Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2016, 09:47   #121
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
oei marie ? wat nu ? wat moeten we verstaan daarin ?
Niets; ik ben niet voor het VB, maar ik ben nog minder voor La Belgique...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 09:50   #122
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Aha ! D�*t is een nieuw element in de politieke verslaggeving door Marie : er zou vervalsing van verkiezingsuitslagen plaatsvinden.

Ik neem aan dat je daar feiten over kent ? Data ? Namen ?
'Wachten op' slaat op de toekomst Pandareus en denk jij misschien dat ze in la Belgique waar men ongestraft anti-Vlaams racistisch mag zijn; waar dat zelfs de nationale sport is; denk jij dat ze daar hun machtpositie uit handen gaan geven voor de ene of andere slechte verkiezingsresultaten???
Of er tot nu toe al of niet geschoemeld werd... Ik zou er mijn kop niet op durven verwedden...
Oud 4 juli 2016, 09:58   #123
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
'Wachten op' slaat op de toekomst Pandareus en denk jij misschien dat ze in la Belgique waar men ongestraft anti-Vlaams racistisch mag zijn; waar dat zelfs de nationale sport is; denk jij dat ze daar hun machtpositie uit handen gaan geven voor de ene of andere slechte verkiezingsresultaten???
Of er tot nu toe al of niet geschoemeld werd... Ik zou er mijn kop niet op durven verwedden...

Hier in #94 bleek je het nochtans al zeker te weten :

Citaat:
Jij verkiest te wachten op Oostenrijkse toestanden, maar dan met ons gerecht dat totaal niet onafhankelijk is, zoals bij hen, zodat men nog jarenlang de 'democratische' winst kan blijven opeisen via regelrechte corruptie en/of vervalsing van de verkiezingsuitslagen...
Je hebt dat dus uit je duim zitten zuigen ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 10:22   #124
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ge hebt gelijk dat meer democratie leidt tot Zwitserse toestanden, maar
gaat het dan zoveel slechter in Zwitserland?
Ja.

1. Ze zitten in de EER. Dit wil zeggen dat ze alle rechten en plichten van de EU dienen na te leven zonder er zelf zeggenschap in te hebben.
2. Ze laten hun pulp opleven ten kosten van hun kultuur.
3. Hun gevierde talenkennis gaat achteruit in hun streven om lokale dialecten te doen herleven.
4. Hun referenda slagen er niet eens in om moskeetoeters te doen verdwijnen.
5. Ze laten vrij toe dat buitenlanders hun Zwitserse frank hamsteren met negatieve interesten en overwaardering van hun munt tot gevolg.
6. Vul zelf maar aan.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 11:56   #125
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overigens, echt goede advocaten zitten niet in de politiek hoor, het zijn er eerder allemaal die 't zout op hun patatten niet verdienen als advocaat. Een goed advocaat heeft daar niet de tijd voor.
Rechter of politicus.
Oud 4 juli 2016, 12:26   #126
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier in #94 bleek je het nochtans al zeker te weten :

Je hebt dat dus uit je duim zitten zuigen ?
Inderdaad op het ogenblik dat we in een Oostenrijkse situatie komen denk ik niet dat het Belgische gerecht de onafhankelijkheid van het Oostenrijkse gerecht zal (durven, kunnen, willen) opbrengen en door verkiezingsfraude de verkiezingen zal annuleren en opdracht geven om ze over te doen...
Voor zover ik weet zijn we nog nooit in die situatie geweest; tot nu toe konden ze ermee door, door een zogezegd democratisch cordon, in te stellen.

Waar spreek ik mijzelf tegen???
Oud 4 juli 2016, 13:12   #127
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ja.

1. Ze zitten in de EER. Dit wil zeggen dat ze alle rechten en plichten van de EU dienen na te leven zonder er zelf zeggenschap in te hebben.
2. Ze laten hun pulp opleven ten kosten van hun kultuur.
3. Hun gevierde talenkennis gaat achteruit in hun streven om lokale dialecten te doen herleven.
4. Hun referenda slagen er niet eens in om moskeetoeters te doen verdwijnen.
5. Ze laten vrij toe dat buitenlanders hun Zwitserse frank hamsteren met negatieve interesten en overwaardering van hun munt tot gevolg.
6. Vul zelf maar aan.
Draait het daar zo slecht ?
Wanneer was je laatst in Zwitserland ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 13:47   #128
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad op het ogenblik dat we in een Oostenrijkse situatie komen
Een oostenrijkse situatie ? Ik zal er bij gebrek aan verdere uitleg maar vanuit gaan dat je daarmee wil zeggen dat er fouten bij de telling waargenomen zijn ?

Kort antwoord : dat is bij ons niet het geval geweest en is dus een vergelijking die op niets slaat.

Citaat:
denk ik niet dat het Belgische gerecht de onafhankelijkheid van het Oostenrijkse gerecht zal (durven, kunnen, willen) opbrengen en door verkiezingsfraude de verkiezingen zal annuleren en opdracht geven om ze over te doen...
Ben je daar weer met je "verkiezingsfraude"... Welke verkiezingsfraude ?

Citaat:
Voor zover ik weet zijn we nog nooit in die situatie geweest;
Er is inderdaad geen enkele verkiezing waarbij vaststelling van enige fraude is gedaan. Je hele verhaal is puur hypothetisch.

Citaat:
tot nu toe konden ze ermee door, door een zogezegd democratisch cordon, in te stellen.
Konden ze ermee door ??? Er is in het vlaams parlement een beslissing genomen die geen afbreuk doet aan de benoeming van de blok parlementsleden. Niets mis mee dus, en ja : wat het parlement beslist is volkomen democratisch.

Citaat:
Waar spreek ik mijzelf tegen???
Er IS GEEN verkiezingsfraude.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 juli 2016 om 13:47.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 20:14   #129
non-conformist
Europees Commissaris

non-conformist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij ziet geen wezenlijke politieke verschillen tussen de jaren '80 en nu?
Zelfde beleid, nieuwe verpakking.
Oud 4 juli 2016, 22:56   #130
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lolbroek !
Een blokker die andere politici crapuul noemt...
Nee, jullie noemen de blokkers crapuul. Ge stemt liever op gangsters.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 23:21   #131
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je wil zelf advocaatje spelen?
Dat wordt een leuke bedoening...
Dat is een leuke bedoening vooral wanneer je het klaar kunt spelen dat een rechter zijn zwarte nachtjapon begint op te vreten omdat je hem al zijn argumenten van tafel veegt en hij als laatste strohalm begint te lullen over, " Ja maar, als nu iedereen de wet op zijn eigen manier gaat interpreteren gaan we nogal een chaos krijgen".

Ik interpreteer de wet niet op mijn eigen manier meneer de voorzitter, ik interpreteer de wet naar de letter. Niet ik heb die wet zo geschreven, dat hebben andere gedaan, wanneer u hem als dusdanig niet goed vindt raad ik u aan u te richten naar hen die hem zo geschreven hebben. Einde verhaal. Maar ik heb geen cent betaald hoor.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 juli 2016 om 23:26.
Oud 4 juli 2016, 23:25   #132
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is een leuke bedoening vooral wanneer he het klaar kunt spelen dat een rechter zijn zwarte nachtjapon begint op te vreten omdat je hem in al zijn argumenten van tafel veegt en hij als laatste strohalm begint te lullen over, " Ja maar, als nu iedereen de wet op zijn eigen manier gaat interpreteren gaan we nogal een chaos krijgen". Ik interpreteer de wet niet op mijn eigen manier meneer de voorzitter, ik interpreteer de wet naar de letter. Niet ik heb die wet zo geschreven, dat hebben andere gedaan, wanneer u hem als dusdanig niet goed vindt raad ik u aan u te richten naar hen die hem zo geschreven hebben. Einde verhaal. Maar ik heb geen cent betaald hoor.
Over wat ging het, een onbetaalde rekening voor een nieuwe sifon?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2016, 23:27   #133
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over wat ging het, een onbetaalde rekening voor een nieuwe sifon?
Overdreven snelheid binnen een bebouwde kom.

Laatst gewijzigd door Garry : 4 juli 2016 om 23:28.
Oud 4 juli 2016, 23:38   #134
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben voor een democratie. Aangezien dat binnen België niet mogelijk is ben ik voor zij die aan België een einde willen maken.
Oud 5 juli 2016, 04:06   #135
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Allee ge zijt den draad kwijt ... als ik het goed versta...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 04:08   #136
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee, jullie noemen de blokkers crapuul. Ge stemt liever op gangsters.
Soort zoek soort hé Garry...
Oud 5 juli 2016, 06:39   #137
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Overdreven snelheid binnen een bebouwde kom.
De politierechtbank...
Dat is bandwerk, een advocaat is daar inderdaad overbodig...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2016, 07:16   #138
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een leuke bedoening vooral wanneer je het klaar kunt spelen dat een rechter zijn zwarte nachtjapon begint op te vreten omdat je hem al zijn argumenten van tafel veegt en hij als laatste strohalm begint te lullen over, " Ja maar, als nu iedereen de wet op zijn eigen manier gaat interpreteren gaan we nogal een chaos krijgen".

Ik interpreteer de wet niet op mijn eigen manier meneer de voorzitter, ik interpreteer de wet naar de letter. Niet ik heb die wet zo geschreven, dat hebben andere gedaan, wanneer u hem als dusdanig niet goed vindt raad ik u aan u te richten naar hen die hem zo geschreven hebben. Einde verhaal. Maar ik heb geen cent betaald hoor.
En wat was Heat resultaat, als ik vragen mag?
Oud 5 juli 2016, 07:57   #139
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Een oostenrijkse situatie ? Ik zal er bij gebrek aan verdere uitleg maar vanuit gaan dat je daarmee wil zeggen dat er fouten bij de telling waargenomen zijn ?

Er IS GEEN verkiezingsfraude.
Waar zeg ik dat er verkiezingsfraude is geweest????

De Oostenrijkse situatie draait om veel meer dan wat fouten bij de telling en dat weet je maar al te goed.

De Oostenrijkse situatie draait erom dat de dag wanneer ze extreem rechts via democratische verkiezingen niet meer kunnen minimaliseren dat die dag de Oostenrijkse machthebbers er niet van terugschrikken om 'wat fouten bij de telling' uit te voeren...
En wat ons land betreft, inderdaad, nu doen ze het nog via de grootschalige mediamanipulatie van de bevolking, maar de dag dat die niet meer werkt, die dag vrees ik dat ze niet zullen terugschrikken van 'wat fouten bij de tellingen'... en die dag vrees ik dat de dienst doende justitie in ons land, die moet toezien op de goede afloop van de verkiezingsuitslag, zich afwezig of onbevoegd zal verklaren...

Wanneer ga je eindelijk eens antwoorden op de kern van de zaak of wordt dat, gezien de algemene nefaste Belgische toestanden, met de dag moeilijker en graaft men zich liever in in niets ter zake doende loopgraven of woordkramerijen???
Oud 5 juli 2016, 08:03   #140
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat er verkiezingsfraude is geweest????

De Oostenrijkse situatie draait om veel meer dan wat fouten bij de telling en dat weet je maar al te goed.

De Oostenrijkse situatie draait erom dat de dag wanneer ze extreem rechts via democratische verkiezingen niet meer kunnen minimaliseren dat die dag de Oostenrijkse machthebbers er niet van terugschrikken om 'wat fouten bij de telling' uit te voeren...
En wat ons land betreft, inderdaad, nu doen ze het nog via de grootschalige mediamanipulatie van de bevolking, maar de dag dat die niet meer werkt, die dag vrees ik dat ze niet zullen terugschrikken van 'wat fouten bij de tellingen'... en die dag vrees ik dat de dienst doende justitie in ons land, die moet toezien op de goede afloop van de verkiezingsuitslag, zich afwezig of onbevoegd zal verklaren...

Wanneer ga je eindelijk eens antwoorden op de kern van de zaak of wordt dat, gezien de algemene nefaste Belgische toestanden, met de dag moeilijker en graaft men zich liever in in niets ter zake doende loopgraven of woordkramerijen???
voil�* ik geloof ook in die fouten ... ze zijn inderdaad wel instaat vuil spel te spelen D V H ...D V KLZ
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be