![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#10221 |
|
Banneling
|
Aan onnozel wegenwerken die voor niks nodig zijn zoals heuveltjes aanleggen voor de lijnbus opstap en zorgen voor overlast aan stilstand en file weken aan een stuk,, en die veel belastinggeld kosten Belgium fuckers .
|
|
|
|
|
|
#10222 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Aan ongewassen, Cara-zuipend stakend plebs.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
#10223 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aan de uitdrukking 'mancave': wij mannen zijn geen holbewoners hé!
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#10224 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Net het debat op Eén gezien: ik wist niet dat Jef Neve zo'n PoCo kwal was.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#10225 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De walgelijke manipulaties in de media ivm de Brexit.
|
|
|
|
|
|
#10226 |
|
Banneling
|
Boetes en geld.
Ik erger mij daar dood aan. Maar echt he .. |
|
|
|
|
|
#10227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals het massaal delen van het filmpje met dit dom wicht: https://www.youtube.com/watch?v=Li7wNTkL-dY
Ik denk dat je niet veel moeite moet doen om in het remain-kamp een even grote inteeltmarginaal te vinden die evenveel onzin komt verkopen.
|
|
|
|
|
#10228 |
|
Banneling
|
Aan vreemdelingen gezinnen die 4000 euro per maand oprapen van onze overheid voor nooit te werken voor dat inkomen !! ieder 4 jaar een nieuw Audi kopen (met ook mijn belasting geld ..) crapuul politiekers die dit niet willen stopzetten.... . Ooit komen daar zware rellen over ..... dit kan niet blijven duren... ik spuw erop.
|
|
|
|
|
|
#10229 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10230 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10231 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10233 |
|
Banneling
|
Ja the good die young he Bem. Hatelijk als ge dan juist ne hele goeie zijt.
|
|
|
|
|
|
#10234 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#10235 |
|
Banneling
|
Ik heb toch gezegd dat ik met iets zit waarvan ze de oorzaak niet vinden.
Meer dan drie jaar aan een stuk zie ik de ene na de andere dokter. Van een huisarts tot een orthomoleculaire arts. Zelfs een glutenvrij dieet zet mij niet meer recht. Maar ik heb natuurlijk nog niet stoppen met rokken geprobeerd. Enfin, wel geprobeerd maar dat is een ritueel dat ik moeilijk kan veranderen. Zou me wel verbazen moest dat de oorzaak zijn... |
|
|
|
|
|
#10236 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10237 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger mij aan WEERAL een geval van baby die achtergelaten werd in hete auto. Ocharme dat kindje!!! En dan de reacties die volgden: "het was slechts 18° buiten, ZO warm zal het toch niet geweest zijn"....
Te dom om het hele artikel te lezen! Ook te dom om te beseffen dat zelfs bij slechts 18° buiten, het bij volle zon in de wagen wel 30° kan worden he. Kindje had trouwens koorts, ach dat schaapje toch.......................ik krijg de tranen in mijn ogen bij zulke berichten. |
|
|
|
|
|
#10238 |
|
Banneling
|
Ik erger mij aan mijn ergernissen.
|
|
|
|
|
|
#10239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'k Heb me dit WE niet kunnen ergeren, alleen uitstekend kunnen amuseren. Sorry.
|
|
|
#10240 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|