![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat nu voor zondag?
Gaat Carasco in de basis staan of wordt het toch Mertens. Blijft Naingolan of wordt het terug Dembele. En we hebben nu 3 verdedigers met een gele kaart. Wie hebben we nog als er daar eentje een tweede kaart pakt? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 juni 2016 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En werden de gele kaarten niet kwijtgescholden na de eerste ronde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij wordt ook beter in het combinatiespel. Zie bv. de goal tegen Zweden waar hij het echt goed mee uitspeelt.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
|
![]() Citaat:
Hij verliest bijna elk duel op de lange bal. Technisch te beperkt, weinig balvast en een spits met een mindere voet is simpelweg beperkt.
![]() |
![]() |
#707 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is beter als hij met de bal aan de voet naar de goal kan gaan, maar in de matcht tegen Zweden vond ik hem goed de bal bijhouden en kaatsen. Zal ook een kwestie van vertrouwen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, Naingolan heeft gescoord natuurlijk. Maar Dembélé past volgens mij wel beter in deze ploeg. Wordt een lastige keuze,
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
|
![]() Wat vond je dan van Leekens of Antheunis?
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet,dat is trainbaar.....
Het vergt wel jaren,en een koppig doorzettingsvermogen... Maar de perfect tweevoetige bestaat helaas niet... Er is altijd één voet ietsje beter.... Geloof me,ze omschreven mij destijds als een perfecte tweevoetige speler,eentje waarvan ze zich afvroegen of die bal soms met een elastiek aan mijn schoenen verbonden was als ik weer eens aan het dribbelen sloeg... Want daar haal je het meeste voordeel uit,als tweevoetige kan je snel op de kleine ruimte van richting veranderen.... En weet u,als natuurlijke linksvoetige met de nodige jaren bijkomende training volledig gefocust op rechtsvoetige balbehandeling moet ik echter tot de conclusie komen dat mijn linkervoet nog altijd de beste is wat vrijschoppen en diepe passes betreft,maar die rechtervoet is wat zuiverheid een ietsje minder,maar dan wel weer krachtiger om op doel te schieten... Nu ja,je kan er altijd op trainen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe dikwijls heeft Wilmots deze onmisbare volgens u al gebruikt in de kwalificatiewedstrijden... Juist ja.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Zweedse volkslied is ook veel mooier. https://www.youtube.com/watch?v=9LiN57nfjFw
![]() |
![]() |
#718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de defensieve middenvelders is er eentje die het aandurft om van ver op doel te trappen,en dat is dus de ninja... Het probleem is echter Wilmots.... Ze staan te laag,en dat is Wilmots zijn grote fout.... Zijn defensieve middenvelders zouden een krachtig wapen betekenen indien ze hoger zouden mogen spelen qua balrecuperatie... Maar nee,volgens meneer horen ze nét boven de verdediging te blijven... Tja zo geef je het middenveld weg... Géén druk naar voor,en géén snelle omschakeling.... Als ik hier van het eilandje aan de overkant van de baan er eentje weghaal,hem een beetje bijtrim qua gezichtsbeharing,vervolgens een kostuumpje aan doe én een hoedje opzet ga je het verschil niet zien,ik wil wedden dat die Bonobo het beter doet dan Wilmots qua ploegopstelling en wedstrijdtacktiek.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Europees Commissaris
|
![]() Naingolan, Dembelé, Lukaka. Wie zijn dat? Zijn dat Belgen?
Het Franse vreemdelingenlegioen is NOG erger.
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb je nog Origi, Fellaini, Batshuayi, Boyata, Cavanda, Mudingayi, Mboyo... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |