![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zoveelste slachtoffer van het internet.
Citaat: Truvo Belgium, de uitgever van onder meer de Gouden Gids, heeft het faillissement aangevraagd. Bij Truvo werken 520 mensen. http://www.tijd.be/ondernemen/teleco...82876-3128.art Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 juni 2016 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() danku sossen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een geluk dat het geen staatsdienst was. Anders zou het nog honderd jaar bestaan, op kosten van de belastingsbetaler.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als men er niet wil op klikken wat dan?
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ja en hier helpt geen sterfhuisconstructie omdat je geen core business hebt die verder kan gaan op een kleinere schaal .Dit soort dossiers zijn echte falingen en als je die als bedrijfsleider wilt vermijden dan moet je overgaan tot een vrijwillige deficitaire vereffening met een curator als vereffenaar.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zullen dat de komende dagen evalueren met de verwachting dat de activiteiten snel kunnen worden hervat. De voorwaarde van een doorstart zou de overstap van minstens 220 van de huidige werknemers zijn. Volgens de directie van Truvo zouden 310 van de 510 banen behouden kunnen worden. Hier zijn toch enkele bedenkingen bij te maken. De activiteiten worden overgenomen maar de lopende contracten niet. Alle persooneelscontracten vervallen dus. Het personeel dat in aanmerking komt krijgt een nieuw contract aangeboden van de overnemer. Dit is een mechanisme om de wet op collectief ontslag te omzeilen, de extralegale voordelen terug te schroeven en de vakbond buiten spel te zetten. Verder vraag ik me ook af of Truvo in faillissement de rekening van zijn sociaal passief kan betalen. Het kan niet zijn dat Truvo ontslaguitkeringen laat uitbetalen door het fonds voor sluiting van ondernemingen als er een doorstart komt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 juni 2016 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
voor zij die nu beginnen te flippen over al die technische termen is er het alternatief woordenboek. http://forum.politics.be/showthread.php?t=233200
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Raar. Ik heb dat in m'n hele leven nog niet ontvangen.
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 juni 2016 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het personeel kan voor haar rechten terecht bij de onderneming in het faillissement en als hier niet voldoende te rapen valt bij het fonds voor sluiting van ondernemingen. De overnemer biedt een nieuw contract aan de werknemers van zijn keuze. In dit nieuw contract kan worden onderhandeld over opgebouwde anciënniteit en andere extralegale voordelen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() tiens, zeg, het bedrijf achter de Gouden Gids failliet, wat een compleet onverwachte wending, terwijl we met z'n allen jaarlijks uitkijken naar t ontvangen van deze onmisbare boeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is de toekomst. Zorgen voor robuste systemen en goeie backup.
Op mijn werk zijn er ook nog van die idioten die alles op papier en briefjes hier en daar bijhouden. En dan vreemd kijken dat ze iets kwijtspelen of dat anderen het niet terugvinden digitaal is beter, sneller, betrouwbaarder, transparanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk omdat de ondrneming eerst failliet gaat en dan wordt overgegeven, in een sterfhuisconstructie is het net andersom zie definitie van een sterfhuisconstructie in alternatief woordenboek.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zit.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |