![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() De mirakels zijn de wereld nog niet uit! Vergeet ook niet dat CD&V grote tegenstrever is van OvLD. Dat zal heel zeker een rol gespeeld hebben vooral omdat Maggy De Block er ook bij betrokken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de Torfs-truut over de SZ is praat voor de vaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik Maggie's verwarde praat goed begrijp, geeft ze toe dat de Franstaligen hun gat geveegd hebben aan de regels, maar ze vergeeft hen dat en gunt hen de voordelen die ze onwettig verkregen hebben, maar ze maakt een nieuwe regel voor de toekomst, die hetzelfde is als de oude, waarvan ze denkt dat de Franstaligen die wel gaan opvolgen, en dat is dus een evenwichtige compensatie voor Vlaanderen.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2705298 Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. hi hi .. riek torfs .. de man die zelfs god een geloofcrisis kan aanpraten .. ![]() ..il lullo del kullo ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 juli 2016 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en de regering doen vallen indien Maggie plooit voor de Franstalige valsspelers.. Een toelatingsexamen werd ook door de Franstaligen aanvaard, en later niet toegepast. Pacta sunt servanda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus uitzonderlijk passeer ik langs de "huisarts van mijn heksie perfeksie" (ok, die heeft ook mijn dossier, maar daar zit echt weinig in). Hij schreef "straffe druppelkes" voor, maar ik moest na twee dagen bellen of het al goed verbeterd was. Want indien niet, dan ging hij bellen naar de oogarts om een afspraak, want (ongeveer letterlijk) als gij om een afspraak vraagt, dan duurt het drie maanden, maar als ik bel, dan is het 's anderendaags. Gelukkig was er al flinke verbetering: onkruid vergaat niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haat het merendeel van de tsjeven. En niet zo maar haten, maar diep haten. (op politiek vlak)
Maar je kan mijn oude forumberichten er op na slaan: er is een kern van Vlaamsgezinden in de cvp/cd&v. Met die mensen is maar één probleem: ze zijn meer trouw aan het kalotendom, dan aan het flamingantisme. Toch koester ik ook die Vlaamsgezindheid. Gelijk een zelfstandige die denkt: "een kleine klant is ook een klant, en een kleine klant kan misschien ooit een grote klant worden". De tsjeven die "gekweekt" worden in het Vlaams parlement: idem dito. We hebben ons krom gelachen met Hildeke Crevette haar Engels. Wel, ik vrees dat haar Frans nog lamentabeler is. Zie je haar ooit fungeren op het federaal niveau ? Zonder tolk ? Idem dito voor Joke Schijtvliege (die ik van uiterlijk erg sexy vind). Al naar het Frans gehoord van de net iets oudere Kris Peeters ? Dat moet kraken in de oren van de Walen, als ge dat vergelijkt met iets oudere tsjeven ... (over de overgelopen vu-ers naar de vld weet ik niet zo goed wat denken.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt wel wat reactie uit de medische wereld:
“Maggie De Block ploft dolk in de rug van Vlaamse studenten” http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160705_02371692 Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Maar wat lees ik vandaag in mijn krant: Citaat:
Mijn verwijt aan de flaminganten dat ze leugens en halve waarheden verspreiden wordt hiermee nog maar eens bevestigd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Op basis van de huidige bevolkingsaantallen Ned- of Franstalig (volgens woonplaats) zou een verhouding 59% Ned. en 41% Franstalig correcter zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nat, pot: 1
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() pleit je nu voor een herfederalisering van het onderwijs?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
![]() Citaat:
Voor een paar schamele procenten wilt gij het land opdoeken. Voor een paar procenten schreeuwt gij moord en brand. Als het over veel procenten binnen uw eigen Vlaams gewest gaat zwijgt gij als vermoord. Kijk eens naar de verdeling van de Vlaamse gelden... Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |