Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2016, 08:56   #1901
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Nog zo'n sappig verhaaltje over tousensemblediablesrouge:

http://newsmonkey.be/article/68891

Of hoe Wilmots en zijn pijpvriendjes deze ploeg volledig verkwanselden in Belgische stijl.
mja, na een nederlaag hoor je natuurlijk vanalles. Zo heel veel aandacht zou ik daar nu ook niet aan geven.

Een ploegsport, zeker op topniveau, is nog wat anders dan een vriendenclubje hoor.
Oud 4 juli 2016, 08:57   #1902
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
mja, na een nederlaag hoor je natuurlijk vanalles. Zo heel veel aandacht zou ik daar nu ook niet aan geven.

Een ploegsport, zeker op topniveau, is nog wat anders dan een vriendenclubje hoor.
2
BWarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:01   #1903
BWarrior

Standaard

La Dernière Heure schrijft vandaag:

Citaat:
Depuis sa nomination comme entraîneur principal, Marc Wilmots a toujours bénéficié d’un large soutien populaire, tant au nord qu’au sud du pays.

Ce sentiment a été renforcé par d’excellents résultats et une qualification aisée pour la dernière Coupe du Monde. Depuis lors, l’opinion a revu sa position pour pratiquement atteindre un point de non-retour depuis l’élimination face au pays de Galles.

Nos internautes confirment ce sentiment général. Depuis samedi matin, ils ont été un petit peu plus de douze mille (12.318) �* répondre �* une question claire : "Marc Wilmots doit-il partir ?" Cette interrogation n’a pas divisé car ce sont 77 % des internautes (9.500 personnes) qui y ont répondu favorablement, alors que seuls 23 % (2.818) aimeraient retrouver l’actuel sélectionneur pour le début des qualifications pour le prochain Mondial.

S’il venait �* rester, Marc Wilmots aurait fort �* faire pour gagner �* nouveau la confiance de ses supporters. Cela passerait invariablement par des résultats mais, surtout, une meilleure qualité de jeu. Reste �* voir si cela suffira…
Ik kan me inderdaad moeilijk inbeelden dat de selectieheer aanblijft. Een gelijkaardige poll op HLN.be leverde ook een resultaat 70 tegen, 30 pro op.
Oud 4 juli 2016, 09:02   #1904
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

t'is anders wel een soort publiek geheim dat Kompany, Hazard en Witsel zijn favorietjes waren/zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:03   #1905
BWarrior

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Voor de medische staf was er niks aan de hand, maar ook dat heeft Wilmots verdraait.
Is dat zo? Lombaerts heeft daar toch niets van gezegd?
Oud 4 juli 2016, 09:04   #1906
BWarrior

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
t'is anders wel een soort publiek geheim dat Kompany, Hazard en Witsel zijn favorietjes waren/zijn.
Ik denk dat die opmerking enkel voor Witsel echt opgaat. Hazard en Kompany zouden bij eender welke trainer waar ook altijd spelen.
Oud 4 juli 2016, 09:06   #1907
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
La Dernière Heure schrijft vandaag:

Ik kan me inderdaad moeilijk inbeelden dat de selectieheer aanblijft. Een gelijkaardige poll op HLN.be leverde ook een resultaat 70 tegen, 30 pro op.
Hij kan natuurlijk niet aanblijven na die flop tegen Wales (waarvan hij op voorhand wist hoe ze zouden spelen). En zeker de jongste twee jaar is er altijd al kritiek geweest op de (niet bestaande) taktiek van Wilmots.

Hodgson is het bij Engeland direkt opgestapt. Het zal wel die geldkwestie zijn. Ook heel stom om langs beide zijden een borgsom te eisen, zo zet je jezelf vast.
Het is ook de vraag of Wilmots nu nog gemakkelijk een serieuze ploeg gaat vinden die hem wil.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 juli 2016 om 09:07.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:09   #1908
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als het zo'n goeie coach was stonden er allerlei clubs te trappelen om hem weg te halen bij de Rode Duivels.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:09   #1909
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat die opmerking enkel voor Witsel echt opgaat. Hazard en Kompany zouden bij eender welke trainer waar ook altijd spelen.
waarom zou het ??? Ik heb op dit EK, van "hem" één of twee flitsen en evenveel assists gezien. En dat was het. Hazard is nooit echt een toonbeeld van regelmaat geweest, trouwens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:13   #1910
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wil je, hij hoopt waarschijnlijk nog eens te mogen spelen.
Wacht maar tot Wilmots weg is, ik denk dat er dan heel wat naar boven gaat komen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:14   #1911
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog niet in het openbaar, dat is juist. Ik heb dit trouwens niet van Lombaerts, maar van een kennis in de staf.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:21   #1912
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat wil je, hij hoopt waarschijnlijk nog eens te mogen spelen.
Wacht maar tot Wilmots weg is, ik denk dat er dan heel wat naar boven gaat komen.
Een coach moet kunnen verenigen; voetbal is een teamsport. Als je aan verdeel en heers tactieken gaat doen ga je de boot in tegen elke subtopper.
Oud 4 juli 2016, 09:34   #1913
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Lombaerts heeft op TV gezegd dat hij er geen enkel probleem in zag om te spelen en dat hij heel verbaasd was dat hij buitengegooid werd, maar dat hij zich, gewild of niet, moest neerleggen bij de beslissing van de bondscoach...

