![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2081 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Klinkt bekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2082 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat was ei zo na ook gebeurd in 2011 na 1 jaar Daum. Maar voetbal is niet alleen talent en niet alleen trainer of coach. Het ook wat geluk. Overigens, met Preud'homme heeft men 3 jaar moeten wachten eer dat Club kampioen werd. Preud'homme is te vergelijken met Daum. Het is zelfs maar de vraag of Preud'homme zoveel beter is. Ze zijn aan mekaar gewaagd.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2016 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2083 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
weet ge wat, google eens: the argument of authority. Het is een gouden raad van nonkel Geert, wie weet gaat ge eens een nuttige bijdrage leveren. Laatst gewijzigd door geertvdb : 5 juli 2016 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2084 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja inderdaad en vice kampioen van België worden is nu ook weer niet iets om naar huis te schrijven als je Club Brugge of Anderlecht bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2085 |
|
![]() Voor mij mag Daum bondscoach worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2086 |
Minister
|
![]() Nog eentje die pro-Wilmots is : Geen ontslag voor Wilmots!; maar of het een voetbalkenner is durf ik toch te betwijfelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2087 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die doet het niet volgens mij. Hij laat dit ook uitschijnen in het interview.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2016 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2088 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herr Daum! Les flamands vont, encore une fois, collaborer avec les Allemands...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2089 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pour la bonne cause cette fois. En dat was effe anders zoveel jaren geleden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 juli 2016 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2090 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2091 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn laatste prijs dateert van 2005. In voetbal is dat een eeuwigheid.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2092 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat als diegene die nu gelooft in een platte aarde op een stapel schildpadden jou dezelfde gouden raad geeft?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 5 juli 2016 om 18:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2093 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2094 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2095 | |
|
![]() Citaat:
En ik heb hier voetbalwijsheden tegen 100 km per uur gepost. maar soms ga ik zelf ook voetballen, en heb ik even geen tijd om te schrijven over voetbal. Gelieve mij daarvoor te excuseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2096 | |
|
![]() Exact hetzelfde. Buiten de personages. En de opinie. En het tijdperk. Voor de rest exact hetzelfde.
Citaat:
Ik heb niet echt de indruk dat ge snapt wat ik schrijf. Hebt gij de indruk dat ge begrijpt wat ik schrijf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2097 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2098 | ||
|
![]() Citaat:
De meningen over de keuzes van Wilmots kunnen niet bewezen worden. Noch kan bewezen worden dat een andere coach het beter had gedaan. Dat wil niet zeggen dat de kritiek waardeloos zou zijn. Als ik aan de elektriciteit sta te knoeien met mijn voeten in het water en de elektronenstroom legt mijn bloedpomp stil, dan zal de consensus wel zijn dat ik beter wat voorzichtiger was geweest. Maar het valt onmogelijk te bewijzen dat ik met rubberlaarzen niet ook geëlektrocuteerd zou zijn geweest. Het lijkt me eerder dat je waarde hecht aan een bredere consensus wanneer het je goed uitkomt en het beschouwt als een machtsargument als het je niet uitkomt. Citaat:
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 5 juli 2016 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2099 | |||
|
![]() Zoals tussendoor irrelevant vermelden 'ik ben scheids' en 'ik voetbal'?
'Ik ben atheïst' hinkt niet ver achterop en Darwin is ook vaak van de partij. Citaat:
Citaat:
Of is de cirkel dan rond en komen we terug bij: Citaat:
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 5 juli 2016 om 19:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De FA cup is een flutcompetitie, er zijn de jongste jaren topclubs die er hun reserveelftal op afsturen. https://www.youtube.com/watch?v=lSeGNqeDRAI Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 juli 2016 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |