![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar troost U ,niemand is perfect. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fataal te laat. Pas gecorrigeerd nadat Witte K. er uw aandacht had op gevestigd. Dat heeft dus niets te maken met "goed opletten".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan zijn ....echter had hij het nu niet zo direct over voetbal techniek en tactiek dan wel over het bewustzijn tot een natie te behoren ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 |
|
![]() Nope, #1801 en #1802. Ge kunt zelf zien dat ze vlak na mekaar komen.
Laatst gewijzigd door geertvdb : 3 juli 2016 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst aangepast om 14.50 en Uw verbetering komt er pas om 14.56 Een fout maken is niet zo erg, je kan er uit leren voor de toekomst. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 juli 2016 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | |
|
![]() Citaat:
Ik moet u dus nogmaals zeggen: ge moet opletten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen verwijt hoor en niks mis mee ( ergens anders is het weer wat anders).....maar zo is het nu éénmaal. http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voe...t-ons-op.dhtml Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 juli 2016 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zit niet te muggeziften op dt fouten , maar op uw gebrek aan respect voor het Nederlands, wat eigenlijk dubbel erg is voor een 'Vlaams nationalist'. Vooral uw veelvuldig gebruik van gallicismen is hilarisch. Zoals '2 maten en 2 gewichten', en 'stroom' ipv 'rivier'. In dit geval heb ik in #1802 mijn dt fout van 1801 verbeterd, voor gij ze zag. Dus ik was verbaasd en ben dan naar 1802 gegaan, en heb vastgesteld dat die ok was.. Dan heb ik 1801 gedeleted. Maar weet ge wat? Bij mijn volgende dt fout, ik zal ze laten staan, dan kunt ge mij erop 'pakken'. Afgesproken? ![]() Quercus is net zo rancuneus als gij. Die heb ik hier ook al zoveel keren afgedroogd dat hij staat te springen om mij te pakken op een dt fout. Ik doe hier toch iets goed op dit forum denk ik dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 |
|
![]() Daarom dat La Dernière Heure 's mans ontslag vroeg ...?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 |
|
![]() Nee dat zei hij niet. Met collectief bewustzijn, bedoelde hij denken en handelen als ploég. Terechte opmerking trouwens. Na een sterke openingsfase, speelde iedereen zijn match. En de meesten zelfs geen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kom, al je daarmee gelukkig bent. Zoals de Italianen zeggen: contento lei, contenti tutti. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst de Brexit , die ze niet hadden verwacht, en nu de schabouwelijke afgang van de laatste Belgicistische troefkaart. Niet te verwonderen dat ze zo licht geraakt zijn. |
|
![]() |
![]() |