Hij heeft hem inderdaad niet regelrecht beschuldigd van leugens...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:43   #1914
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat er niet om dat ze altijd spelen, De Bruyne en Courtoy doen dat ook, maar zij mogen wel te pas en te onpas steeds weer en dikwijls als de enige woordvoerders van de hele equipe optreden.
Stel je eens voor dat Kompany in het openbaar een franstalige toppoliticus had platgewalst zoals hij geprobeerd heeft te doen met BDW. Het hele Belgische kot was te klein geweest... Maar ja, zoals we nu weten de Vlamingen tellen in dit land enkel mee als het gaat om te presteren en uitgemest te worden... anders zoveel mogelijk de mond houden en zeker tov de buitenwereld waar men met alle macht en middelen het wil doen voorkomen alsof la Belgique een zuiver franstalig land is, met wellicht wel een min of meer grote maar gedweeë Vlaamse minderheid..., welke minderheid bovendien heel goed de taal van Voltaire spreken... dus waar zijn de problemen???
Bruxelles is het, onmogelijk er naast te kijken, franstalige uithangbord van de Belgische problemen met de grote francofonie...
Oud 4 juli 2016, 09:52   #1915
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
waarom zou het ??? Ik heb op dit EK, van "hem" één of twee flitsen en evenveel assists gezien. En dat was het. Hazard is nooit echt een toonbeeld van regelmaat geweest, trouwens.
Hazard heeft voor de Belgen één goede match gespeeld en dat was tegen de Hongaren, in alle matchen daarvoor heeft hij nooit zijn stempel kunnen drukken, niet tegen Wales, niet tegen Israël , Bosnië enz.... wat toch wel erg mager is voor iemand die 23 miljoen Euro per jaar verdient.
23 miljoen euro , dat is waarschijnlijk meer dan het loon van alle Hongaren , alle IJslanders, alle Ieren , alle Noord-Ieren en alle Roemenen op dit EK tesamen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:54   #1916
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hazard heeft voor de Belgen één goede match gespeeld en dat was tegen de Hongaren, in alle matchen daarvoor heeft hij nooit zijn stempel kunnen drukken, niet tegen Wales, niet tegen Israël , Bosnië enz.... wat toch wel erg mager is voor iemand die 23 miljoen Euro per jaar verdient.
23 miljoen euro , dat is waarschijnlijk meer dan het loon van alle Hongaren , alle IJslanders, alle Ieren , alle Noord-Ieren en alle Roemenen op dit EK tesamen.
Een Bale is dan ook 20 keer beter; omdat die regelmatiger speelt.
Oud 4 juli 2016, 09:54   #1917
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Maar hij is wel tot kapitein van de ploeg benoemd en volgens de franstalige opgeschroefde pers is hij de chouchou van heel la Belgique...
Nooit één kwaad woord over zijn hele prestaties of 'non-prestaties'...
Oud 4 juli 2016, 09:56   #1918
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Een Bale is dan ook 20 keer beter; omdat die regelmatiger speelt.
Hazard was vorig seizoen ook een volledig seizoen top. Ik zie het bij hem dit jaar ook op clubniveau weer goedkomen onder Conté. Die jongen heeft gewoon een trainer nodig die hem duidelijke instructies geeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:59   #1919
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een ''paar'' topverdedigers? Nee, een half legioen: Kompany, Lombaerts, Vertonghen, Vermaelen... dat is wat teveel van het goede.
Lombaerts is nochtans de beslissing van Wilmots zelf.

Ipv Denayer had Wilmots ook kunnen kiezen voor Ciman voor wie die plaats niet onbekend is en meer kopkracht heeft tav Denayer.

Als de verdediging verzwakt is, dan is de eerste regel dat er vooraan meer druk moet uitgevoerd worden en dat het middenveld extra moet werken.
Na het doelpunt was daar geen sprake meer van.

De uitleg dat Wilmots heeft opgedragen om na een eerste doelpunt te gaan spelen op de counter lijkt in overeenstemming met het spel dat we mochten aanschouwen en dus plausibel.
Oud 4 juli 2016, 10:00   #1920
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Hazard was vorig seizoen ook een volledig seizoen top. Ik zie het bij hem dit jaar ook op clubniveau weer goedkomen onder Conté. Die jongen heeft gewoon een trainer nodig die hem duidelijke instructies geeft.
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Hazard lijkt me wel een warhoofd en zo'n mensen hebben duidelijkheid nodig.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be