![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja, het was inderdaad een demonstratiematch gisteren tegen Hongarije. De individuele klasse van de Belgen is zo groot en het groepsgevoel is door de omstandigheden ook fors gegroeid. Misschien heeft de verwachting van een ubervette paycheck daar ook wel iets mee te maken.
Als de Belgen geen Europees kampioen worden dan zal de ontgoocheling des te groter zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel van dit topic wordt met de dag grappiger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die zin lijkt die match van gisteren me geen goeie graadmeter, want gisteren mochten ze spelen zoals ze moeten spelen. Tegen betere landen zie ik hem weer teruggrijpen naar statische backs, geen druk op de bal en inzakken maar. Maar goed, gisteren was het de eerste keer sinds mensenheugnis dat ik genoten hebben van een voetbalmatch waarbij de Rode Duivels betrokken waren, met een Hazard die ik tot gisteren enkel zo had zien spelen bij Chelsea.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 27 juni 2016 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we eerlijk zijn : het was klasse maar het was tegen Hongarije. Tegen Duitsland of Spanje kan je zo niet domineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal tegen die landen zo niet domineren. Maar ik vind wel dat je hetzelfde spelsysteem moet hanteren. Je maakt dan meer kans om te winnen dan met een meer behoudend systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo domineren natuurlijk niet. Maar je moet wel hoog blijven drukken en uw backs laten meekomen, anders word je gedomineerd en verlies je inderdaad kansloos tegen Duitsland of Spanje, terwijl dat eigenlijk helemaal niet hoeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze tegen Duitsland of Spanje zo spelen en met minstens 3-0 winnen zal ik ze, misschien, een wereldploeg noemen. En Wales "gemakkelijk" noemen zou ik niet doen, ze verloren er al eens tegen, en hoe flauw waren ze niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Totaal niet, je moet al oliedom zijn om door een opgeklopte Jupiler hype tegen kakploegen je Vlaamsnationalisme aan de kant te laten.
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Hongarijë hun EK was al geslaagd, die gasten lieten dat ook merken.
![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan ook grote onderscheiding worden. Of zelfs de allergrootste onderscheiding. Edoch , eerst zien en dan geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zenuwen staan blijkbaar strak gespannen als je dat rond de pot draaien noemt. En eens te meer, het zijn jullie die dit politiseren. Ik vind het gewoon prachtig om een team van jongens van deze lap grond op de wereldbol het zo goed te zien doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol. Mij kan het niet schelen, 'k vind het gewoon vermakelijk hoe men doet allsof alle overwinningen op dit ek tegen echt grote voetbalnaties waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Carl Huybrechts zag het nog anders
![]() http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voe...t-ons-op.dhtml Duivelsgekte; "Bij ons is het meer zoals Halloween. Het bestaat niet echt, maar de commercie dringt het ons op." ![]() Goed verwoord Carl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lol. Mij kan het niet schelen, 'k vind het gewoon vermakelijk hoe men doet allsof alle overwinningen op dit ek tegen echt grote voetbalnaties waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |