Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juni 2016, 04:00   #2901
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kweet niet wat u bezield om de EU haters te belagen ? gezond verstand is een continent laten vollopen met miserabel woestijn ratten? dank u hoor ... ik ben wel geen idioot. Europa loopt vol klakkeloze immigranten die hier den boel komen VERZIEKEN met o.a . bijna wekelijks aanslagen terrorisatie ect... en wie daar geen voorstanders van is is een idioot ?? haloozeg
Stel je kandidaat in de politiek. Je hebt mijn stem.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 04:07   #2902
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Stel je kandidaat in de politiek. Je hebt mijn stem.
Tjen ?

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 30 juni 2016 om 04:08.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 04:21   #2903
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Tjen ?
Oe, tjen? Is dat raar?
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 04:24   #2904
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Stel je kandidaat in de politiek. Je hebt mijn stem.
Ze verwijten ons hier voor idioten naar het schijnt Galma U en ik en nog andere van de zelfde kant .... wie wil nu nog méér idioten in de politiek
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 04:35   #2905
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ze verwijten ons hier voor idioten naar het schijnt Galma U en ik en nog andere van de zelfde kant .... wie wil nu nog méér idioten in de politiek
In een wereld vol leugens is de waarheid marginaal.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 04:41   #2906
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
In een wereld vol leugens is de waarheid marginaal.
Wijze spreuk ... mooi
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 05:33   #2907
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kweet niet wat u bezield om de EU haters te belagen ? gezond verstand is een continent laten vollopen met miserabel woestijn ratten? dank u hoor ... ik ben wel geen idioot. Europa loopt vol klakkeloze immigranten die hier den boel komen VERZIEKEN met o.a . bijna wekelijks aanslagen terrorisatie ect... en wie daar geen voorstanders van is is een idioot ?? haloozeg
Dan neem ik aan dat u een deel van de Britten volledig begrijpt dat het daar vol zit met ongeveer 3 miljoen blanke Europese klakkeloze immigranten die daar de boel VERZIEKEN .....
Om er een paar te noemen: 301.000 Duitsers, 383.000 Ieren, Belgen, Nederlanders etc etc.

Vlak voor de stemming bleek al dat ze zich grote zorgen maakten over wat er momenteel speelt
Na de stemming bleek dat ze zich niet voor niets zorgen maakten en dat blijft echt niet bij slechts opmerkingen op te rotten, post in de brievenbus, graffity en door wildvreemden opgebeld en uitgescholden worden.
Ook fysiek geweld komt inmiddels voor tegen Europese immigranten.

Maakt geen bal uit of iemand gekleurd is, Islamiet of een Europeaan van het vaste land. Evenmin Amerikaan, bij de aangiften blijken ook deze het te ondervinden. Een Italiaans meisje gaf iets over Brexit aan en werd pardoes met een fles op haar hoofd geslagen.

Voor de stemming - 3 juni 2016
Duitser
“I hate that in the debates leading up to the referendum there has been an ‘us and them’ sentiment. It’s talking about what divides us rather than what brings us together.
“Everybody has been very friendly and welcoming to me here, and I would hate to think that people are secretly thinking that they would be better off without us.

Czech
“My wife and I work really hard. I feel a bit sad when I hear some of the things people say. Most of the people who come here from Europe are serious about wanting to live and work here, and invest their money back into the country.

Nederlander
“It doesn’t matter if you are Dutch, Irish or Romanian. But now there is a lot of uncertainty and I’m a bit miffed. I would seriously consider going back to Holland, where there is a shortage of doctors and I could easily get work. Spain or Portugal would also be an option. Canada has also been advertising for doctors.

“Would I feel comfortable in a country that had racial overtones? I find Britain is very friendly and open, but I don’t like the anti-European sentiment.”

Belg
Van Poppel and his wife, who is from Poland, live in Datchet with their three children, two of whom were born here. “I think about the referendum and read about it all the time. Some of the things being said make you feel like you’re not wanted.

Ier
“This creeping sense of snooty superiority or distancing from the European project is at best smug and distasteful, and at worst slightly sinister. The contempt for others is disgusting and it doesn’t fit in with British values

Nederlandse
“I’m starting to feel a bit less welcome. I’ve been here for a long time and I feel completely at home, and I wonder would that change. I think that’s really sad, and a shame.”

Nederlander
“For the first time since I arrived in the UK, I feel as if my contributions to British society, both financially and socially, are not appreciated, as if I suddenly have become this undesired alien

http://www.theguardian.com/politics/...-to-replace-us
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 05:40   #2908
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Dan neem ik aan dat u een deel van de Britten volledig begrijpt dat het daar vol zit met ongeveer 3 miljoen blanke Europese klakkeloze immigranten die daar de boel VERZIEKEN .....
Om er een paar te noemen: 301.000 Duitsers, 383.000 Ieren, Belgen, Nederlanders etc etc.

Vlak voor de stemming bleek al dat ze zich grote zorgen maakten over wat er momenteel speelt
Na de stemming bleek dat ze zich niet voor niets zorgen maakten en dat blijft echt niet bij slechts opmerkingen op te rotten, post in de brievenbus, graffity en door wildvreemden opgebeld en uitgescholden worden.
Ook fysiek geweld komt inmiddels voor tegen Europese immigranten.

Maakt geen bal uit of iemand gekleurd is, Islamiet of een Europeaan van het vaste land. Evenmin Amerikaan, bij de aangiften blijken ook deze het te ondervinden. Een Italiaans meisje gaf iets over Brexit aan en werd pardoes met een fles op haar hoofd geslagen.

Voor de stemming - 3 juni 2016
Duitser
“I hate that in the debates leading up to the referendum there has been an ‘us and them’ sentiment. It’s talking about what divides us rather than what brings us together.
“Everybody has been very friendly and welcoming to me here, and I would hate to think that people are secretly thinking that they would be better off without us.

Czech
“My wife and I work really hard. I feel a bit sad when I hear some of the things people say. Most of the people who come here from Europe are serious about wanting to live and work here, and invest their money back into the country.

Nederlander
“It doesn’t matter if you are Dutch, Irish or Romanian. But now there is a lot of uncertainty and I’m a bit miffed. I would seriously consider going back to Holland, where there is a shortage of doctors and I could easily get work. Spain or Portugal would also be an option. Canada has also been advertising for doctors.

“Would I feel comfortable in a country that had racial overtones? I find Britain is very friendly and open, but I don’t like the anti-European sentiment.”

Belg
Van Poppel and his wife, who is from Poland, live in Datchet with their three children, two of whom were born here. “I think about the referendum and read about it all the time. Some of the things being said make you feel like you’re not wanted.

Ier
“This creeping sense of snooty superiority or distancing from the European project is at best smug and distasteful, and at worst slightly sinister. The contempt for others is disgusting and it doesn’t fit in with British values

Nederlandse
“I’m starting to feel a bit less welcome. I’ve been here for a long time and I feel completely at home, and I wonder would that change. I think that’s really sad, and a shame.”

Nederlander
“For the first time since I arrived in the UK, I feel as if my contributions to British society, both financially and socially, are not appreciated, as if I suddenly have become this undesired alien

http://www.theguardian.com/politics/...-to-replace-us
Overdreven propaganda .. vanuit de hoek van tegenhangers Brexit gelanceerd , denk ik wel.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 05:42   #2909
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Toch wel hoor.
In provinciaal hebben vrijwel alle spelers een jaarcontract. In januari krijgen die al de vraag of ze blijven of niet.
De spelers die zeggen de club te verlaten eind seizoen, hun lidmaatschap opzeggen dus, blijven zolang toch nog in het eerste elftal spelen.
Maar 1 jaar? De Britten 2 jaar
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:17   #2910
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Overdreven propaganda .. vanuit de hoek van tegenhangers Brexit gelanceerd , denk ik wel.
Waar komen die aangiften vandaan denkt u? Neem aan dat de tegenhangers zelf berichten op Twitter, Facebook plaatsen, foto's en filmpjes vervalst werden?
Het besmeuren van het Poolse monument voor oudstrijders, Poolse vliegers die in The Battle of Britain vlogen, eveneens door de tegenhangers Brexit gedaan werd.
Maar, gelukkig u hebt me gerustgesteld, it`s all fake
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Polish Vermin.jpg‎
Bekeken: 78
Grootte:  28,6 KB
ID: 103102  

Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:37   #2911
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ik weet het niet. Het gevaar is dat er over heel Europa zoveel van die gevoeligheden en lange tenen zijn dat het geheel ontaardt in een partijtje dorpspolitiek.

Waarom kan Rajoy zijn mond niet houden over Schotland? Gaat met zijn verklaring zijn intern probleem Catalonie opgelost raken?
Dat had ook gekund, zwijgen. Maar bon, politici blijven politici, hé...

Trouwens, ik vraag mij af wanneer een lidstaat dat artikel 50 inroept, juridisch geen lid meer is van de EU. Vanaf de verklaring, of wanneer de onderhandelingen voltooid zijn (of na 2 jaar indien geen akkoord).
Stel je immers voor: VK roept artikel 50 in, Schotland verlaat VK nog voor de onderhandelingen afgerond zijn. Is Schotland dan lidstaat of niet?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:48   #2912
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Waar komen die aangiften vandaan denkt u? Neem aan dat de tegenhangers zelf berichten op Twitter, Facebook plaatsen, foto's en filmpjes vervalst werden?
Het besmeuren van het Poolse monument voor oudstrijders, Poolse vliegers die in The Battle of Britain vlogen, eveneens door de tegenhangers Brexit gedaan werd.
Maar, gelukkig u hebt me gerustgesteld, it`s all fake
Herstel - vergiste me, niet het Poolse Monument Oudstrijders
'The vote made people just explode': Polish centre reeling after graffiti attack
https://www.theguardian.com/uk-news/...raffiti-attack
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:49   #2913
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Waar komen die aangiften vandaan denkt u? Neem aan dat de tegenhangers zelf berichten op Twitter, Facebook plaatsen, foto's en filmpjes vervalst werden?
Het besmeuren van het Poolse monument voor oudstrijders, Poolse vliegers die in The Battle of Britain vlogen, eveneens door de tegenhangers Brexit gedaan werd.
Maar, gelukkig u hebt me gerustgesteld, it`s all fake
Ja kijk ... de Britten draaien dol .... de immigratie toevloed der laatste jaren heeft hen op hol geslagen.... zodanig dat alles maar dan ook alles er teveel aan geworden is ....zelfs hun blanke broeder... gewoon duidelijk signaal dat de maat gewoon overvol is exit .
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:52   #2914
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat had ook gekund, zwijgen. Maar bon, politici blijven politici, hé...

Trouwens, ik vraag mij af wanneer een lidstaat dat artikel 50 inroept, juridisch geen lid meer is van de EU. Vanaf de verklaring, of wanneer de onderhandelingen voltooid zijn (of na 2 jaar indien geen akkoord).
Stel je immers voor: VK roept artikel 50 in, Schotland verlaat VK nog voor de onderhandelingen afgerond zijn. Is Schotland dan lidstaat of niet?
Gaat in vanaf het indienen art 50.
Na twee jaar is een land geen lid meer, ook al zijn de onderhandelingen niet afgerond.
Dit zou uitermate complex kunnen worden indien Schotland in deze periode tevens zich los zou willen maken van de UK

Laatst gewijzigd door Adrian M : 30 juni 2016 om 06:56.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:55   #2915
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat had ook gekund, zwijgen. Maar bon, politici blijven politici, hé...

Trouwens, ik vraag mij af wanneer een lidstaat dat artikel 50 inroept, juridisch geen lid meer is van de EU. Vanaf de verklaring, of wanneer de onderhandelingen voltooid zijn (of na 2 jaar indien geen akkoord).
Stel je immers voor: VK roept artikel 50 in, Schotland verlaat VK nog voor de onderhandelingen afgerond zijn. Is Schotland dan lidstaat of niet?
Maak je toch niet ongerust, alles valt vanzelf terug in de plooi.
De godsdienst vrijheid blijft in de grondwet, dus de dreiging en aanslagen blijven, klein ongemak.

De beurs heeft zich reeds herpakt en de rest volgt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 06:58   #2916
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Maak je toch niet ongerust, alles valt vanzelf terug in de plooi.
De godsdienst vrijheid blijft in de grondwet, dus de dreiging en aanslagen blijven, klein ongemak.

De beurs heeft zich reeds herpakt en de rest volgt.
Geen Brexit?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 07:00   #2917
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ze verwijten ons hier voor idioten naar het schijnt Galma U en ik en nog andere van de zelfde kant .... wie wil nu nog méér idioten in de politiek
De vraag alleen al bewijst de intelligentie. Het verwoorden zal volgen. Duimen maar!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 07:07   #2918
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Maak je toch niet ongerust, alles valt vanzelf terug in de plooi.
De godsdienst vrijheid blijft in de grondwet, dus de dreiging en aanslagen blijven, klein ongemak.

De beurs heeft zich reeds herpakt en de rest volgt.
Ik ben niet ongerust, enkel nieuwsgierig.

probeer het ook eens, doet deugd.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 30 juni 2016 om 07:09.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 07:08   #2919
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.605
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Gaat in vanaf het indienen art 50.
Na twee jaar is een land geen lid meer, ook al zijn de onderhandelingen niet afgerond.
Dit zou uitermate complex kunnen worden indien Schotland in deze periode tevens zich los zou willen maken van de UK
Het worden memorabele tijden die o.a. het gezegde
-> "Buiten schot blijven" een nieuwe inhoud geven.
Of is dat "te schots en scheef" als gedachte?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2016, 07:27   #2920
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Het worden memorabele tijden die o.a. het gezegde
-> "Buiten schot blijven" een nieuwe inhoud geven.
Of is dat "te schots en scheef" als gedachte?
Zelfs bij protestantse Noord-Ieren zou dit lied op de duur zelfs populair kunnen worden.


https://www.youtube.com/watch?v=FCnGD6xv5ik
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be