![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11001 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11002 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ZIE de tekst die op mijn graf komt (ergens in een draad) ik werkte 16 tot 18 uur per week, nooit op een maandag (steeds lang weekend) en ging 5 a 6 maanden per jaar op verlof in een 5 sterren hotel ,meestal riu palace of leading hotels of the world of lucien barriere; (h) eerlijk leven of zoal mijn vrouw haar handtekening op forums "Geld maakt zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer gelukkig " lees mijn trends dan heb je enig idee hoe dat er uit ziet of zoek in google "pol in Cannes " en hoe je dat nu allemaal juist schrijft is echt het minste van mijn zorgen. Voor iemand zonder enig diploma heb ik een fantastisch leven gehad,en er zullen er zeer weinig zijn dien me dat nadoen. De meeste rijken kunnen niet profiteren van het leven, werken zich kapot ,hebben met moeite 1 week verlof en dan nog met 3 i phones zoals MARC COUCKE ,en zien hun familie zelden. NEEN ,ik ben echt het voorbeeld hoe het moet en hoe je moet genieten van dit kort verblijf hier op aarde. Want het gaat zeer snel ,zeer snel ,ik ben al 64 dus bijna gedaan.
![]() |
#11003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of een andere soortgelijke instelling ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 3 juli 2016 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
#11004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvan 6 maand in de bak bijvoorbeeld
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#11006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds 2003 zeg maar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#11007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge geen strafpuntjes krijgt...
![]() |
![]() |
![]() |
#11009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS : ik ben ouder dan u en niet van plan om de weinige tijd die me nog rest ![]()
![]() |
#11010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zouden hem beter bannen
|
![]() |
![]() |
#11011 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11012 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11013 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11015 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie#Egmond_Codfried
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#11017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#11019 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11020 |
Secretaris-Generaal VN
|