan toegeeft. Haat begin ik echter wel te voelen voor de 'zwakzinnige kankerlijers' - waarvoor dank, "Supe®Staaf" ![]() Nog net niet genoeg haat om mij maagzuur te bezorgen, maar ik vrees dat ik er toch iets ga moeten aan doen. Met een flinke dosis sarcastische humor zou het wel moeten lukken, denk ik. En anders zuip ik me - in de hoop dat het 100% haram is - gewoon een stuk in de kraag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om de Islam maar het Islamisme!
![]() |
#56 |
|
![]() ![]()
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval gaat 't wel degelijk om islam en vooral de onderdanige, haast slaafse houding van 't westen tgo de onsmakelijke islamitische ideologie.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 23 juni 2016 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een religie versus religie misbruikers!
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |