![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als ze zo tegen Hongarije gaan spelen,zal het gene vette wezen... Zweden, de ploeg die géén enkele keer tussen de palen kon stampen,kon dat ineens wel tegen de onzen.... Een goede Courtois in de eerste helft,een KDB op de juiste plaats in de tweede helft en een onterecht afgekeurde goal van Zlatan... Ze waren weer te tam en vooral te traag,en vrijlopen was er weeral niet bij.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Banneling
|
![]() 8ste finale, ik heb kei hard gebeden
![]() Zelfs mijn meisje is nog steeds wild om zich heen aan 't trappen... ow wacht |
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,nee,stel u voor Guinevere bukt zich om te bidden en de almachtige te bedanken,toekomstige dochter schopt wild om zich heen...
Gevolg, een koran die mits een perfecte binnenwandige buiktrap tegen het oog van de toekomstige mama wordt gekatapuleert... Ge kunt er niet kwaad op zijn hé.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#565 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In elk geval proficiat met je meisje, ik wens haar 'n goed & gelukkig leven toe. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 23 juni 2016 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben opa geworden op één april,géén grap....een kereltje van 3,935 kg en 53.5 cm groot... Life goes on... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 23 juni 2016 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Wilmots de halve gare trok Witsel weer te ver achteruit. Nochtans had hij gezegd dat ze volop voor het offensief zouden kiezen, op een gelijkspel mikken was te gevaarlijk zei hij. PS: Hij had dan nog de onbeleefdheid op de persconferentie op Nederlandstalige vragen enkel in het Frans te antwoorden. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 juni 2016 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja,als je 350.000 euro verdient op één week,en ze vragen je om er 720.000 te verdienen op één maand... zeg nu zelf,je kan toch niet onder je marktconforme waarde gaan arbeiden.... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 juni 2016 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel die laatste categorie het meest verdiend.... Het was écht spartelen geblazen.... Het deed pijn aan de ogen... Het blok stond wééral véél te laag,en als vanouds véél te traag,als ik hier een bonobo aan de overkant van de straat van zijn eilandje pluk,hem vervolgens een beetje bij trim wat gezichtsbeharing betreft en hem vervolgens in een wit hemd met bijbehorende jeansbroek hijs..... Ik zweer je,,niemand ziet het verschil..... Misschien doet die het véél beter wat tacktische inbreng betreft,en dat alléén voor een stel extra bananen in het vooruitzicht.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel die laatste categorie het meest verdiend.... Het was écht spartelen geblazen.... Het deed pijn aan de ogen... Het blok stond wééral véél te laag,en als vanouds véél te traag,als ik hier een bonobo aan de overkant van de straat van zijn eilandje pluk,hem vervolgens een beetje bij trim wat gezichtsbeharing betreft en hem vervolgens in een wit hemd met bijbehorende broek hijs..... Ik zweer je,,niemand ziet het verschil..... Misschien doet die het véél beter wat tacktische inbreng betreft,en dat alléén voor een stel extra bananen in het vooruitzicht.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel die laatste categorie het meest verdiend.... Het was écht spartelen geblazen.... Het deed pijn aan de ogen... Het blok stond wééral véél te laag,en als vanouds véél te traag,als ik hier een bonobo aan de overkant van de straat van zijn eilandje pluk,hem vervolgens een beetje bij trim wat gezichtsbeharing betreft en hem vervolgens in een wit hemd met bijbehorende broek hijs..... Ik zweer je,,niemand ziet het verschil..... Misschien doet die het véél beter wat tacktische inbreng betreft,en dat alléén voor een stel extra bananen in het vooruitzicht.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook voor jouw kleinzoon wens ik 't allerbeste! 💞 ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker de eerste helft was het huilen met de pet op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België had genoeg aan een gelijkspel. Gelukkig (voor de Rode Duivels) is België geen groepswinnaar, de tegenstand zou dan veel te sterk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze match was gewoonweg slecht: de Belgen vervielen alweer in dezelfde mentaliteit als tegen Italië: gedemotiveerd, gebrekkig inzicht, zenuwachtig en te traag. Ze hebben gewoonweg gewonnen met hoerenchance.
|
![]() |
![]() |